نقد و بررسی فروشگاه انلاین پلاتر اچ پی DesignJet T730
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پلاتر مدل HP DesignJet T730 از جمله دستگاه های باکیفیت و دقت چاپ بالا شرکت اچ پی است که برای چاپ نقشه های معماری، طرح های گرافیکی، پوستر ها و مواردی از این قبیل مود استفاده قرار می گیرد. این دستگاه پلاتر 36 اینچی به وای فای داخلی نیز مجهز می باشد. برای مطالعه نقد و بررسی این محصول از سایت های ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین همراه ما باشید.

جهان چاپگر نوین:

پلاتر HP T730 یک انتخاب هوشمند برای معماران ، مهندسان و متخصصان ساخت و ساز می باشد. این پلاتر قوی و در عین حال جمع و جور بهترین گزینه برای کسب و کار شماست. با استفاده از این پلاتر می توانید زمان و زباله ها را کاهش دهید. چاپ هایی راحت و از تلفن همراه برایتان امکان پذیر است.

سرمایه گذاری در یک چاپگر قوی

پلاتر HP T730 با طراحی جمع و جور و مقاوم و حرفه ای خود متناسب با کسب و کار شما می باشد. با استفاده از کارتریج های اورجینال جوهری HP با حجم 300 میلی لیتر می توانید تناسب را در تمام چاپ هایتان رعایت کنید و صرفه جویی کنید. این پلاتر چاپ های خود را تا سه برابر سریعتر از مدل های قبلی خود ارائه می دهد و می تواند یک برگ A1 را در 25 ثانیه به شما ارئه دهد.

چاپ راحت و کاهش زباله 

پلاتر HP T730 با دارا بودن ویژگی فیدر اتوماتیک خود به کاهش زباله ها تا 50% کمک می کند . این پلاتر با دارا بودن یک سینی از اتلاف رول های گسترده در چاپ جلوگیری می کند و کارهای اضافی را برای شما کاهش می دهد. این پلاتر می تواند بدون کابل یا lan کار خود را در هر مکان که سیگنال Wifi دریافت کند با اتصال بیسیم انجام دهد. این پلاتر با دارا بودن یک صفحه نمایش در جلوی خود استفاده و کار را برای شما راحت می کند . 

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی

رزولوشن پلاتر HP DesignJet T730 36-in برابر با 1200*2400 dpi است و از این جهت می توان از کیفیت و وضوح چاپ آن اطمینان داشت. به طوری که حتی جزئیات موجود در طرح های شما نیز با کیفیتی عالی بر روی کاغذ چاپ خواهد شد. این پلاتر چاپ نقشه از فناوری جوهرافشان حرارتی برای چاپ بهره می برد و کارایی بالایی در زمینه چاپ رنگی دارد. از لحاظ سرعت نیز پلاتر اچ پی DesignJet T730 36-in عملکرد قابل قبولی دارد و قادر به 82 پرینت در ساعت می باشد. این پلاتر دارای برش دهنده اتوماتیک نیز هست که باعث سریع تر و با کیفیت تر انجام شدن چاپ و تحول برگه چاپ شده به شما می شود.

  • مجهز به وای فای داخلی

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی پلاتر اچ پی DesignJet T730 36-in مجهز بودن آن به وای فای داخلی است. با استفاده از این ویژگی به آسانی می توانید پلاتر خود را به گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دستگاه های دیگر از طریق وای فای متصل کنید و فایل های خود را به صورت مستقیم پرینت بگیرید. همچنین پلاتر T730 36-in از شبکه های کابلی نیز پشتیبانی می کند و می توان از آن به صورت گروهی و تیمی استفاده کرد. با اتصال این پلاتر به شبکه از طریق پورت اترنت موجود بر روی بدنه اش، می توان از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشت.

در پایان قابل ذکر است که پلاتر HP DesignJet T730 36-in یک انتخاب ایده آل برای استفاده در دفاتر چاپ و دفاتر گرافیکی است، چنانچه با مطالعه مطالب هنوز نیز در انتخاب این دستگاه دچار شک و تردید هستید می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید، کارشناسان سایت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی و دادن مشاوره در این خصوص هستند.





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 12 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی