شارژر فندکی هویت Havit H213
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از شرکت های تولید کننده شارژر فندکی هویت می باشد. شرکت هویت تا به امروز مدل های مختلفی از شارژرهای فندکی را تولید کرده است که ما امروز قصد داریم به معرفی مدل H213 این شرکت بپردازیم.

شارژر فندکی H213 که با انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه های دارای پورت USB سازگار است از دو عدد پورت USB 2.0 بهره می برد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شارژر فندکی می توانید به دو سایت ایده برتر و دیجی کالا مراجعه کنید.

 

سایت ایده برتر

اگر قصد مسافرت با ماشین دارید و یا شرایط شغلی تان به گونه ای است که مدت زمان زیادی از طول روز خود را در حال رانندگی سپری می کنید، خرید شارژر فندکی و به همراه داشتن همیشگی آن در داخل خودرو برای شما امری ضروری است! شارژر فندکی وسیله ای است که در قسمت فندک ماشین متصل می شود و جریان مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو تأمین می کند. از جمله شارژرهای فندکی با کیفیت موجود در بازار باید به شارژر فندکی هویت Havit H213 اشاره کنیم که با مجهز بودن به قابلیت شارژ سریع، قادر به تأمین شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال شما در حین رانندگی می باشد.

  • سرعتی عالی در شارژدهی با قابلیت فست شارژ

شارژر فندکی هویت مدل Havit H213 دارای دو پورت خروجی است که یکی از آنها از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) پشتیبانی می کند. این پورت دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت) و 2 آمپر (با ولتاژ 6.9 تا 9 ولت) می باشد و سرعتی عالی در شارژدهی به دستگاه های مختلف را برای شما به ارمغان می آورد. پورت دیگر شارژر فندکی فست شارژ هویت H213 نیز دارای ولتاژ و شدت جریان خروجی به ترتیب 5 ولت و 2.4 آمپر است و به خصوص در شارژ گوشی سرعتی عالی را ارائه می دهد. به طور کلی شارژر فندکی هویت H213 برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که سرعت شارژدهی برایشان در اولویت قرار دارد.

  • سازگار با انواع دستگاه های دیجیتال

از شارژر فندکی ماشین هویت H213 برای شارژ انواع دستگاه ها مانند گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه های دارای پورت USB می توانید استفاده کنید. این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دستگاه های دارای پورت MicroUSB کاربرد دارد. همچنین با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ از شارژر فندکی هویت H213 برای شارژ آیفون و آیپد و دستگاه های دارای سیستم عامل iOS بهره ببرید.
لازم به ذکر است که شارژر فندکی خودرو هویت H213 امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را نیز در اختیار شما می گذارد که باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود.

ادامه مطلب

 

 

سایت دیجی کالا

این شارژر فندکی 22.3 گرم وزن دارد و بسیار جمع‌وجور طراحی شده است. ولتاژ خروجی در این شارژر 5 ولت و ولتاژ ورودی در آن 12 تا 24 ولت است. بدنه‌ی آن با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده و براق است. این محصول در برابر افزایش ولتاژ، جریان و دما محافظت شده و زمانی که از آن استفاده می‌کنید هیچ خطری دستگاه شما را تهدید نمی‌کند. در این مدل از شارژرهای فندکی هویت دو درگاه خروجی USB وجود دارد. شما با استفاده از این درگاه‌ها می‌توانید باتری دو دستگاه مختلف را به طور همزمان و بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. این محصول با درگاه‌ فندکی داخل خودروها سازگاری دارد. برای استفاده از آن کافی است گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دیگر لوازم از این قبیل خود را با استفاده از یک کابل USB به شارژر متصل کنید. سپس شارژر فندکی را به طور مستقیم به درگاه فندکی خودرو متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری دستگاه شارژ شود. در این محصول یک نشانگر LED وجود دارد که وقتی برق در شارژ جریان پیدا کند، روشن خواهد شد. با شارژر فندکی هویت باتری دو دستگاه مختلف مانند گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و غیره را به طور همزمان داخل خودرو شارژ کنید. 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 3 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی