راهنمای خرید پاوربانک کلومن Koluman KP-120 با ظرفیت 10800 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک کلومن Koluman KP-120 به خوبی از عهده شارژ انواع گوشی موبایل و تبلت بر می آید، این پاور بانک با ظرفیت 10800 میلی آمپر برای مصارف روزمره مناسب است، اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که در طول روز مدام با مشکل تمام شدن شارژ گوشی مواجه می شوید پیشنهاد می کنیم تا انتهای متن همراه شوید. ما پاور بانک کلومن KP-120 از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان و تک سبد شرح می دهیم.

تک سبد:

اگر به دنبال یک پاور بانک با کیفیت و با ظرفیت بالا هستید پیشنهاد ما به شما پاور بانک کلومن مدل KOLUMAN Power Bank KP-120 است که با دارا بودن ظرفیت 10800 میلی آمپری گزینه ای مناسب برای همه اعضای خانواده است. این محصول از هر دو درگاه ورودی میکرو یو اس بی و لایتینگ برخوردار بوده و با هر دو نوع کابل شارژ می شود. خروجی های تعبیه شده روی بدنه این محصول با شدت جریان 5V/1A تا 5V-2.1A امکان شارژ سریع انواع موبایل و تبلت را دارد.

دکمه پاور، چراغ ال ای دی نشانگر شارژ، دو درگاه ورودی و دو درگاه خروجی، ظرفیت بالای واقعی، ابعاد بدنه 2.2*6.5*9.4 سانتی متر، وزن 251 گرم، باتری لیتیوم یون، گواهی های FCC, CE و RoHs و رنگ بندی متنوع و زیبای بدنه از دیگر ویژگی های این محصول می باشند.

ایده برتر پارسیان:

  • ابعاد جمع و جور و کم حجم، مناسب برای حمل و جابجایی

پاوربانک کلومن Koluman KP-120 با ظرفیت 10800 میلی آمپر را به آسانی می توانید با خود حمل کرده و در مکان ها و موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید. این پاوربانک گوشی در ابعاد 94 * 65 * 22 میلی متر و وزن 251 گرم روانه بازار شده و می توان آن را در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی گذاشت و آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشت.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که شارژر همراه کلومن Koluman KP-120 از تلفیقی از پلاستیک ABS+ و فلز ساخته شده و کیفیت ساخت بالایی دارد. به طوری که آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی یا فشار به آسانی به آن صدمه نخواهند زد. در مجموع با توجه به قیمت پاوربانک گوشی موبایل کلومن KP-120 می توان کیفیت ساخت آن را مناسب ارزیابی کرد.

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

در پاور بانک کلومن KP-120 از باتری های لیتیوم یونی استفاده شده است. این پاور بانک گوشی موبایل دارای ظرفیت 10800 میلی آمپر است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... استفاده کرد. ظرفیت کامل پاوربانک کلومن Koluman KP-120 برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد.

سخن پایانی این است که حال با توجه به نکات مهمی که در خصوص پاوربانک کلومن Koluman KP-120 با ظرفیت 10800 میلی آمپر گفته شده، اگر قصد خرید این پاور بانک را دارید این شما هستید که ابتدا باید بودجه و سلیقه و نیاز خود را مشخص کنید و سپس برای ثبت سفارش این محصول از طریق سایت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 12 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی