راهنمای خرید هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هدست با سیم ای فورتک HS-30 از هدست های استریو باکیفیت شرکت ای فورتک است که برای پخش موسیقی، تماشای فیلم و انجام بازی و تمرین زبان انگلیسی مناسب می باشد. راهنمای خرید هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30  که از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا برای شما گرد آوری کرده ایم می تواند ضمن صرفه جویی در زمان تان برای جستجو در انبوه اطلاعات وب سایت ها، شما را با ویژگی ها و قابلیت ها، معایب و مزایای این محصول اشنا کند پس همراه ما باشید.

دیجی کالا:

ابعاد
30*20*15 میلی‌متر
وزن
130 گرم

مشخصات فنی

نوع اتصال
باسیم
رابط
جک 3.5 میلی‌متری
NFC
ندارد
طول کابل
2 متر

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیت ساخت مناسب، دوام و طول عمر بالا

کیفیت ساخت هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30 به اندازه ای است که در صورت استفاده صحیح می توانید بر روی آن برای ماه ها و حتی چند سال حساب باز کنید! در قسمت های داخلی گوشی های این هدستگوشی موبایل از بالشتک های نرم استفاده شده که در هنگام قرارگیری بر روی گوش، حس خوبی را به شما القا می کنند. همچنین هدبند هدست ای فورتک HS-30 دارای دو بخش می باشد که به صورت فاصله دار از یکدیگر طراحی شده اند. این نوع طراحی باعث جریان یافتن هوا میان هدست و سر کاربر در هنگام استفاده از آن می شود. بنابراین در هنگام استفاده های طولانی مدت از این هدست، کمتر دچار احساس خستگی و ناراحتی خواهید شد. در مجموع با توجه به قیمت هدست می توان از کیفیت ساخت آن رضایت داشت.

  • سازگار با انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

همان طور که اشاره شد، هدفون ای فورتک مدل A4tech HS-30 از نوع با سیم است و از طریق کابل دارای رابط 3.5 میلی متری به دستگاه های دیگر شامل کامپیوتر، لپ تاپ، موزیک پلیر و کنسول بازی متصل می شود. برای استفاده از این هدفون رو گوشی نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی نیست و بلافاصله پس از اتصال آن به دستگاه مورد نظر از طریق کابل، آماده به کار خواهد بود.

در رابطه با کابل به کار رفته در هدست یا هدفون باسیم A4tech HS-30 نیز باید به این نکات اشاره کنیم که این کابل دارای طول 2 متر است و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد. به طوری که در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن، در هم پیچیدن، کشیدگی یا قطعی مواجه می شوید. همچنین درون این کابل از رشته های سیمی مرغوب استفاده شده که باعث انتقال صدا بدون افت کیفیت از دستگاه منبع پخش به هدفون می شود.

  • یک هدست استریو با کیفیت!

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30 صدایی پرقدرت، واضح و شفاف را به شما ارائه می دهد و تمام انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. با نگاهی دقیق تر به مشخصات فنی این هدست باید گفت که محدوده فرکانسی این هدست بین 20 تا 20 هزار هرتز، امپدانس آن برابر با 32 اهم و حساسیت آن برابر با 102 دسی بل می باشد. این مشخصات بیانگر این است که هدست روی گوش ای فورتک HS-30 توانایی پخش انواع صداهای زیر و بم قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان را دارد. پس اگر قصد خرید هدست موبایل برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا انجام بازی را دارید، این هدست را مد نظر داشته باشید! لازم به ذکر است که بر روی سیم هدست A4tech HS-30 دکمه های کنترلی به منظور تنظیم میزان صدا قرار دارد که استفاده از هدست را برای شما بسیار آسان می کنند.

امیدواریم در این راهنما توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ دهیم و همچنین بتوانید مناسب ترین هدفون مناسب با بودجه و نیاز های خود انتخاب کنید. در نهایت شما می توانید برای خرید هدفون ای فورتک مدل A4tech HS-30 به سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی