نگاه اجمالی به مانیتور صنعتی ال جی LG 43SH7E
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کاربرد مانیتورها نمایش تصویر در ابعاد بزرگ است و برای تبلیغات در محیط هایی از جمله مراکز فروشگاهی، اداری، تفریحی و ... بسیار پرکاربرد است. اگر شما به دنبال مانیتوری هستید که قابلیت نمایش تصاویر در 24 ساعت متوالی را داشته باشد می توانید بر روی مانیتور ال جی LG 43SH7E حساب باز کنید! همچنین در صورت نداشتن دیدگاه جامع در خصوص مانیتور صنعتی 43 اینچ ال جی LG 43SH7E می تواند با نقد و بررسی دیجی کالا و ایده برتر پارسیان با ما  همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • بهره مندی از به روزترین فناوری در پنل

مانیتور صنعتی ال جی 43SH7E مجهز به پنل IPS برای نمایش تصاویر هستند که از به روزترین تکنولوژی های حال حاضر در دنیا می باشد و کیفیت مطلوبی از تصاویر به نمایش در آمده را عرضه می دهد. به کار گیری پنل با کیفیت بالا موجب پخش تصاویر با رنگ های واقعی و طبیعی می شود، همچنین برای پخش در ابعاد بزرگ اهمیت بسیاری دارد.
تصاویری با بهترین کیفیت را نظاره گر باشد!

از مشخصات مانیتور صنعتی ال جی LG 43SH7E باید به میزان رزولوشن و نسبت تصویر آن اشاره کنیم که به ترتیب برابر با 1080*1920 و 16:9 می باشد. با این مشخصات می توان گفت که در این دستگاه مانیتور صنعتی از تماشای تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند خواهید شد، همچنین نواحی مشکی و تاریک با کیفیت مناسبی به تصویر کشیده می شوند.

  • از همان نقطه ای که نشسته اید، به تماشا بپردازید!

از خصوصیات مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 43SH7E قابلیت نمایش به هر دو صورت افقی و عمودی است که با این ویژگی کاربران به آسانی می توانند انواع تصاویر و محتواهای خود را نمایش دهند. زاویه دید 178 درجه در این تلویزیون صنعتی امکان تماشای تصاویر از هر زاویه و هر نقطه ای را برقرار می کند و نمایشگری تمام عیار را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از آن دیگر لازم نیست برای تماشای تصاویر در حال پخش رو به روی مانیتور بنشینید، در هر نقطه ای که قرار داشته باشید شما قادر به تماشای تصاویر و ویدئو ها در بهترین کیفیت هستید.

امکان استفاده از مانیتور صنعتی در محیط های روشن

همچنین از آنجایی که شدت روشنایی مانیتور صنعتی LG 43SH7E برابر با 700 cd/m2)) است می توانید از تصاویری با درخشندگی و روشنایی عالی در محیط های روشن بهره مند شوید و بدون افت کیفیت تصاویر هر آنچه می خواهید را نمایش دهید.

با توجه به همه این توضیحات برای خرید مانیتور صنعتی LG 43SH7E توصیه می‌شود حتماً با کارشناسان معتبر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و دادن مشاوره به شما عزیز می‌باشند. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از شماره تلفن‌های مندرج در سایت استفاده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی