نکات مفید در خصوص مانیتور جی پلاس G-Plus GDM-225JN
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور 22 اینچی مدل GDM-225JN از مانیتور های میان رده شرکت جی پلاس است که تمام امکانات و قابلیت های لازم برای استفاده های اداری و خانگی را دارد. این نمایشگر فول اچ دی برای استفاده های طولانی مدت در ساعت های متوالی مناسب است و  از خستگی چشم کاربران نیز جلوگیری می کند. باهم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا می اندازیم پس همراه باشید.

دیجی کالا:

یکی از محصولات شرکت جی‌پلاس، مانیتور GDM-225JN می‌باشد. این مانیتور میان‌رده به پنل VA مجهز شده است. اگرچه این نوع پنل شفافیت کمتری نسبت به IPS دارد، اما لازم به ذکر است که این پنل بهترین گزینه برای کابرانی می‌باشد که در طول روز مدت زمان زیادی را صرف استفاده از مانیتور می‌کنند چراکه اثرات خستگی چشم در استفاده دراز مدت، با بهره‌گیری از این نوع مانیتورها به مراتب کمتر از سایر پنل‌ها می‌باشد. روکش مات (Anti-Glare) در این محصول، از منعکس شدن نور جلوگیری می‌کند در نتیجه به راحتی می‌توانید از این مانتیور در مکان‌های پرنور استفاده کنید. انتقال تصویر در مانیتور GDM-225JN توسط درگاه‌های HDMI و VGA انجام می‌شود. ویژگی جذاب و پرکاربرد این محصول، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. توسط این خروجی صدا، به راحتی می‌توانید هدفون و یا اسپیکر خود را به این مانیتور متصل کنید و از صدای شفاف و با کیفیت لذت ببرید. در مجموع اگر دنبال یک مانیتور شیک، باریک و با کیفیت هستید، مانیتور جی‌پلاس مدل GDM-225JN می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویر با کیفیت Full HD

رزولوشن مانیتور کامپیوتر جی پلاس GDM-225JN برابر با 1920*1080 پیکسل است و شما می توانید با استفاده از این نمایشگر از تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند شوید. صفحه به کار رفته در این مانیتور از نوع VA و نور پس زمینه آن از نوع LED است. به طور کلی مانیتورهای VA از مانیتورهای IPS شفافیت کمتری دارند و به همین دلیل برای استفاده های طولانی مدت در ساعات متوالی مناسب ترند. به همین دلیل مانیتور 22 اینچ جی پلاس GDM-225JN برای کارمندان ادارات و شرکت ها، تایپیست ها و همچنین کاربران خانگی کارایی بالایی دارد.

میزان کنتراست، شدت روشنایی و زمان پاسخگویی مناسب

از آنجا که شدت روشنایی مانیتور کامپیوتر جی پلاس GDM-225JN برابر با 200 cd/m2 و زاویه دید افقی و عمودی آن برابر با 178 درجه است، می توان گفت که محتوای در حال نمایش بر روی مانیتور به راحتی برای کاربر قابل مشاهده خواهد بود. همچنین نسبت کنتراست داینامیک این مانیتور فول اچ دی برابر با 1000000:1 و نسبت کنتراست استاتیک آن برابر با 1000:1 است که باعث می شود تا قسمت های مشکی موجود در تصاویر با عمق مناسب و نواحی دارای رنگ های روشن با میزان شفافیت قابل قبولی به نمایش درآیند. این ویژگی به خصوص در هنگام کار با فایل های متنی کارایی بالایی پیدا می کند و باعث بهبود وضوح و میزان خوانایی نوشته ها می شود.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با مانیتور ال ای دی جی پلاس مدل G Plus GDM-225JN Monitor 22 Inch مدت زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه ای آن است که برای یک مانیتور اداری و خانگی مناسب به نظر می رسد. بنابراین در هنگام کار با مانیتور با مشکلاتی مانند مات شدن یا پیکسل پیکسل شدن تصاویر مواجه نخواهید شد. لازم به ذکر است که مانیتور کامپیوتر 22 اینچ جی پلاس GDM-225JN توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد و تمام نیازهای روزمره شما در کار با کامپیوتر مانند مرور صفحات وب، تماشای فیلم و فایل های ویدئویی، تایپ، بررسی ایمیل و... را به خوبی برطرف می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت مانیتور جی پلاس GDM-225JN را مناسب دانست.

  • مجهز به پورت VGA و HDMI

برای اتصال مانیتور جی پلاس G-Plus GDM-225JN به کامپیوتر یا لپ تاپ کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! بر روی بدنه این مانیتور هم پورت VGA و هم پورت HDMI تعبیه شده و شما می توانید به راحتی آن را به کامپیوتر مورد نظر خود متصل کنید. مجهز بودن به پورت HDMI یکی از مزایای مانیتور GPlus GDM-225JN به شمار می آید. ضمن اینکه این مانیتور دارای جک 3.5 میلی متری صدا نیز هست و امکان اتصال هدفون یا اسپیکر به صورت مستقیم به آن وجود دارد.

نظرات کاربران سایت دیجی کالا در خصوص مانیتور جی پلاس G-Plus GDM-225JN می تواند راهنمای خوبی در انتخاب و خرید باشد. شما می توانید با مراجعه به این سایت ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، از خریدی مطمئن و ارزان نیز بهره مند شوید. 





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی