گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A10s در رنگ سبز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A10s نسخه به روز و آپدیت شده گوشی گلکسی a10 سامسونگ می باشد. این گوشی موبایل اندرویدی مجهز به حافظه داخلی 32 گیگابایتی، شارژدهی عالی باتری، دوربین دو گانه باکیفیت است. اگر به دنبال خرید موبایل Samsung Galaxy A10s هستید که بتواند نیاز های شما را به خوبی پوشش دهد کافیست ادامه این متن که راهنمای خوبی برای این گوشی اندرویدی است را به طور جامع و کامل مطالعه کنید. این مطالب از سایت های ایده برتر پارسیان و خاص باکس جمع آوری شده است.

خاص باکس:

گوشی موبایل مدل Samsung Galaxy A10s از سبک طراحی مدرن و ظاهر زیبا بهره می برد که شرکت سامسونگ سعی کرده طراحی این گوشی بسیار شبیه به گوشی های بالا رده باشد و به همین دلیل نظر بسیاری از کاربران را که به دنبال گوشی های مدرن هستند را به خود جلب می کند. دوربین دوگانه این گوشی همانند بسیاری از گوشی های هوشمند حال حاضر دنیا به صورت عمودی و در قسمت گوشه سمت چپ و بالای آن طراحی شده است. کاربر با دیدن طراحی مدرن این گوشی و با دانستن امکانات فوق العاده آن، انتظار چنین قیمتی برای گوشی سامسونگ Galaxy A10s را ندارد. سامسونگ بدنه گوشی را از جنس پلاستیک طراحی کرده که هم از نظر هزینه بهینه تر باشد و هم از نظر مقاومت در برابر خط و خش بهتر عمل کند. گوشی گلکسی A10s قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارا است و این قابلیت توانسته نظر آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک گوشی ولی استفاده از دو سیم کارت هستند را نیز جلب کند. با مشاهده قسمت جلوی گوشی متوجه پنل جلوی بدون حاشیه آن که حدود 80.7 درصد قاب گوشی را به خود اختصاص داده، می شوید. لبه های این گوشی به صورت انحنا دار طراحی شده اند تا کاربر به راحتی گوشی را در دست بگیرد و استفاده از آن بسیار آسان شده است. سامسونگ صفحه نمایش بزرگ 6.2 اینچی برای محصول جدید خود به کار برده است اما از ابعاد کاملا مناسب 156.9 در 75.8 در 7.8 میلی‌متر بهره برده زیرا تقریبا گوشی گلکسی A10s بدون حاشیه طراحی شده است. این گوشی با ضخامت کم 7.8 میلیمتر و وزن ایده آل 168 گرم در زمره گوشی های با صفحه نمایش بزرگ اما سبک قرار می گیرد که بسیاری از کاربران را برای استفاده طولانی مدت به وجد آورده است. محصول جدید سامسونگ در سه رنگ شاد و جذاب قرمز ، آبی و مشکی طراحی شده و روانه بازار گردیده است. به طور کلی می توان گفت که گوشی Samsung Galaxy A10s از طراحی متفاوت و کیفیت بالایی برخوردار است که همین طراحی زیبا یکی از ویژگی های برجسته این گوشی به حساب می آید و کاربر در برخورد اول به هیچ وجه احساس نمی کند یک گوشی میان رده را در دست گرفته است.

صفحه نمایش سامسونگ A10s

گوشی سامسونگ گلکسی A10s از صفحه نمایش لمسی IPS LCD، 6.2 اینچی و رزولوشن  1520 × 720  پیکسل و تراکم پیکسلی 271 پیکسل بر اینچ استفاده شده است. این گوشی با توجه به رزولوشن و تراکم پیکسلی خوبی که دارد از کیفیت و وضوح بالای تصویر برخوردار است. کاربر با مشاهده صفحه نمایش متوجه حاشیه کم در قسمت قاب جلوی گوشی می شود که حدود 80.7 درصد کل پنل جلوی گوشی را تشکیل می دهد؛ این مورد در واقع یکی از نقاط قوت این گوشی محسوب می شود و زیبایی ظاهری دو چندانی به طراحی گوشی Galaxy A10s بخشیده است. سامسونگ برای طراحی نمایشگر بدون حاشیه این گوشی دوربین سلفی آن را در یک زائده کوچک قرار داده تا جای کمی از نمایشگر را اشغال کند که همین امر سبب شده زیبایی مضاعفی به صفحه نمایش گوشی بخشیده شود. صفحه نمایش بزرگ در واقع محبوب کاربرانی است که علاقمند به تماشای فیلم و انجام بازی های متنوع بر روی گوشی هستند و سامسونگ با توجه به این نیاز کاربران به خوبی از عهده طراحی صفحه نمایش این گوشی با صفحه نمایش بزرگ و ابعاد 156.9 در 75.8 در 7.8 میلی‌متری بر آمده است و همین ویژگی نیز یکی از دلایل اصلی خریداران برای خرید این گوشی به حساب می آید. صفحه نمایش این گوشی در برابر تابش مستقیم نور خورشید به هیچ وجه کاربر را برای خواندن محتوا و نمایش فیلم اذیت نمی کند. بنابراین با توجه به نوع IPS LCD صفحه نمایش این گوشی می توان با قاطعیت گفت که از کیفیت نمایش تصویر بالایی برخوردار است.

ایده برتر پارسیان:

  • کار با جدیدترین نسخه اندروید را تجربه کنید!

گوشی سامسونگ گلکسی A10s به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9.0 (Pie) می باشد و امکان ارتقای آن به جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید 10 نیز برای شما وجود دارد. پس شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار کمتر برای خرید گوشی موبایل اندروید سامسونگ گلکسی A10s نسبت به گوشی های پرچم دار، از امکانات به روزترین اندروید بهره مند شوید!

  • سخت افزار مناسب برای مصارف روزمره

اگر نیازی به اجرای اپلیکیشن های حرفه ای ندارید و اهل انجام بازی های به روز و گرافیکی هم نیستید، پرداخت هزینه های سنگین برای خرید گوشی چندان برای شما منطقی به نظر نمی رسد! در عوض اگر به دنبال یک گوشی برای مصارف روزمره و انجام کارهای عادی مانند مرور صفحات وب، سر زدن به شبکه های اجتماعی، برقراری تماس و ارسال SMS، گوش دادن به موسیقی و... هستید، می توانید با صرف هزینه ای کاملاً مناسب موبایل Samsung Galaxy A10s را تهیه کنید! سخت افزار به کار رفته در این گوشی به خوبی از عهده اجرای برنامه ها و بازی های معمولی برمی آید، اما نباید از آن انتظار کارهای سنگین را داشته باشید!

برای آن دسته از افرادی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تر گوشی سامسونگ گلکسی A10s هستند، باید به این نکات اشاره کنیم که در این گوشی از تراشه 12 نانومتری و میان رده مدیاتک مدل MT6762 Helio P22 استفاده شده است. این تراشه به یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 مجهز است که سرعت و عملکرد مناسبی در کاربری های عادی دارد.

  • 32 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

گوشی سامسونگ گلکسی A10s دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و در دو نسخه با حافظه های رم 2 گیگابایتی و 3 گیگابایتی عرضه شده است. همچنین این گوشی از کارت حافظه جانبی MicroSDXC با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت پشتیبانی می کند و برای این منظور یک جایگاه اختصاصی برای کارت حافظه در آن در نظر گرفته شده است. پس بدون نگرانی بابت کمبود حافظه، می توانید فایل های دلخواه خود را بر روی گوشی سامسونگ گلکسی A10s ذخیره نمایید!

در پایان قابل ذکر است که سایت خاص باکس یک راهنمای جامع و کامل در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی A10s می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این گوشی موبایل اندرویدی به صفحه این محصول در سایت خاص باکس مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی