جزئیات خرید شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01BY
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی Xiaomi CZCDQ01BY فضای کمی از داخل خودروی شما را اشغال می کند از این جهت می توان ان را یک شارژر فندکی کوچک، سبک و بادوام دانست. این شارژر فندکی دستگاه دیجیتالی شما را در برابر نوسان شدت جریان و اتصال کوتاه و... محافظت می کند. با ما همراه باشید تا نکات مهم در رابطه با این محصول را از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا مرور کنیم.

دیجی کالا:

شارژر فندکی شیائومی مدل CZCDQ01BY دارای یک درگاه خروجی USB است شدت جریان خروجی این محصول 2.4 آمپر و ولتاژ خروجی آن 5 ولت و ولتاژ ورودی در این شارژر 12 تا 24 ولت است . بدنه آن از جنس پلاستیک ABS+ PC است که مقاومت بالایی در برابر گرما و حرارت نشان میدهد ، این شارژر فندکی بسیار ایمن و محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ، جریان، حرارت و تداخل الکترومغناطیس است که از باتری دستگاه شما محافظت میکند. برای استفاده از این شارژ کوچک کافی است آن را به محل فندک درون خودرو متصل کنید. سپس باید دستگاه مورد نظر خود را از طریق یک کابل USB به شارژر متصل کنید تا باتری آن شارژ شود. با داشتن این شارژر فندکی در خودروی خود دستگاه‌هایی مانند گوشی موبایل، تبلت، دستگاه‌های پخش‌کننده موسیقی قابل‌حمل یا دستگاه‌های مسیریاب را شارژ کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای یک پورت خروجی با قابلیت شارژدهی با سرعتی عالی

با استفاده از شارژر فندکی Xiaomi CZCDQ01BY می توانید انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB را در هنگام رانندگی شارژ کنید. این شارژر فندکی خودرو دارای یک پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و شدت جریان 2.4 آمپری را به شما ارائه می دهد. با توجه به این میزان شدت جریان می توانید از سرعت عالی شارژر فندکی شیائومی مدل Xiaomi CZCDQ01BY در هنگام شارژدهی (به خصوص در هنگام شارژ گوشی) اطمینان کامل داشته باشید!

  • یک شارژ ایمن و با کیفیت را تجربه کنید!

در شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01BY از تراشه هوشمند استفاده شده که باعث می شود تا شارژر فندکی شدت جریان را متناسب با ظرفیت دستگاه متصل به آن تنظیم کنید. این ویژگی هم باعث افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه متصل به شارژر می شود و هم از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری خودرو جلوگیری می کند.
علاوه بر این، شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01BY از قابلیت شارژ ایمن نیز برخوردار است و از دستگاه متصل به آن در برابر نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و افزایش دما محافظت می کند. این ویژگی بر روی قیمت شارژر فندکی خودرو شیائومی CZCDQ01BY نیز مؤثر بوده است.

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی CZCDQ01BY برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون، آیپد و آیپاد کاربرد دارد. از این جهت محدودیتی در استفاده از این شارژر فندکی برای آیفون نخواهید داشت و می توانید از آن برای شارژ انواع گوشی های موجود در بازار بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید شارژر فندکی شیائومی مدل CZCDQ01BY با قیمت مناسب به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از طریق سایت دیجی کالا و تحویل گرفتن آن در درب منزل نیز برای شما مهیا است.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی