نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A20s 64GB در رنگ سبز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت سامسونگ سعی بر این داشته که تمرکز بیشتری بر روی طراحی گوشی های میان رده داشته باشد و گوشی های میان رده را با تنوع بیشتری نسبت به گذشته در بازار عرضه کند. بنابراین به تولید گوشی های جدید سری محبوب A اقدام کرد و چون این سری از گوشی مورد توجه و استقبال عموم قرار گرفت نسخه اپدیت و به روز شده آن را با اضافه کردن حرف s روانه بازار کرد. که در این بخش قصد معرفی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A20s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سبز را داریم پس با بررسی سایت های کالکتر و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید. 

کالکتر:

گوشی موبایل دو سیم‌کارت Samsung Galaxy A20s با طراحی زیبا، رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سبز و وزنی معادل 183 گرم ارائه‌شده است همچنین مجهز به حسگرهای نور، ژئومغناطیسی، شتاب سنج، ژیروسکوپ و مجاورت می‌باشد و از سیستم‌عامل Android 9.0 و فناوری ارتباطی Wi-Fi و بلوتوث بهره می‌برد. علاوه بر این، دارای قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت Nano و شبکه‌های ارتباطی 3G، 2G و 4G می‌باشد. طراحی منشور سه‌بعدی پریمیوم کاملاً جدید این گوشی با یک الگوی براق طراحی‌شده تا زیبایی بی‌نظیری را به گوشی ببخشد.

نمایشگر LCD رنگی و لمسی بدون قاب گوشی سامسونگ Galaxy A20s دارای ابعاد 6.5 اینچ، رزولوشن تصویر 720 * 1560 پیکسل و تراکم پیکسلی 264 پیکسل بر هر اینچ باقابلیت تشخیص 16 میلیون رنگ می‌باشد. محافظ Corning Gorilla Glass آن نیز از نمایشگر در برابر خش و ضربه محافظت می‌نماید؛ پنل IPS این نمایشگر نیز زاویه دید وسیعی را به شما ارائه می‌دهد، به‌طوری‌که اگر از زوایای مختلف به تماشای فیلم موردعلاقه‌تان بنشینید هیچ‌گونه کاهش کیفیتی را از رنگ و کنتراست احساس ننمایید. گلکسی A20s با نمایشگر خیره‌کننده بدون لبه Infinity V ارائه می‌شود و با دارا بودن قابلیت نمایش رنگ‌های خیره‌کننده تمام تصاویر را به‌صورت واقعی و زنده قابل‌مشاهده می‌نماید.

 ایده برتر پارسیان:

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 20s در ابعاد 163.3*77.5*8 میلی متر و وزن 183 گرم روانه بازار شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. بدنه این گوشی موبایل اندروید تماماً از پلاستیک ساخته شده که با توجه به میان رده بودن آن چندان جای تعجب ندارد. البته کیفیت ساخت گوشی موبایل Samsung Galaxy A20s کاملاً مناسب بوده و در صورت استفاده صحیح می توانید بر روی آن برای ماه ها و حتی سال ها حساب باز کنید! این گوشی دارای رنگ بندی نیز هست و امکان تهیه آن در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و سبز برای شما وجود دارد.

پنل جلویی موبایل سامسونگ Galaxy A20s شامل صفحه نمایش و دوربین سلفی آن می شود که به شکل 7 در قسمت بالایی آن تعبیه شده است. همچنین در قسمت پشت بدنه این گوشی سنسور اثر انگشت، دوربین های سه گانه، فلش LED و آرم سامسونگ دیده می شوند. در حالت کلی موبایل Samsung Galaxy A20s تفاوت چندانی با دیگر گوشی های میان رده سامسونگ سری A از لحاظ ظاهری ندارد.

  • مجهز به صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.5 اینچ

اگر به استفاده از گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، گوشی سامسونگ گلکسی A20s انتخاب مناسبی برای شما است! صفحه نمایش این موبایل دارای ابعاد 6.5 اینچ است و میزان حاشیه های اطراف آن بسیار کم می باشد. به طوری که این صفحه نمایش حدود 81.9 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و حس کار با یک گوشی پرچم دار را برایتان ایجاد خواهد کرد!

از لحاظ مشخصات فنی نیز صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل samsung galaxy a20s 64 gb در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می توان بر روی عملکرد مناسب آن در کاربری های عادی حساب کرد. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و دارای رزولوشن 720*1520 پیکسل می باشد. ضمن اینکه صفحه نمایش گوشی گلکسی A20s تراکم پیکسلی 264 پیکسل در اینچ را به شما ارائه می دهد. در مجموع صفحه نمایش این گوشی برای مصارف روزمره و معمولی کارایی بالایی دارد، اما نباید از آن انتظار نمایش عکس ها و ویدئوها با بالاترین کیفیت را داشته باشید!

چنانچه به خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 20s علاقه مندید و با خواندن مطالب بالا همچنان در انتخاب و خرید آن شک و تریدی دارید و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی سامسونگ دارید، می‌توانید با با واحد فروش سایت ایده برتر تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان مجرب این سایت بهره ببرید.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی