تحلیل شارژر فندکی باسئوس Baseus CCNL
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی دیگر از شارژر فندکی های شرکت باسئوس مدل CCNL می باشد که با گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی سازگار می باشد. این محصول برخلاف شارژر فندکی CCAL-YT که در مطلب قبل به بررسی آن پرداختیم دارای دو پورت و یک کابل لایتنینگ متصل به بدنه می باشد.

برای بررسی بیشتر به سراغ دو سایت دیجی کالا و ایده برتر رفتیم. شما می توانید خلاصه ای از معرفی شارژر فندکی CCNL را در این دو سایت در ادامه بخوانید.

 

سایت دیجی کالا

 

شارژر فندکی «باسئوس» مدل «CCNL» قادر است سه دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند. این محصول باسئوس به شکل متفاوتی از شارژرهای فندکی دیگر طراحی و ساخته شده است. درگاه مدل CCNL در قسمت جانبی آن است و به سر آن یک کابل لایتنینگ وصل است. دو درگاه USB در آن وجود دارد شدت‌جریان خروجی آن‌ها در مجموع 3.4 آمپر است و شما می‌توانید یک گوشی موبایل و یک تبلت، یا دو گوشی موبایل را به طور همزمان با آن شارژ کنید.

شدت‌جریان خروجی که از رابط لایتنینگ (Lightning) متصل به آن گرفته می‌شود هم برابر 2.1 آمپر است که برای آیفون، آیپاد و آیپد مناسب است. درمجموع می‌توان گفت شارژر فندکی CCNL با اتصال به درگاه فندک خودرو در محموع 5.5 آمپر در اختیار کاربر قرار می‌دهد که این مقدار کم‌نظیر است. در ضمن اگر کاربر آیفون، آیپاد یا آیپد هستید از به همراه داشتن یک کابل لایتنینگ بی‌نیاز می‌شوید. طول کابل متصل به آن یک متر است.

این شارژر فندکی به آن دسته از کاربرانی توصیه می‌شود که ساعت زیادی را در خودرو به سر می‌برند و خود و سرنشینانشان از گجت های متعددی استفاده می‌کنند. این محصول باسئوس (Baseus) با نام Energy Station With Line هم شناخته می‌شود.

 

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

 

سایت ایده برتر

 

شارژر فندکی باسئوس Baseus CCNL یک وسیله کارآمد برای کسانی است که زمان زیادی از طول روز را در پشت فرمان ماشین در حال رانندگی می گذرانند! این شارژر فندکی با اتصال به درگاه فندک خودرو، جریان برق مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت را از جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. پس اگر دوست ندارید تا در هنگام رانندگی و در شرایطی که به پریز برق دسترسی ندارید شارژ گوشی تان تمام شود، خرید شارژر فندکی یک راه حل ایده آل برای فرار از این مشکل است!

  • مجهز به کابل لایتنینگ متصل به بدنه

شارژر فندکی ماشین باسئوس CCNL دارای دو پورت از نوع USB است که دارای شدت جریان خروجی 3.4 آمپر در مجموع هستند. از این جهت می توان از سرعت بسیار مطلوب شارژدهی این شارژر فندکی اطمینان کامل داشت و از آن برای شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... استفاده کرد.

اما ویژگیِ خاص شارژر فندکی خودرو باسئوس CCNL که باعث تمایز آن با دیگر شارژرهای فندکی موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به یک کابل لایتنینگ متصل به بدنه با طول یک متر است. در واقع می توان این شارژر فندکی را برای صاحبان آیفون و آیپد یک انتخاب ایده آل دانست؛ چرا که با تهیه آن دیگر نیازی به حمل کابل شارژ و تهیه کابل تبدیل USB به لایتنینگ نخواهند داشت! شدت جریان خروجی شارژر فندکی باسئوس CCNL از طریق این کابل برابر با 2.1 آمپر است و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی به خصوص در حین شارژ آیفون را به شما ارائه می دهد. بنابراین می توان قیمت شارژر فندکی باسئوس CCNL را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

  • شارژ هم زمان سه دستگاه مختلف

لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی باسئوس CCNL برای شارژ انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB نیز بهره ببرید و محدودیتی در استفاده از این محصول شرکت باسئوس نخواهید داشت. بنابراین امکان شارژ سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان با شارژر فندکی سریع باسئوس CCNL با شدت جریان خروجی در مجموع 5.5 آمپر برای شما وجود دارد.

  • کیفیت ساخت مطلوب، دوام و استحکام بالا

شارژر فندکی باسئوس مدل Baseus CCNL از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، خراشیدگی، ضربه و فشار دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، این شارژر فندکی سیم دار برای مدتی طولانی در ماشین شما قابل استفاده خواهد بود. بر روی بدنه شارژر فندکی موبایل باسئوس CCNL یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال شارژر به درگاه فندک روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق در آن مطلع می کند.

 

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 3 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی