معرفی پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C03
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما هم از رانندگان تاکسی اینترنتی هستید و یا به مسافرت با ماشین علاقه مندید قطعا پایه نگهدارنده موبایل یکی از گجت های ضروری در ماشین شما است، چرا که برای پیدا کردن بهترین مسیر یه مقصد خود نیازمند استفاده از اپلیکیشن های مسیریاب خواهید بود. بنابراین شما با همراه داشتن یک پایه نگهدارنده مرغوب می توانید بدون در دست گرفتن گوشی از اپ های مسیریاب در حین رانندگی استفاده کنید. در ادامه با بررسی های سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید تا نگاه دقیق تری به پایه نگهدارنده موبایل ریمکس RM-C03 داشته باشیم.

دیجی کالا:

استفاده از تلفن‌های همراه برای رانندگان نه‌تنها خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است، بلکه برای ایمنی و سلامت راننده، سرنشینان و عابرین پیاده تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت هندزفری‌های سیم‌دار و بی‌سیم می‌توانند راه چاره‌ای برای این مساله باشند اما مسلما مواردی وجود دارد که لازم است نگاهتان را از جاده برگردانده و به صفحه‌نمایش گوشی‌تان دقت کنید. تصور کنید زمانی را که منتظر یک تماس مهم هستید. برای همه پیش می‌آید که مرتبا با شک به اینکه صدایی شنیده و یا لرزشی شبیه ویبره‌ی گوشی را در جیبتان حس کرده‌اید، دست در جیب خود برده تا مطمئن شوید. حتی هنگامی یک در محدوده‌ی ناآشنا رانندگی می‌کنید یا به دنبال آدرسی می‌گردید و نیاز دارید که لحظه‌به‌لحظه موقعیتتان را با دستگاه جی‌پی‌اس کنترل کنید. اینجاست که به اهمیت پایه‌های نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل پی می‌برید. البته باید گفت که این محصولات کاربرد عمومی دارند و نه‌تنها برای گوشی موبایل، که می‌توان از آن‌ها برای نگهداری موقعیت‌یاب های GPS و موزیک‌پلیرها هم استفاده کرد. این پایه‌ها دارای فک‌هایی فنری هستند که به‌صورت کشویی به‌اندازه‌ی عرض گوشی موبایل بازشده و از دو طرف آن را نگه می‌دارند. پایه‌های نگه‌دارنده به خاطر بادکش‌های لاستیکی که دارند معمولا قابلیت نصب بر روی داشبورد و یا شیشه جلوی اتومبیل را دارند. امکان چرخش قسمت نگه‌دارنده‌ی گوشی برای قرارگیری در زوایای دلخواه که راحتی بیشتری را برای راننده فراهم کند از دیگر ویژگی هایی‌ست که می‌تواند مدنظر قرار گیرد. اما گونه‌ای دیگر از پایه‌های نگهدارنده وجود دارند که به دریچه‌ی تهویه‌ی هوای خودرو متصل می‌شوند. RM-C03 یکی از همین مدل‌ها بوده که شرکت ریمکس آن را ساخته است. این محصول از ابعاد و وزن مناسبی برخوردار است و با اکثر گوشی‌های موبایل سازگاری دارد.

ایده برتر پارسیان:

  • نصب محکم و آسان بر روی دریچه کولر ماشین

در پشت بدنه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C03 یک گیره تعبیه شده که با استفاده از آن می توان هولدر را بر روی دریچه کولر ماشین نصب کرد. این نوع طراحی باعث می شود تا این پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر به شکلی راحت تر و سریع تر در مقایسه با هولدرهای چسبی نصب و آماده به کار شود. همچنین هر زمان که نیازی به استفاده از آن نداشتید، به آسانی می توانید آن را از محل نصب شده جدا کنید. نکته قابل توجه در رابطه با هولدر گوشی موبایل ریمکس RM-C03 این است که این نگهدارنده گوشی موبایل به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما بر روی دریچه کولر خودرو نصب می شود و تکان های ماشین باعث جدا شدن آن نخواهد شد.

ضمن اینکه در پشت پایه نگهدارنده گوشی ریمکس RM-C03 دو پایه اضافی به شکلی مثلثی تعبیه شده که باعث محکم تر قرار گرفتن هولدر می شوند. همچنین از طریق این پایه ها، می توانید زاویه صفحه نگهدارنده این هولدر را به صورت افقی تغییر دهید و دسترسی آسان تری به گوشی خود داشته باشید.

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

برای استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل Remax RM-C03 تنها کافیست تا گوشی خود را میان دو بازوی تعبیه شده در کناره های صفحه هولدر قرار دهید. فاصله این بازوها به آسانی قابل کم یا زیاد کردن است و شما می توانید گوشی هایی با عرض 5.5 تا 11 سانتی متر را بر روی آن قرار دهید. همچنین در قسمت پایینی بدنه این هولدر موبایل روی دریچه کولر دو پایه جمع شونده موجود است که باعث محکم تر قرار گرفتن گوشی موبایل بر روی هولدر می شوند. لازم به ذکر است که داخل بازوها و بر روی صفحه نگهدارنده هولدر گوشی ریمکس RM-C03 از سیلیکون استفاده شده تا در هنگام قرار دادن گوشی بر روی هولدر، بر روی آن خط و خش نیفتد. این پایه نگهدارنده سیلیکونی مقاومت بالایی در برابر تکان های ماشین در دست اندازها، پیچ های تند و سرعت گیرها دارد و موبایل شما را به محکم ترین شکل بر روی خود نگه می دارد. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی ریمکس RM-C03 می توان کارایی آن را کاملاً قابل قبول دانست.

در پایان قابل ذکر است که اگر سوال دیگری در رابطه با پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو ریمکس مدل Remax RM-C03 دارید می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا در قسمت پرسش و پاسخ، سوالات خود را در خصوص این محصول مطرح کنید. همچنین اگر تجربه استفاده از این پایه نگهدارنده ریمکس را دارید حتما دیدگاه خود را در قسمت نظرات سایت دیجی کالا مطرح کنید.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی