پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus 6271
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

معضل ترافیک یکی از مشکلات همه ماست، اما اپلیکیشن های مسیریاب تا حدودی کار ما را اسان تر کرده اند. اما می دانید که در دست گرفتن گوشی موبایل در حین رانندگی خطرات زیادی به همراه دارد در ضمن مشمول جریمه نیز می باشد. پس با همراه داشتن پایه نگهدارنده موبایل باسئوس 6271 با خیال راحت از اپ های مسیریاب استفاده کنید و از اعلان شبکه های اجتماعی مطلع شوید. قصد داریم در این پست به معرفی پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس 6271 بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر دیجی کالا، کالا و ایده برتر پارسیان همراه باشید.

کالا:

قابلیت شارژ
ندارد
اسپیکر
ندارد
شارژ فندکی
ندارد
ریموت برای عکاسی
ندارد


دیجی کالا:
نگهدارنده موبایل «6271» محصول برند «باسئوس» (Baseus) است. این نگهدارنده به جلوی داشبورد خودرو وصل می‌شود و اجازه می‌دهد تا موبایل‌تان را به داشبورد ماشین بچسبانید. چسبدن موبایل به هولدر با استفاده از روش مغناطیسی انجام می‌شود و یک آهنربای کوچک در پشت موبایل به این امر کمک می‌کند. موبایل با استفاده از آهنربای ظریفی که به پشت آن چسبیده و زیبایی آن را از بین نمی‌برد، به راحتی به پایه‌‎ی اصلی می‌چسبد. اتصالی که توسط این سیستم آهنربایی برقرار می‌شود از امنیت خوبی برخوردار است و در هنگام حرکت اتومبیل شل نمی‌شود. با استفاده از نگهدارنده 6271 باسئوس می‌توانید انواع گوشی‌های موبایل را ماشین شخصی دم دست داشته باشید. این محصول در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و رزگلد تولید شده‌است.


ایده برتر پارسیان:

  • ابعاد کوچک و جمع و جور، کیفیت ساخت مطلوب


نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس 6271 ابعاد کوچک و جمع و جور آن است که باعث می شود تا استفاده از این هولدر موبایل هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نکند. همچنین در ساخت این پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو از مواد اولیه مرغوب استفاده شده که سبب طول عمر بالا و مقاومت آن در برابر آسیب های احتمالی شده است. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی باسئوس 6271 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مناسب دانست.

  • ابعاد کوچک و جمع و جور، کیفیت ساخت مطلوب


در هولدر گوشی موبایل باسئوس 6271 از آهنرباهایی قدرتمند استفاده شده و به همین دلیل این نگهدارنده مگنتی موبایل توانایی تحمل وزن انواع گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل آیفون (بدون محدودیت در سایز) را داراست. پیش از قرار دادن گوشی بر روی آن، باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با آن را بر روی گوشی موبایل یا قاب آن بچسبانید و پس از آن گوشی به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی هولدر قرار خواهد گرفت. پس بدون نگرانی بابت تکان های ماشین در دست اندازها، سرعت گیرها و پیچ های تند، می توانید موبایل خود را بر روی پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus 6271 قرار دهید.

  • دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای


شما می توانید به گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه بر روی پایه نگهدارنده گوشی باسئوس 6271 دسترسی داشته باشید. این هولدر موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است و امکان چرخاندن گوشی بر روی آن را فراهم می آورد. بنابراین با استفاده از این هولدر موبایل 360 درجه می توانید بهترین زاویه دید را نسبت به نمایشگر گوشی خود در حین رانندگی داشته باشید.

برای خواندن مطلب بیشتر اینجا کلیک کنید.

 شما می توانید برای خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس در مدل و قیمت های مختلف به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. و یا با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی