نقد و بررسی پاوربانک ریمکس Remax Tiger RPP-33 با ظرفیت 5000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر در بیرون از منزل و محل کار با مشکل تمام شدن شارژر گوشی موبایل و تبلت خود مواجه شوید چه می کنید؟ قطعا دسترسی نداشتن به پریز برق و شارژر دستگاه شما رابه دردسر می اندازد. اما می توانید با خرید یک پاوربانک با کیفیت و اورجینال با خیال راحت به کارهایتان بپردازید و دغدغه تمام شدن شارژ دستگاه های دیجیتالی خود را نداشته باشید! پاوربانک ریمکس Remax Tiger RPP-33 با ظرفیت 5000 میلی آمپر برای مصارف روزمره و معمولی مناسب است. پیشنهاد میکنم ابتدا این بلاگ را با دقت مطالعه کنید و بعد اقدام به خرید نمایید. قابل ذکر است که نقد و بررسی این پاور بانک از سایت ایده برتر و دیجی کالا گردآوری شده است. 

دیجی کالا:

شارژرهمراه دودرگاه خروجی دارد و می‌تواند دودستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند و دسترسی به آن ‌ها را بیشتر کند. شارژریمکسTiger RPP-33 از طریق درگاه Micro-USB صورت می‌گیرد وکه با کابل اکثر گوشی‌های موبایل سازگار است؛علاوه‌بر این چهارنشانگر‌های LED بروی آن قرار گرفته تا میزان شارژ را گزارش دهد و شارژ آن به‌موقع انجام شود.ولتاژ ورودی و خروجی این شارژرهمراه 5 ولت است و شدت‌جریان 1.5آمپری دارد و می‌تواند اکثر دستگاه‌ها مثل گوشی‌موبایل و دوربین دیجیتال و...را شارژ کند.بدنه پلاستیکی Tiger RPP-33در برابر خط وخش مقاوم است و رنگ‌های متنوع،این پاوربانک را جذاب تر کرده و با وزن 121گرم و ابعاد 7×67×100میلی‌متر،حمل ریمکس Tiger RPP-33 راحت و بدون دغدغه است و فضای کمی را اشغال می‌کند.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای کاربری عمومی

در پاوربانک ریمکس Remax Tiger RPP-33 با ظرفیت 5000 میلی آمپر از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده شده که ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت را در مجموع برای شما به ارمغان می آورد. این میزان ظرفیت برای یک تا 2 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد. به طور کلی پاوربانک ریمکس Tiger RPP-33 برای مصارف معمولی عرضه شده و نباید بر روی آن برای استفاده در حجم کاری سنگین حساب باز کرد.

علاوه بر گوشی، پاوربانک Remax Tiger RPP-33  برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این قبیل هم کاربرد دارد. البته با توجه به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی آن، بهتر است تا از این پاوربانک برای شارژ گوشی موبایل و دستگاه های کم مصرف استفاده شود.

  • سرعت مناسب در شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان

شارژر همراه ریمکس Tiger RPP-33 دارای دو پورت خروجی USB است که شدت جریان آنها در مجموع برابر با 2.0 آمپر می باشد. بنابراین می توان بر روی سرعت شارژدهی مناسب این پاوربانک به خصوص در هنگام شارژ گوشی حساب باز کرد. پس با استفاده از پاوربانک گوشی موبایل ریمکس Tiger RPP-33 قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان و با سرعتی قابل قبول شارژ کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاوربانک ریمکس 5000 را ایده آل ارزیابی کرد.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از پاور بانک 5000 میلی آمپر ریمکس Tiger RPP-33 استفاده کرده اند، برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت کامنت سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی