قیمت، خرید و مشخصات فنی پاوربانک ریمکس Remax Tape RPP-12
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاورربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از محصولات فانتزی شرکت ریمکس است که به شکل نوار کاست طراحی شده است. اگر شما نیز به دنبال یه پاوربانک با ظرفیت و سرعت مناسب برای شارژر انواع دستگاه دیجیتالی خود هستید، پاوربانک Remax Tape RPP-12 مدنظر داشته باشید. پیشنهاد میکنم برای خرید پاوربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 این راهنما را مطالعه و هنگام خرید به یاد داشته باشید. ما در بلاگ سعی داشتیم که مطالب سایت های ایده برتر پارسیان، تکنولایف و دیجی کالا را برای شما جمع اوری کنیم و پس همراه ما باشید.

تکنولایف:

ریمکس یکی از چندین شرکت هایی است که در زمینه ی تولید پاور بانک فعالیت دارد و تولید محصولات با ظاهری متفاوت از جمله ویژگی های این شرکت به حساب می آید. پاور بانک مدل Tape RPP-12 یکی از جذاب ترین پاوربانک هایی است که توسط این شرکت طراحی و تولید شده است. ظاهر زیبا و منحصر به فرد این محصول آن را به طور متفاوتی از سایر محصولات جدا می کند. جنس بدنه این محصول از پلاستیک فشرده است و به صورت یک کاست طراحی شده است که ظاهری نوستالژی و زیبایی دارد. ابعاد 19*68*155 و وزن 150 گرمی آن به گونه ای است که براحتی می توان آن را حمل کرد و در مکان های گوناگون از آن استفاده کرد و این اجازه را به کاربران می دهد تا بدون هیچ مزاحمتی از آن استفاده کنند و به راحتی به کارهای روزانه خود برسند. وجود یک باطری قدرتمند 10000 میلی آمپر ساعتی در این دستگاه سبب شده است تا با یک بار شارژ کردن قادر به شارژ چندین دستگاه الکترونیکی باشید و همچنین وجود دو پورت خروجی با توان 5 ولت و 2.4 آمپری امکان شارژ دو دستگاه را به صورت همزمان به کاربران خواهد داد و با استفاده از پورت USB Type C میتوان این پاور بانک را شارژ کرد. وجود LED در پاور بانک ریمکس مدل Tape RPP-12 این امکان را به کاربران خواهد داد تا از وضعیت باطری آن اطلاع پیدا کنند همچنین به کمک این پاور بانک قادر به شارژ انواع تلفن همراه ، دوربین دیجیتال ، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های الکترونیکی خواهید بود. طراحی مدرن و منحصر به فرد و همچنین ظاهری زیبا و خاطره انگیز و ابعاد کوچک، وزن کم و وجود یک باتری 10000 میلی آمپری در پاور بانک ریمکس مدل Tape RPP-12 همگی باعث شده است تا این محصول به یک انتخاب مناسب برای کاربران تبدیل شود

دیجی کالا:

اوربانک های ریمکس به طرح های متنوع و زیبا آنها شهرت خاصی دارند. این پاوربانک نیز به صورت یک کاست طراحی شده است که شاید برای اکثر افراد خاطره انگیز و جذاب باشد. ظاهر جذاب تنها خصیصه مثبت این محصول نمی باشد.پاوربانک ریمکس RPP-12 دارای 2 پورت USB برای شارژ هم زمان دو دستگاه می باشد. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی این محصول به شما این اجازه را می دهد که با خیال راحت و بدون دغدغه به کارهای روزمره خود برسید. جنس بدنه این محصول از پلاستیک مستحکم شده و مقاوم ساخته شده است. وزن کم و سایز کوچک این محصول به شما این اجازه را می دهد که به راحتی آن را در هر مکانی و بدون هیچ مزاحمتی با خود به همراه داشته باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای شارژ انواع گوشی

یکی از معیارهای مهمی که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت آن است. اگر قصد خرید پاوربانک طرح دار برای مصارف روزمره و کاربری معمولی را دارید، پاوربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. شارژ کامل این پاوربانک برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما، این تعداد دفعات شارژ ذکر شده ممکن است کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی موبایل، از این پاوربانک گوشی برای شارژ تبلت اندرویدی، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و... نیز می توان استفاده کرد.

  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

بر روی بدنه شارژر همراه ریمکس Remax Tape RPP-12 دو پورت خروجی تعبیه شده که شدت جریان هریک از آنها برابر با 1.2 آمپر است. بنابراین این پاور بانک 2 پورت در مجموع شدت جریان خروجی 2.4 آمپر را برای شما به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت مناسب آن در هنگام شارژدهی اطمینان داشت. این پاور بانک طرح کاست دارای دو پورت MicroUSB نیز هست که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. شدت جریان ورودی این پورت ها حداکثر برابر با 2.0 آمپر (هر پورت 1.0 آمپر) است که باعث شارژ شدن باتری پاوربانک با سرعتی معمولی می شود. شما می توانید برای اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک ریمکس Tape RPP-12 از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن کمک بگیرید.

در پایان قابل ذکر است در بررسی های انجام شده شرکت ایده برتر پارسیان، نقد و بررسی جامعی در خصوص این شارژر همراه ارائه داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پاور بانک ریمکس Tape RPP-12 به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%B1%DB%8C%D9%85%DA%A9%D8%B3-Remax-Tape-RPP-12-%D8%A8%D8%A7-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-10000-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%BE%D8%B1





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی