معرفی هارد اکسترنال Western Digital My Book Desktop 8TB
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هارد دیسک ها از جمله دستگاهی هستند که به منظور ذخیره و ارشیو اطلاعات، عکس ها و فیلم مورد استفاده قرار می گیرد. هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Book Desktop با ظرفیت 8 ترابایت و با سرعتی ایده ال توانایی ذخیره سازی انواع فایل های شما را دارد. در این راهنما نکات اساسی در خصوص هارد دیسک اکسترنال 8 ترابایت وسترن دیجیتال My Book Desktop به صورت ساده و خلاصه از سایت های فروشگاهی ایده برتر پارسیان و دیجی کالا توضیح می دهیم، در ادامه همراه ما باشید.

دیجی کالا:

هارددیسک «My Book Desktop» توسط شرکت «وسترن دیجیتال» طراحی و تولید شده است. ظرفیت این هارددیسک برابر با 8 ترابایت بوده که برای کاربرانی‌که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند گزینه‌ی مناسبی است.هارد دیسکMy Book Desktop با ظرفیت 8 گیگابایتی قابلیت ذخیره سازی 62 ساعت فیلم  4K یا 2.5 میلیون عکس  یا 130400 ساعت موسیقی را دارد و از طریق رابط USB3.0 به رایانه متصل می‌شود و اطلاعات را با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه منتقل می‌کند. هارددیسک‌های اکسترنال به دو گروه قابل‌حمل و دسکتاپ تقسیم می‌شوند که با توجه به نوع استفاده، هرکدام می‌توانند کاربرد خاصی داشته باشند. هارددیسک My Book Desktop از نوع هارددیسک‌های رومیزی است. وسترن دیجیتال My Book Desktop انرژی خود را از طریق آداپتور برق شهری تأمین می‌کند که در جعبه محصول قابل ‌مشاهده است. هارددیسک My Book Desktop با سیستم‌عامل‌های رایج ازجمله نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز سازگار است. هارددیسک‌های اکسترنال رومیزی راه‌حل بسیار خوبی برای نگه‌داری نسخه‌ی پشتیبان و آرشیو اطلاعات هستند. مهندسان شرکت وسترن دیجیتال هارددیسک My Book Desktop را در ابعاد بسیار مناسبی تولید کرده‌اند. این سبک از طراحی علاوه‌بر زیبایی بیشتر محصول باعث شده که فضای زیادی از میزکار توسط My Book Desktop اشغال نشود. اگر به‌دنبال یک محصول حرفه‌ای برای ذخیره‌سازی و آرشیو اطلاعات با امنیت بالا هستید، My Book Desktop می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • ابعاد بسیار مناسب، کیفیت ساخت ایده آل

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل  Western Digital My Book Desktop 8TB در ابعاد 170*139*49 میلی متر ارائه شده و فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند. از آنجا که این هارد اکسترنال برای استفاده به صورت رومیزی طراحی شده، در هنگام انتقال اطلاعات باید به ثابت بودن هارد توجه داشته باشید. به همین دلیل هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتالMy Book Desktop  در قسمت زیرین بدنه خود به گونه ای طراحی شده تا به شکلی کاملاً محکم بر روی سطوح صاف قرار گیرد و به این ترتیب اطلاعات را با امنیت بالاتری ذخیره کند.

  • ظرفیت ایده آل برای ذخیره و آرشیو اطلاعات

همان طور که اشاره شد، هارد اکسترنال رومیزی وسترن دیجیتال My Book Desktopدارای ظرفیت 8 ترابایتی است و کاملاً برای آرشیو انواع فایل های مختلف مناسب می باشد. این میزان ظرفیت به طور میانگین برای ذخیره 62 ساعت فیلم 4K، حدود 130 هزار ساعت فایل موسیقی و 2.5 میلیون عکس کفایت می کند. از این جهت می توان گفت که هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Book Desktop 8TB یک انتخاب ایده آل برای آرشیو فیلم و سریال و همچنین ذخیره فایل های بک آپ (پشتیبان) از اطلاعات شما محسوب می شود! با توجه به این مشخصات می توان قیمت هارد دیسک اکسترنال 8 ترابایت وسترن دیجیتال My Book Desktop را مناسب ارزیابی کرد.

  • انتقال اطلاعات با سرعتی عالی از طریق پورت USB 3.0

یکی از ویژگی های مهمِ یک هارد اکسترنال با کیفیت، سرعت انتقال اطلاعات آن است. اگر هارد اکسترنال مورد استفاده شما از سرعت مناسبی برخوردار نباشد، به خصوص در هنگام انتقال اطلاعات دارای حجم زیاد به مشکل خواهید خورد و باید مدت زمان زیادی را برای این منظور منتظر بمانید. اما با توجه به اینکه هارد اکسترنال 8 ترابایت وسترن دیجیتال My Book Desktop  به رابط USB 3.0 مجهز است، خیالتان بابت سرعت عالی آن در انتقال داده راحت خواهد بود! رابط USB 3.0 حداکثر دارای سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه است؛ اما این سرعت معمولاً در هاردهای اکسترنال کمتر از این مقدار می باشد. با این وجود می توان سرعت انتقال اطلاعات هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 8TB را کاملاً ایده آل و مناسب برای انتقال اطلاعات دارای حجم زیاد دانست. ضمن اینکه این هارد اکسترنال با کابل USB 2.0 نیز سازگار است.

چنانچه قصدخرید هارد اکسترنال رومیزی وسترن دیجیتال My Book Desktop را دارید، به سایت ایده دیجی کالا مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید با خرید اینترنتی، محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 26 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی