معرفی مانیتور جی پلاس G-Plus GDM-245JN
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر مدت زمان زیادی در طول روز را در پشت مانیتور می گذارید قطعا می دانید که اگر مانیتور شما کیفیت خوبی نداشته باشد چشم شما دچار آسیب می شود. به همین منظور همیشه در هنگام خرید توجه داشته باشید که مانیتور شما کیفیت و شفافیت بالایی در نمایش تصویر داشته باشد اگر هم اکنون در جست و جوی یک مانیتور خوش ساخت با کیفیت فول اچ دی هستید ما به شما مانیتور جی پلاس GDM-245JN را پیشنهاد می دهیم. در ادامه با توضیحات دقبق تر در رابطه با این محصول که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

 دیجی کالا:

یکی از محصولات شرکت جی‌پلاس، مانیتور GDM-245JN می‌باشد. این مانیتور به پنل IPS مجهز شده است که شفافیت تصویر بالایی را به نمایش می‌گذارد. روکش مات (Anti-Glare) در این محصول، از منعکس شدن نور جلوگیری می‌کند در نتیجه به راحتی می‌توانید از این مانتیور ارزان قیمت در مکان‌های پرنور استفاده کنید. انتقال تصویر در مانیتور GDM-245JN توسط درگاه‌های HDMI و VGA انجام می‌شود. ویژگی جذاب و پرکاربرد این محصول، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. توسط این خروجی صدا، به راحتی می‌توانید هدفون و یا اسپیکر خود را به این مانیتور متصل کنید و از صدای شفاف و با کیفیت لذت ببرید. در مجموع اگر به دنبال یک مانیتور با کیفیک و باریک، با ویژگی‌های کاربردی برای خانه و یا محل کار خود هستید، مانیتور جی‌پلاس مدل GDM-245JN می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویری با کیفیت فول اچ دی

رزولوشن مانیتور فول اچ دی جی پلاس GDM-245JN برابر با 1920*1080 پیکسل است و تصاویر ارائه شده با آن دارای کیفیت فول اچ دی می باشد. همچنین این مانیتور دارای نسبت تصویر 16:09 و نور پس زمینه LED نیز هست و کاملاً بر روی مصارف روزمره مانند مرور صفحات وب، تماشای فیلم، تایپ و... می توان بر روی آن حساب باز کرد. ضمن اینکه نسبت کنتراست داینامیک مانیتور جی پلاس مدل G-Plus GDM-245JN برابر با 1000000:1 و نسبت کنتراست استاتیک آن برابر با 1000:1 است و عملکرد قابل قبولی به خصوص در هنگام نمایش فایل های متنی از خود نشان می دهد.

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید مانیتور خانگی و اداری باید به آن توجه داشته باشید، میزان وضوح تصاویر آن است. با توجه به اینکه مانیتور 24 اینچ جی پلاس مدل 245JN دارای زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه ای و شدت روشنایی 250 cd/m2 است، می توان از میزان وضوح مطلوب آن در هنگام استفاده در محیط های مختلف اطمینان داشت. ضمن اینکه این مانیتور ال ای دی کامپیوتر دارای مدت زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه ای است که برای مصارف اداری و خانگی مناسب به نظر می رسد.

در حالت کلی مانیتور جی پلاس G-Plus GDM-245JN قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد و در آن از روکش مات استفاده شده است. روکش مات به کار رفته در این مانیتور باعث می شود تا انعکاس نور محیط بر روی صفحه آن قابل مشاهده نباشد. این ویژگی از خستگی چشم ها به خصوص در هنگام استفاده های طولانی مدت جلوگیری می کند.

  • قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق پورت های HDMI و VGA

شما می توانید مانیتور جی پلاس GPlus GDM-245JN را هم از طریق پورت VGA و هم از طریق پورت HDMI به کامپیوتر متصل کنید. مجهز بودن به پورت HDMI یکی از مزیت های این مانیتور ال ای دی جی پلاس نسبت به دیگر مانیتورهای اداری و خانگی به شمار می آید که باعث انتقال سریع تر و با کیفیت تر سیگنال های تصویری به مانیتور می شود. همچنین مانیتور جی پلاس GDM-245JN دارای جک 3.5 میلی متری نیز هست و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید هدفون یا اسپیکر خود را به صورت مستقیم به آن متصل کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت مانیتور جی پلاس GDM-245JN را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

اگر قصد خرید مانیتور 24 اینچ جی پلاس را دارید در ابتدا می توانید قیمت روز و مدل های مختلف این محصول را در فروشگاه دیجی کالا مشاهده نمایید. گفتنی است که در این وب سایت می توانید بهترین مدل این برند را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 26 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی