خرید گیرنده تلویزیون دیجیتال دنای DENAY DVB-T STB953T
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گیرنده دیجیتال دنای STB953T2 علاوه بر این که قابلیت دریافت کانال های تلویزیونی و نمایش تصاویر به صورت Full HD را دارد، امکان پخش عکس، فیلم و موسیقی را برای شما فراهم می کند. چنانچه قصد خرید گیرنده دیجیتال دنای DVB-T STB953T را دارید، با نقد و بررسی این محصول در سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید. 

دیجی کالا:

یکی از محبوب‌ترین گیرنده‌های دیجیتال دنای مدل STB953T2 است. این محصول دارای کیفیت تصویر Full HD بوده و گیرنده ای تمام عیار محسوب می‌شود. شما می‌توانید کانالهای مختلف را ذخیره نمایید و با مرتب کردن آن‌ها از زمانی که صرف تماشا می‌کنید لذت ببرید. گیرنده دیجیتال دنای قادر است تا در کنار وظیفه معمول خود به پخش عکس، فیلم و موسیقی در فرمت‌هایی متنوع بپردازد و اگر نیاز داشته باشید می‌توانید زیرنویس فارسی را به فیلمی که می‌بینید اضافه کنید.اما این تمام ماجرا نیست. به وسیله قابلیت‌هایی که معمولا گیرنده‌های دیجیتال دنای دارند شما می‌توانید برنامه یک کانال را ضبط کنید و در همان زمان به تماشای برنامه ای دیگر بپردازید. این ضبط تصاویر که بر روی حافظه جانبی متصل به آن صورت می‌گیرد شما را قادر می‌سازد تا هیچ برنامه ای را از دست ندهید.شما می‌توانید به وسیله هفت دکمه قرار گرفته بر روی پنل جلوی این محصول یا با استفاده از ریموت کنترل ایکس‌ویژن برنامه ای روزانه و یا هفتگی برای روشن – خاموش شدن گیرنده دیجیتال خود داشته باشید. ریموت کنترل قرار گرفته در بسته بندی شما را قادر می‌سازد تا به سادگی از تله تکست استفاده کنید و یا از بازی‌های ساده ای که به صورت پیش فرض برای شما وجود دارد استفاده کنید.خروجی HDMI که متضمن سهولت و کیفیتی قابل قبول است؛ اما شما می‌توانید با استفاده از خروجی کامپوزیت در کنار تلویزیون‌های قدیمی نیز به پخش تصاویر بپردازید. نسل تازه گیرنده‌های دنای به جز بهره‌مندی از راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها(EPG) این امکان را برای شما خواهد داد تا بتوانید نرم افزار گیرنده خود را ارتقا دهید. این ارتقا که به وسیله فلش مموری و از درگاه USB یا با استفاده از سیگنال‌‌های آنتن صورت می‌گیرد همواره به شما این امکان را خواهد داد تا از آخرین رابط کاربری دنای استفاده کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان دریافت 1000 کانال مختلف و ضبط برنامه ها بر روی حافظه های USB

با استفاده از گیرنده دیجیتال دنای DVB-T STB953T می توانید 1000 کانال تلویزیونی مختلف را دریافت کرده و آنها را به شیوه های دلخواه خودتان مرتب سازی کنید. همچنین این گیرنده دیجیتال تلویزیونی امکان ضبط برنامه ها بر روی فلش مموری یا هارد اکسترنال را به شما می دهد. یکی از ویژگی های کاربردی آن امکان ضبط برنامه های یک کانال و تماشای هم زمان یک کانال دیگر است که باعث می شود تا تماشای هیچ کدام از برنامه های دلخواهتان را از دست ندهید!

امکان جستجوی خودکار و دستی کانال ها، نمایش قدرت و کیفیت سیگنال دیجیتال دریافتی و مجهز بودن به منوی فارسی از دیگر ویژگی های گیرنده دیجیتال usb مدل DENAY DVB-T STB953T است که به شما در نصب و راه اندازی دستگاه و اعمال تنظیمات مختلف کمک زیادی می کند.

  • کاربری آسان از طریق ریموت کنترل و دکمه های موجود بر روی بدنه

پنل جلویی گیرنده دیجیتال دنای STB953T2 شامل هفت دکمه کنترلی می شود که از آنها می توانید برای روشن و خاموش کردن دستگاه، کم و زیاد کردن صدا، دسترسی به منو و عوض کردن کانال ها استفاده کنید. همچنین در پنل جلویی قسمتی برای نمایشگر شماره کانال یا ساعت در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که همراه با این دستگاه یک ریموت کنترل نیز ارائه می شود که امکان کار با دستگاه دیجیتال از راه دور، استفاده از تله تکست فارسی و دسترسی به بازی های پیش فرض موجود در دستگاه را برای شما فراهم می آورد.

  • نمایش فیلم، عکس و پخش موسیقی

همان طور که اشاره شد، دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون دنای STB953T2 علاوه بر دریافت کانال های تلویزیونی از قابلیت نمایش و پخش فایل های صوتی و تصویری شما نیز برخوردار است. شما می توانید فیلم ها و فایل های تصویری خود در انواع فرمت های رایج (شامل MKV، AVI، MP4، MPEG و...) و همچنین فایل های عکس (با فرمت های PNG، BMP و JPG) را با گیرنده دیجیتال دنای STB953T2 پخش کنید. همچنین این گیرنده از زیرنویس فارسی و نمایش آن بر روی فیلم نیز برخوردار است و تمام نیازهای شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند.

در صورتی که قصد پخش موسیقی با گیرنده تلویزیون دیجیتال دنای DENAY DVB-T STB953T را داشتید، این امکان نیز برای شما فراهم است! این گیرنده دیجیتال از فایل های صوتی با فرمت های AAC، MP3، OGG، WMA و M4A پشتیبانی می کند و قادر به پخش موزیک های محبوب شما نیز هست!

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از این محصول استفاده کرده اند شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا از دیدگاه کاربران این گیرنده مطلع شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 26 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی