نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A20s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سبز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که به خرید گوشی های صفحه بزرگ علاقه مندید گوشی سامسونگ گلکسی A20s می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این گوشی میان رده شرکت سامسونگ برای انجام فعالیت هایی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، وب گردی و گوش دادن به موسیقی مناسب می باشد. در ادامه با بررسی های سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید تا نگاه دقیق تری به موبایل سامسونگ A20s داشته باشیم.

دیجی کالا:

طراحی

ظاهر گلکسی A20s خیلی شبیه به گلکسی A20 است. صفحه نمایش بزرگ و کشیده‌ای را روی گوشی مشاهده می‌کنید. دوربین جلو با یک ناچ قطره‌ای بسیار کوچک روی صفحه نمایش قرار گرفته است. حاشیه‌های صفحه نمایش در لبه پایینی کمی زیادتر از لبه‌ بالایی است و از سمت چپ و راست هم بسیار باریک هستند. ظاهر این تلفن همراه هوشمند مانند بیشتر گوشی‌‌های میان‌رده این شرکت است و چیزی از آن‌ها کم ندارد. روی لبه سمت راست دکمه پاور و روی لبه سمت چپ هم دکمه‌های تنظیم صدا را مشاهده می‌کنید. با نگاهی به پشت گوشی، سنسور تشخیص اثر انگشت و سه دوربین پشت را نظر شما را به سمت خود جلب می‌کنند. زیر دوربین پشت هم فلش LED را مشاهده خواهید کرد. محل قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت به شکلی است که ممکن است دسترسی به آن برای دست‌های کوچک کمی سخت باشد. قرار گرفتن دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در هر سمت گوشی هم خودش کمی دردسر درست کرده است. با یک انگشت نمی‌توانید به همه دکمه‌ها دسترسی داشته باشید. شکل قرار گیری دکمه‌ها هم باعث شده که در زمان فشار دادن آن‌ها به اشتباه صفحه نمایش را هم لمس کنید.

سامسونگ از بدنه‌ای براق از جنس پلاستیک برای این گوشی استفاه کرده است. بدنه‌ای که به سرعت اثر انگشت را به خود جذب می‌کند. اگر به تمیزی گوشی خود زیاد اهمیت می‌دهید، این موضوع کمی برای شما دردسر ساز می‌شود و حتما باید یک قاب محافظ برای گوشی تهیه کنید.

رنگبندی این گوشی هوشمند یکی از ویژگی‌های جذاب آن است. این گوشی در رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی، قرمز و آبی راهی بازار شده است. رنگ قرمز آن می‌تواند نظر شما را به سمت خود جلب کند.

در لبه پایین این گوشی هم پورت USB-C را مشاهده می‌کنید. دیدن این پورت روی یک گوشی رده پایین اتفاق خیلی خوبی است. همچنین جک ۳٫۵  میلی‌متری خروجی صدا هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده است.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.5 اینچ

اگر به استفاده از گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، گوشی سامسونگ گلکسی A20s انتخاب مناسبی برای شما است! صفحه نمایش این موبایل دارای ابعاد 6.5 اینچ است و میزان حاشیه های اطراف آن بسیار کم می باشد. به طوری که این صفحه نمایش حدود 81.9 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و حس کار با یک گوشی پرچم دار را برایتان ایجاد خواهد کرد!

از لحاظ مشخصات فنی نیز صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل samsung galaxy a20s 64 gb در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می توان بر روی عملکرد مناسب آن در کاربری های عادی حساب کرد. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و دارای رزولوشن 720*1520 پیکسل می باشد. ضمن اینکه صفحه نمایش گوشی گلکسی A20s تراکم پیکسلی 264 پیکسل در اینچ را به شما ارائه می دهد. در مجموع صفحه نمایش این گوشی برای مصارف روزمره و معمولی کارایی بالایی دارد، اما نباید از آن انتظار نمایش عکس ها و ویدئوها با بالاترین کیفیت را داشته باشید!

  • کیفیتی بسیار مطلوب در عکاسی با دوربین سه گانه!

یکی از تغییرات اساسی گوشی موبایل با صفحه بزرگ سامسونگ گلکسی A20s در مقایسه با دیگر گوشی های میان رده سامسونگ (به خصوص گوشی A20) مجهز بودن آن به دوربین سه گانه است! در این گوشی سه دوربین با کیفیت های 13 مگاپیکسل (لنز واید)، 8 مگاپیکسل (لنز اولترا واید) و 5 مگاپیکسل (حسگر تشخیص عمق) به کار رفته که لذت عکاسی با کیفیتی بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A20s دارای فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت پانوراما و HDR نیز هست و عکس های ثبت شده با آن هم در روز و هم در شب از کیفیت و وضوح مناسبی برخوردارند. ضمن اینکه با استفاده از این دوربین سه گانه می توانید به فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی نیز بپردازید.

دوربین سلفی به کار رفته در گوشی سامسونگ گلکسی A20s نیز دارای کیفیت 8 مگاپیکسل است و علاوه بر ثبت عکس، می توان از آن برای فیلمبرداری سلفی با کیفیت فول اچ دی نیز استفاده کرد. بنابراین این گوشی موبایل از کارایی بالایی برای برقراری تماس تصویری برخوردار است.

  • سخت افزار مناسب برای اجرای برنامه ها و بازی های نه چندان سنگین

با استفاده از گوشی موبایل با رم 4 سامسونگ گلکسی A20s هیچ گونه مشکلی برای انجام کارهای روزمره مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گشت و گذار در اینترنت، گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس و ارسال SMS و مواردی از این دست نخواهید داشت. همچنین می توانید بر روی آن برای اجرای برنامه ها و بازی های نه چندان سنگین نیز حساب کنید. البته همان طور که اشاره شد گوشی سامسونگ A20s از سری گوشی های میان رده است و نباید از آن انتظار اجرای برنامه های تخصصی و بازی های گرافیکی روز را داشت!

اگر خواهان مشخصات فنی دقیق تر در رابطه با سخت افزار گوشی سامسونگ گلکسی A20s هستید، باید به این نکات اشاره کنیم که در این گوشی از تراشه کوالکوم SDM450 اسنپ دراگون 450 (14 نانومنری) استفاده شده است. این تراشه دارای پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز از نوع Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 است و در مجموع عملکرد قابل قبولی از خود در کار با سیستم عامل اندروید نشان می دهد. توجه داشته باشید که گوشی موبایل اندرویدی سامسونگ گلکسی A20s در حالت پیش فرض به اندروید نسخه 9.0 (Pie) مجهز است و امکان ارتقای آن به اندروید 10 وجود ندارد.

لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ گلکسی A20s در دو نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایت (با 3GB رم) و 64 گیگابایت (با 4GB رم) عرضه شده است که در حال حاضر به نقد و بررسی نسخه 64 گیگابایتی آن پرداخته ایم. همچنین این گوشی از کارت حافظه جانبی MicroSDXC با ظرفیت حداکثر یک ترابایت پشتیبانی می کند که در صورت تهیه آن می توانید از ظرفیتی معادل با هارد یک لپ تاپ در گوشی خود بهره مند شوید!

شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید گوشی سامسونگ گلکسی A20s دریافت کنید همچنین اگر از این محصول استفاده کرده اید می توانید با ثبت نظرات خود در بخش کامنت سایت ایده برتر پارسیان به کاربران دیگر در انتخاب این محصول کمک کنید.




:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 26 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی