خرید گوشی موبایل Samsung Galaxy A10s در رنگ آبی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گوشی سامسونگ Galaxy A10s با ویژگی هایی مانند طراحی زیبا، صفحه نمایش بزرگ، دوربین فوق العاده، سیستم اندروید 9، شارژدهی عالی باتری برای کسانی که به دنبال یک گوشی مدرن و کارامد هستند گزینه ایده ال است. قصد داریم در این پست به معرفی گوشی همراه سامسونگ Galaxy A10s بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر دیجی کالا و خاص باکس همراه باشید.

خاص باکس:

•    طراحی زیبا 
•    صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت بالا
•    بستر نرم افزاری و سخت افزاری روان
•    پردازنده قدرتمند
•    باتری با ظرفیت بالا
•    دوربین دوگانه با کیفیت بالا

ایده برتر پارسیان:

  • کار با جدیدترین نسخه اندروید را تجربه کنید!

گوشی سامسونگ گلکسی A10s به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9.0 (Pie) می باشد و امکان ارتقای آن به جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید 10 نیز برای شما وجود دارد. پس شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار کمتر برای خرید گوشی موبایل اندروید سامسونگ گلکسی A10s نسبت به گوشی های پرچم دار، از امکانات به روزترین اندروید بهره مند شوید!

  • سخت افزار مناسب برای مصارف روزمره

اگر نیازی به اجرای اپلیکیشن های حرفه ای ندارید و اهل انجام بازی های به روز و گرافیکی هم نیستید، پرداخت هزینه های سنگین برای خرید گوشی چندان برای شما منطقی به نظر نمی رسد! در عوض اگر به دنبال یک گوشی برای مصارف روزمره و انجام کارهای عادی مانند مرور صفحات وب، سر زدن به شبکه های اجتماعی، برقراری تماس و ارسال SMS، گوش دادن به موسیقی و... هستید، می توانید با صرف هزینه ای کاملاً مناسب موبایل Samsung Galaxy A10s را تهیه کنید! سخت افزار به کار رفته در این گوشی به خوبی از عهده اجرای برنامه ها و بازی های معمولی برمی آید، اما نباید از آن انتظار کارهای سنگین را داشته باشید!

برای آن دسته از افرادی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تر گوشی سامسونگ گلکسی A10s هستند، باید به این نکات اشاره کنیم که در این گوشی از تراشه 12 نانومتری و میان رده مدیاتک مدل MT6762 Helio P22 استفاده شده است. این تراشه به یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 مجهز است که سرعت و عملکرد مناسبی در کاربری های عادی دارد.

  • 32 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

گوشی سامسونگ گلکسی A10s دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و در دو نسخه با حافظه های رم 2 گیگابایتی و 3 گیگابایتی عرضه شده است. همچنین این گوشی از کارت حافظه جانبی MicroSDXC با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت پشتیبانی می کند و برای این منظور یک جایگاه اختصاصی برای کارت حافظه در آن در نظر گرفته شده است. پس بدون نگرانی بابت کمبود حافظه، می توانید فایل های دلخواه خود را بر روی گوشی سامسونگ گلکسی A10s ذخیره نمایید!

  • شارژدهی عالی باتری!

شرکت سامسونگ در گوشی همراه سامسونگ Galaxy A10s از یک باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است که شارژدهی عالی را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین دیگر با مشکلاتی مانند تمام شدن چند باره شارژ گوشی در طول روز مواجه نمی شوید و می توانید با خیال راحت از موبایل خود استفاده کنید.
از دیگر قابلیت های گوشی با اندروید 10 سامسونگ گلکسی A10s می توان به مجهز بودن آن به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، حسگر مجاورت، رادیو، GPS، بلوتوث نسخه 4.2، وای فای، قابلیت هات اسپات و جک 3.5 میلی متری اشاره کرد.

گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ سامسونگ مدل گلکسی A10s در دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته ارائه شده و شما می توانید از سیم کارت های در سایز نانو در آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای کارت حافظه جانبی این گوشی جایگاه اختصاصی در نظر گرفته شده و امکان دو سیم کارت و کارت حافظه جانبی به صورت هم زمان در آن وجود دارد. در مجموع با توجه به قیمت گوشی دو سیمکارته سامسونگ گلکسی A10s می توان کارایی و عملکرد آن را مناسب ارزیابی کرد.

ادامه مطلب:

با توجه به همه این توضیحات و با در نظر گرفتن اینکه گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A10s متناسب با نیاز شماست یا خیر توصیه می‌شود حتماً با کارشناسان معتبر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و دادن مشاوره به شما عزیزان در این زمینه می باشند.

 





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 26 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی