نکات مهم در انتخاب و خرید پاوربانک ریمکس Remax Vanguard RP-V20
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه پاوربانک ها به یکی از مهم ترین اکسسوری های گوشی موبایل تبدیل شده است. اما اگر شما در انتخاب پاوربانک خود دقت نکنید و پاوربانکی که خریداری می کنید مرغوب نباشد قطعا دستگاه های اکترونیکی شما دچار آسیب های جدی شده و درد سر های زیادی برای شما به همراه خوااهد داشت. در چنین شرایطی پاوربانک ریمکس Remax Vanguard RP-V20 می تواند تمام دغدغه شما در خصوص شارژ گوشی هوشمند را برطرف سازد. در این مطلب می‌خواهیم به صورت جامع راهنمای پاور بانک ریمکس Vanguard RP-V20 را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با خیال راحت تصمیم بگیرید پس با نظرات سایت ایده برتر پارسیان، تکنولایف و دیجی کالا در خصوص این دستگاه همراه باشید.

تکنولایف: 

ریمکس در زمینه باتری‌های همراه یا همان پاوربانک‌ها، دستی توانا دارد. این برند پاوربانک‌های با‌کیفیتی دارد که مشتریان را راضی می‌کند. پاوربانک ونگارد مدل RP-V20 ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که برای اکثر گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها، موزیک‌پلیرها و دوربین‌های دیجیتال قابل استفاده است. این پاوربانک با بدنه‌ای مستحکم از نوع آلومینیوم، دو عدد پورت خروجی را در خود جای داده است. پورت ورودی پاوربانک ونگارد مدل RP-V20 نیز از نوع MicroUSB است که با شارژرهای معمولی گوشی‌های هوشمند نیز قابل تغذیه است. شدت جریان ورودی و خروجی در پاوربانک ونگارد RP-V20 بر طبق گفته سازنده 1.0 آمپر است. این پاوربانک قابلیت‌های متنوعی نظیر دارد که می‌توان در این مورد به محافظت در برابر تغییرات ولتاژ و جریان, وجود دو چراغ قوه اضطراری و خاموش شدن خودکار پس از 20 ثانیه عدم فعالیت اشاره کرد.

دیجی کالا:

مشغله‌های کاری و زندگی باعث شده افراد زیادی برای شارژ کردن باتری دستگاه‌های هوشمندشان در زمان‌های به اصطلاح مرده‌ مانند‌ رفت‌وآمد به محل کار و خانه از پاور بانک‌ها استفاده کنند. این محصول دو درگاه خروجی USB و قابلیت اتصال و شارژ همزمان دو دستگاه را دارد. ظرفیت باتری در این محصول 20000 میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند با یک‌بار شارژ کامل، باتری آیفون را تا چند مرتبه شارژ کند. از ویژگی‌های این محصول باید به قابلیت شارژ سریع در آن اشاره کرد. ولتاژ ورودی و خروجی در این پاور بانک 5 ولت است. همچنین شدت جریان ورودی در آن 2 آمپر (دارای دو درگاه ورودی) و شدت جریان خروجی در یکی از خروجی‌های این محصول 1 آمپر و در دیگری 2.1 آمپر است. برای شارژ گوشی‌ موبایل، شدت‌جریان خروجی باید 1 آمپر باشد اما برای این‌که بتوانید تبلت‌تان را شارژ کنید باید شدت‌جریان خروجی حداقل 2 آمپر باشد. بنابراین این مدل قابلیت سازگاری و شارژ کردن اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های موجود در بازار را دارد. این محصول با وزن 450 گرم و ضخامت 25.5 میلی‌متر تولید شده است. شرکت سازنده روی بدنه‌ی این پاور بانک نشانگرهای LED برای نمایش وضعیت شارژ دستگاه قرار داده است. برای روشن کردن پاور بانک و مشاهده‌ی میزان شارژ آن تنها لازم است کلید روی پاور بانک را فشار دهید. همچنین روی بدنه‌ی این محصول دو چراغ‌قوه‌ی هم برای مواقع ضروری تعبیه شده است.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند

پاور بانک ریمکس مدل Remax Vanguard RP-V20 دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و یکی از پاوربانک های پُر ظرفیت و قدرتمند موجود در بازار به شمار می آید. ظرفیت کامل این پاوربانک برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند که میزان قابل توجهی است! البته متناسب با ظرفیت باتری موبایل شما، ممکن است این تعداد دفعات شارژ ذکر شده کمتر یا بیشتر شود. در مجموع اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که با گوشی خود در طول روز زیاد کار می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاور بانک با ظرفیت بالا ریمکس Vanguard RP-V20 یک وسیله پرکاربرد و مناسب برای شما خواهد بود. این پاور بانک گوشی موبایل در برابر نوسانات ولتاژ و شدت جریان هم مقاومت بالایی دارد و از دستگاه های متصل به آن به طور کامل در حین شارژ شدن محافظت می کند.

  • مجهز به دو چراغ قوه LED

اگر اهل سفر و ماجراجویی در طبیعت هستید، پاور بانک ریمکس Vanguard RP-V20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر در این زمینه هم به کار شما خواهد آمد! این پاوربانک گوشی علاوه بر تأمین شارژ مورد نیاز گوشی و دستگاه های دیجیتال، به دو چراغ قوه LED نیز مجهز است و در مواقع اضطراری و در طول شب کارایی بالایی دارد.

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق دو پورت ورودی MicroUSB

بر روی بدنه پاور بانک چراغ قوه دار ریمکس Vanguard RP-V20 دو پورت MicroUSB تعبیه شده که از نوع ورودی هستند و برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. شدت جریان این پورت ها برابر با 2.0 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژگیری را برای شما به ارمغان می آورند. البته با توجه به ظرفیت زیاد پاور بانک (20000 میلی آمپر ساعت) ممکن است برای تکمیل شدن شارژ آن به زمان زیادی نیاز باشد. شما می توانید برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری این پاور بانک حرفه ای، از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که پاوربانک ریمکس 20000 میلی آمپر اگر برای حدود 20 ثانیه بدون استفاده باقی بماند، به صورت خودکار خاموش می شود و به این ترتیب از اتلاف شارژ آن جلوگیری می شود.

سخن پایانی این است که حال با توجه به نکات مهمی که در خصوص پاور بانک ریمکس مدل Remax Vanguard RP-V20 گفته شده، اگر قصد خرید این محصول را دارید این شما هستید که ابتدا باید بودجه و سلیقه و نیاز خود را مشخص کنید و سپس برای ثبت سفارش این شارژر فندکی از طریق سایت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی