نکاتی در خصوص دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW630
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630 با ویژگی هایی مانند کنتراست بالا و رزولوشن مطلوب برای نمایش تصویر در مکان های کاملا پر نور مناسب می باشد. اگر شما نیز قصد خرید دیتا ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس و یا استفاده در جلسات اداری،همایش ها، کنفرانس ها را دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630 را مد نظر داشته باشید. شرکت های ایده برتر پارسیان به بررسی جامع و کاربردی این محصول پرداخته است در ادامه بخش هایی از آن را می خوانیم.

ایده برتر پارسیان:

  • مناسب برای نمایش تصاویر در مکان های کاملاً پُر نور

با توجه به اینکه شدت روشنایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630 برابر با 6500 لومن است، می توانید بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر از آن در مکان های کاملاً روشن و پُر نور نیز استفاده کنید. این میزان روشنایی باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان به شما در شرایط نوری مختلف می شود و خیال شما را بابت واضح بودن تصاویر در مکان های مختلف به طور کامل راحت می کند.

  • یک ویدئو پروژکتور با کنتراستی بی نظیر!

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630 با دیگر ویدیو پروژکتورهای هم رده با آن در بازار شده، نسبت کنتراست فوق العاده و 3000000:1 آن است که باعث نمایش کوچکترین جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر با بالاترین وضوح می شود. همچنین این میزان کنتراست سبب نمایش قسمت های دارای رنگ مشکی با عمق عالی و قسمت های دارای رنگ روشن با شفافیت زیاد می شود و به این ترتیب کیفیت تصاویر به شکلی قابل توجه بهبود پیدا می کند. از این جهت ویدئو پروژکتور مناسب کلاس درس پاناسونیک PT-MW630 را می توان برای نمایش نمودارها، فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت یک انتخاب ایده آل دانست.

  • نمایش تصاویر با استفاده از فناوری جدید SOLID SHINE Laser

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW630 از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser که یکی از فناوری های جدید و پیشرو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری است، بهره می برد. بنابراین می توان از طبیعی و زنده بودن رنگ ها و شارپ بودن تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروجکشن اطمینان کامل داشت. ضمن اینکه رزولوشن آن برابر با 1280*800 پیکسل است که باعث نمایش تصاویر با کیفیت و وضوحی بسیار مطلوب می شود. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW630 می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً ایده آل و قابل قبول دانست.

  • هزینه های نگهداری فوق العاده پایین

شما می توانید با یک بار پرداخت هزینه بابت خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630، برای مدتی طولانی از یک محصول با کیفیت و خوش ساخت بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی بهره مند شوید. چرا که منبع پخش لیزری و فیلتر به کار رفته در این دیتا پروژکتور اداری تا 20 هزار ساعت نیازی به تعویض یا سرویس نخواهند داشت و تا ماه ها و حتی چند سال قابل استفاده خواهند بود! این ویژگی علاوه بر کاهش هزینه های نگهداری، باعث شده تا بتوان بر روی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630 برای نمایش تصاویر به صورت مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته نیز حساب باز کرد.

در پایان قابل ذکر است که تنها بخشی از ویژگی ها و قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630 در این وبلاگ ذکر شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و از جزئیات مشخصات فنی و  کارایی دقیق این محصول آگاه شوید و همچنین می توانید با کارشناسان واحد فروش این سایت در ارتباط باشید و از مشاوره و راهنمایی آن ها بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی