خرید گوشی موبایل Samsung Galaxy A30s 128GB در رنگ سفید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر قصد خرید یک گوشی میان رده با امکانات عالی را دارید، گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 128 گیگابایت هر آنچه که شما برای فعالیت های روزمره نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این گوشی موبایل اندرویدی به سخت افزاری قدرتمند برای انجام برنامه و بازی های نیمه سنگین مجهز می باشد. اگر به دنبال خرید موبایل سامسونگ A30s در رنگ سفید هستید کافیست ادامه این متن که راهنمای خوبی برای خرید این گوشی است را به طور جامع مطالعه کنید، این مطالب از سایت های ایده برتر پارسیان و تکنولایف جمع آوری شده است.

تکنولایف:

مپانی سامسونگ در چند سال اخیر گوشی های میان رده ی بسیار خوبی روانه ی بازار کرده است. این کمپانی کره ای سعی کرده است که دیوایس های متعددی را با قابلیت های متفاوت در رنج قیمت متفاوت عرضه کند تا دست کاربران برای خرید گوشی میان رده باز باشد به خصوص در زمانی که اکثر گوشی های پرچمدار بازار قیمتی بیش از 1,000 دلار دارند. گوشی های سری گلکسی A تاکنون به خوبی در بین مردم به محبوبیت رسیده اند و باعث شده اند که سامسونگ به درآمد خوبی برسد. این غول تکنولوژی کره ای در سال 2019 روند نامگذاری گوشی های سری گلکسی A خود را تغییر داد و جانشین های گوشی های گلکسی A3 و گلکسی A5 را با نام های گلکسی A30 و گلکسی A50 به کاربران معرفی کرد.

گوشی گلکسی A30s یکی از میان رده های ارزان قیمت سامسونگ در سال 2019 محسوب میشود. این گوشی در واقع نسخه ی بهبود یافته ی گوشی گلکسی A30 است. در ادامه به نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A30s خواهیم پرداخت.

طراحی و صفحه نمایش

طراحی گلکسی A30s تا حد زیادی شبیه به طراحی گلکسی A30 است. سامسونگ برای ساخت بدنه ی این از پلاستیک باکیفیت استفاده کرده است. همچنین سامسونگ برای افزایش مقاومت نمایشگر گوشی در برابر ضربه و خط و خش از گوریلا گلس 3 استفاده کرده است. ابعاد این گوشی 158.5 میلی متر طول، 74.7 میلی متر عرض و 7.8 میلی متر ضخامت است که باعث میشود گلکسی A30s به راحتی در دست قرار بگیرد.

سامسونگ به خوبی حاشیه های اطراف نمایشگر این گوشی را کاهش داده است و برای این گوشی از طراحی سبک ناچ استفاده کرده است. در نمای جلوی این گوشی یک نمایشگر 6.4 اینچی با یک ناچ کوچک دیده میشود که محل قرار گیری دوربین سلفی است.

این نمایشگر از نوع AMOLED است و رزولوشن آن معادل 720 × 1560 است که از روزولوشن نمایشگر گلکسی A30 کمتر است. همچنین نسبت تصویر این نمایشگر 19.5:9 است که باعث میشود تراکم پیکسلی 268 پیکسل بر هر اینچ به دست آید. در مجموع میتوان گفت که نمایشگر این گوشی از روشنایی و شفافیت مناسبی برخوردار است.

درست مانند گلکسی A30، این گوشی نیز از قابلیت Always on display بهره میبرد که به کاربر این امکان را میدهد که به بدون نیاز به آنلاک کردن گوشی، برخی از اعلانات را مشاهده کند.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به دوربین سه گانه، کارآمد برای عکاسی و فیلمبرداری

یکی از مهم ترین تغییرات گوشی گلکسی A30s نسبت به گوشی گلکسی A30 مجهز بودن به دوربین سه گانه با کیفیت های 25 MP (با لنز واید)، 8 MP (با لنز اولترا واید) و 5 MP (حسگر تشخیص عمق) است. این دوربین ها انتظارات علاقه مندان به عکاسی با موبایل را به خوبی برآورده می کند و عکس هایی با کیفیت هم در روز و هم در شب را به شما ارائه می دهد. از جمله قابلیت های دوربین های گوشی Samsung Galaxy A30s می توان به مجهز بودن آن به فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت پانوراما، HDR و فیلمبرداری با کیفیت 1080p اشاره کرد.

دوربین سلفی گوشی با رم 128 سامسونگ گلکسی A30s نیز دارای کیفیت 16 MP بوده و کارایی بالایی در ثبت فیلم و عکس سلفی دارد. با استفاده از این دوربین می توانید به ثبت عکس سلفی با کیفیتی بسیار مناسب بپردازید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! ضمن اینکه دوربین سلفی گوشی گلکسی A30s قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی را نیز دارد و به خصوص در هنگام تماس های تصویری عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.

  • لذت کار با اندروید نسخه 9.0

موبایل Samsung Galaxy A30s در حالت پیش فرض دارای اندروید نسخه 9.0 است. در واقع شما می توانید با صرف هزینه برای خرید یک گوشی میان رده، از امکانات یکی از نسخه های جدید اندروید بهره مند شوید. البته لازم به ذکر است که امکان ارتقای سیستم عامل به اندروید 10 برای گوشی سامسونگ گلکسی A30s در نظر گرفته نشده است.

  • توانایی اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین

از لحاظ سخت افزاری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A30s را می توان در میان گوشی های میان رده یک گوشی کارآمد دانست. به طوری که در اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین با آن هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت و می توانید از عملکرد سریع و روان گوشی در کار با سیستم عامل اندروید بهره مند شوید. همچنین گوشی سامسونگ گلکسی A30s در استفاده های معمولی از گوشی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، وب گردی، برقراری تماس و... نیز عملکردی عالی از خود نشان می دهد.

اگر شما نیز نکته خاصی برای خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A30s مد نظرتان است و یا اگر مزایا و  معایب و ویژگی خاصی در رابطه با این محصول در  در ذهن شما یادآور شده است حتما در قسمت نظرات، ما و دیگران کاربران سایت تکنولایف را در جریان قرار دهید.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی