نقد گوشی موبایلSamsung Galaxy A30s 32GB در رنگ سبز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

خرید گوشی های پرچم دار و بالا رده برای انجام کاربری های معمولی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، وب گردی، برقراری تماس چندان معقول به نظر نمی رسد. به همین منظور شرکت های سامسونگ اقدام به طراحی و تولید گوشی های میان رده از جمله گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s کرده است .این گوشی موبایل اندرویدی هم توانایی بالا در اجرای برنامه نیمه سنگین دارد و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. اگر دیدگاه جامعی در خصوص گوشی سامسونگ گلکسی A30s ندارید، این بلاگ می تواند به شما کمک کند. پس برای اطلاعات بیشتر با نقد و بررسی 19 کالا و ایده برتر پارسیان با ما باشید.

19 کالا:

طراحی:

زبان طراحی همان است که در گلکسی ام ۳۰ نیز مورد استفاده قرار گرفته؛ اما سامسونگ همانند ای ۵۰ اس پرداخت متفاوت با نسخه قبلی را بکار گرفته است. در واقع سامسونگ خواسته که جلوه زیبا‌تری را به این مدل خود بدهد. ماژول دوربین سه‌گانه بوده و به صورت عمودی در قسمت سمت چپ پنل عقب جایی داده شده در حالی که فلش در زیر آن واقع شده است. یکی دیگر از تفاوت‌های عمده گلکسی ای ۳۰ اس، با گلکسی ای ۳۰ برخورداری از سنسور اثر انگشت روی نمایشگر است از این رو در پنل عقب شما تنها شاهد لوگو سامسونگ خواهید بود. در اندازه این دو نیز تفاوت قابل ملاحظه‌ای دیده نمی‌شود اما وزن آنها متفاوت بوده که خیلی چشم‌گیر نیست.

نمایشگر:

نمایشگر آنها هم تغییری نداشته و هر دو از یک پنل ۶٫۴ اینچی از نوع Super AMOLED بهره برده‌اند؛ اما با کمال تعجب دیده می‌شود که به جای کیفیت تصویر full HD+ موجود در گلکسی ای ۳۰، این گوشی جدید سامسونگ کیفیت تصویر HD+ را ارائه داده؛ اما از نظر طراحی می‌توان گفت تفاوت قابل‌توجهی پیدا نکرده است.

دوربین‌ها: 

دوربین‌ها همواره یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های یک گوشی موبایل به حساب می‌آیند. از این رو شرکت سامسونگ هم به دنبال استقبال مشتریان و بازخوردی که از آنها گرفته، قصد دارد که در هر یکی از گوشی‌های سری ای یک ویژگی را ارتقاء دهد. A30S هم از این قاعده مستثنی نیست و نسبت به نسخه قبلی ارتقاء قابل توجهی پیدا کرده است. در گوشی ای ۳۰ دوربین دوگانه بکار گرفته شده بود در حالی که این نسخه به دوربین سه گانه مجهز شده است. لنز اصلی آن 25 مگاپیکسلی است که با یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ثبت عمق 5 مگاپیکسلی همراه شده است. دوربین سلفی آن هم 16 مگاپیکسلی است.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش

یکی از مشخصاتی که در همان نگاه اول به گوشی دو سیمکارته گوشی موبایل گلکسی آ 30s توجه شما را به خود جلب می کند، صفحه نمایش 6.4 اینچی و بدون حاشیه آن است. این صفحه نمایش حدود 84.9 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و میزان حاشیه ها در اطراف آن بسیار کم می باشد. این نوع طراحی باعث می شود تا در هنگام کار با این گوشی موبایل حس استفاده از یک گوشی بالارده به شما دست دهد!

در رابطه با مشخصات فنی صفحه نمایش گوشی گلکسی A30s نیز باید به این نکات اشاره کنیم که این صفحه نمایش از نوع سوپر امولد بوده و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. همچنین این صفحه نمایش دارای رزولوشن 720 * 1560 پیکسل است و تراکم 268 پیکسل بر اینچ را ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که صفحه نمایش موبایل Samsung Galaxy A30s برای مصارف روزمره و کاربری عادی کاملاً مناسب است، اما نباید از آن انتظار نمایش فیلم و عکس با بالاترین کیفیت را داشت.

  • لذت کار با اندروید نسخه 9.0

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 32 گیگابایت در رنگ سبز در حالت پیش فرض دارای اندروید نسخه 9.0 است. در واقع شما می توانید با صرف هزینه برای خرید یک گوشی میان رده، از امکانات یکی از نسخه های جدید اندروید بهره مند شوید. البته لازم به ذکر است که امکان ارتقای سیستم عامل به اندروید 10 برای گوشی سامسونگ گلکسی A30s در نظر گرفته نشده است.

  • توانایی اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین

از لحاظ سخت افزاری گوشی سامسونگ گلکسی A30s را می توان در میان گوشی های میان رده یک گوشی کارآمد دانست. به طوری که در اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین با آن هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت و می توانید از عملکرد سریع و روان گوشی در کار با سیستم عامل اندروید بهره مند شوید. همچنین گوشی گلکسی A30s در استفاده های معمولی از گوشی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، وب گردی، برقراری تماس و... نیز عملکردی عالی از خود نشان می دهد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با قیمت مناسب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین امکان خرید این گوشی موبایل از طریق سایت ایده برتر و تحویل گرفتن آن در درب منزل نیز برای شما مهیا است.





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی