نقد و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نقش یک دیتا ویدئو پروژکتور با کیفیت در ارائه یک کنفرانس و یا آموزش بسیار پر رنگ می باشد، اگر ویدئو پروژکتور منتخب شما کیفیت خوبی نداشته باشد، قطعا شما نیز عملکرد خوبی در ارائه گزارش و انتقال مفاهیم نخواهید داشت. ما در اینجا سعی بر این داریم که دیتا پروژکتور PT-MW530L که یک دیتا پروژکتور کارامد و خوش ساخت برای مصارف اموزشی، جلسات اداری است به شما معرفی کنیم. در ادامه به کمک نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان به بررسی نکاتی در خصوص این دستگاه پرداختیم پس تا انتهای متن با همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک ویدئو پروژکتور لیزری با کیفیت!

همان طور که اشاره شد ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد و از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser برای نمایش تصاویر بهره می برد. فناوری SOLID SHINE یکی از تکنولوژی های جدید و پیشرو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری است که باعث شفاف تر شدن و طبیعی تر شدن رنگ ها می شود. از این جهت با استفاده از ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW530L می توانید به تصاویری شاداب و سرزنده دست پیدا کنید! همچنین رزولوشن این دستگاه ویدئو پروژکتور برابر با 1280 x 800 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از وضوح و کیفیت قابل توجهی برخوردارند.

  • امکان استفاده از لنزهای مختلف متناسب با نیاز شما!

دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW530L در حالت اولیه بدون لنز ارائه می شود و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید متناسب با نیازتان از لنزهای مختلف پاناسونیک در آن استفاده کنید. این ویژگی باعث افزایش کارایی این ویدیو پروژکتور در محیط ها و مکان های متفاوت می شود. بنابراین ویژگی هایی مانند میزان زوم و جابجایی لنز، نسبت پرتاب، امکان تصحیح زاویه تصویر و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. در حالت کلی این ویدئو پروجکشن قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ است و می توان از آن در سالن های نسبتاً بزرگ و فضاهای کوچک به راحتی بهره برد. برای خرید لنزهای سازگار با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • نمایش تصاویر با بالاترین میزان کنتراست!

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW530L نسبت کنتراست 3000000:1 آن است که باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار از این لحاظ تبدیل شود. این میزان کنتراست سبب می شود تا سایه روشن ها و جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با دارای بالاترین وضوح باشند. همچنین متون، نمودارها، جداول و اسلایدهای پاورپوینت توسط این ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی و اداری به شکلی کاملاً خوانا و با کیفیت به نمایش درمی آیند.

از لحاظ شدت روشنایی هم دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530L در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و حتی در مکان های روشن و پُر نور هم از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. شدت روشنایی ویدئو پروژکتور برابر با 5500 لومن است که میزان کاملاً قابل قبولی به نظر می رسد. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW530L را مناسب ارزیابی کرد.

  • اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت های ارتباطی به روز

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW530L پورت های ارتباطی آن شامل دو پورت ورودی HDMI، دو ورودی RGB، دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور)، LAN (برای اتصال به شبکه)، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، ورودی سریال و ورودی و خروجی صدا تعبیه شده است. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید دیتا ویدئو پروژکتور را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور و... متصل کرد. علاوه بر این ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L دارای پورت USB نیز هست و می توان فلش مموری را به صورت مستقیم به آن متصل کرد.

نکته اخر این است که نمونه‌های متعددی از دیتا ویدئو پروژکتور های شرکت پاناسونیک در فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان معرفی شده است. تنها کافیست به صفحه محصولات تجهیزات اموزشی در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و تنها با زدن چند کلیک با مشخصات فنی و ویژگی هر دیتا ویدئو پروژکتور آشنا شوید و سپس متناسب با نیاز و بودجه خود اقدام به خرید کنید.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی