قابلیت های دستگاه کپی شارپ Sharp BP-20C25
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی رومیزی شارپ BP-20C25 امکان چاپ رنگی بر روی برگه های A3 و A4 را برای شما فراهم می کند. این دستگاه کپی یک گزینه ایده ال برای مصارف اداری می باشد. در ادامه به تشریح قابلیت های این دستگاه کپی، پرداخته می شود. همراه ما باشید تا نقد و و بررسی این محصول شرکت شارپ را از دیدگاه سایت ایده برتر پارسیان با هم مرور کنیم.

ایده برتر پارسیان:

  • یک دستگاه کپی رومیزی ایده آل برای مصارف اداری!

دستگاه کپی رومیزی شارپ BP-20C25 برای گرم و آماده به کار شدن به 29 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن اولین کپی رنگی را در عرض 11.5 ثانیه و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 8 ثانیه ارائه می دهد. همچنین سرعت کپی و پرینت دستگاه کپی شارپ BP-20C25 برابر با 25 برگ در دقیقه در هنگام کپی بر روی برگه A4 و 14 برگ در دقیقه در هنگام کپی بر روی برگه A3 است که برای مصارف اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. البته بهتر است تا به منظور افزایش طول عمر این دستگاه کپی رنگی از آن برای مصارف سنگین و انجام کپی های متوالی در تعداد زیاد استفاده نشود. در رابطه با کیفیت دستگاه کپی شارپ مدل Sharp BP-20C25 نیز باید گفت که این دستگاه دارای رزولوشن 600*600 dpi است و موارد کپی و پرینت شده با آن از وضوح و میزان خوانایی قابل قبولی برخوردارند.

  • مجهز به اسکنر و قابلیت تهیه اسکن رنگی از اسناد

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید بر روی دستگاه کپی اداری شارپ BP-20C25 حساب باز کنید. این دستگاه کپی چند کاره به یک اسکنر متصل به منبع تغذیه خودکار با ظرفیت 100 برگ مجهز بوده و قادر به تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی با سرعت 37 تصویر در دقیقه می باشد. همچنین اسکنر به کار رفته در دستگاه کپی Sharp BP-20C25  دارای رزولوشن 600 dpi است و کیفیت قابل قبولی در انجام اسکن را به شما ارائه می دهد. از جمله قابلیت های این اسکنر می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، PDF و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه یا کامپیوتر رومیزی، سرور FTP و حافظه های USB اشاره کرد.

  • چاپ ماندگار از طریق تونر کارتریج های با کیفیت

در دستگاه کپی شارپ Sharp BP-20C25 یک تونر کارتریج مشکی از مدل BP-GT20BA (با ظرفیت چاپ 18000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی از مدل های BP-GT20CA، BP-GT20MA و BP-GT20YA (هر یک با ظرفیت چاپ 10000 برگ) قابل استفاده می باشد. این تونر کارتریج ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و موارد کپی و پرینت شده با آنها از ماندگاری بالایی بهره می برند. چنانچه قصد خرید تونر دستگاه کپی را با بهترین قیمت دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • پشتیبانی از سینی های اختیاری به منظور افزایش گنجایش کاغذ

در حالت استاندارد دستگاه کپی چند کاره شارپ BP-20C25 دارای یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر به تعداد کاغذهای بیشتری نیاز دارید، می توانید از سه سینی 500 برگی دیگر نیز در این دستگاه کپی رنگی حرفه ای استفاده کرده و ظرفیت کلی کاغذ آن را به 1850 برگ ارتقا دهید. در این حالت دستگاه فتوکپی شارپ BP-20C25 به صورت ایستاده قابل استفاده است و می توانید برای آن پایه نیز تهیه کنید. توجه داشته باشید که استفاده از سینی های اختیاری و پایه بر روی قیمت آن مؤثر است.

مطالب ارائه شده در این بلاگ تنها بخشی از ویژگی ها و قابلیت های دستگاه کپی شارپ Sharp BP-20C25 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه کپی به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا از راهنمایی کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید به همین منظور به شماره مدرج در سایت تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی