بررسی کاربردی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L هر آنچه را که شما از یک ویدئو پروژکتور با کیفیت نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد! از ویژگی های این دیتا پروژکتور می توان به شدت روشنایی مطلوب، هزینه نگهداری کم و پورت های ارتباطی به روز اشاره کرد. قصد داریم در این پست به بررسی کاربردی یتا پروژکتور Panasonic PT-EW550L بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک ویدئو پروژکتور WXGA کارآمد!

دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L از نوع 3LCD است و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد. این دیتا ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از وضوح و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی Panasonic PT-EW550L می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً مناسب دانست و بهترین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و کلاس درس ارزیابی کرد.

نکته قابل ذکر دیگر در این رابطه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW550L است که برابر با 2000:1 است. با توجه به این میزان کنتراست می توان عملکرد این ویدئو پروژکتور را در نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر معمولی دانست.

  • دارای شدت روشنایی بسیار مطلوب

به طور کلی شدت روشنایی ویدئو پروژکتور یکی از مشخصه های مهم آن است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر چه میزان روشنایی پروژکتور شما بالاتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده با آن شفاف تر و واضح تر خواهند بود. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L دارای شدت روشنایی 5000 لومن است و تصاویری روشن و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. از این جهت می توانید از این ویدئو پروژکتور اداری بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های روشن و پرنور نیز استفاده کنید.

  • هزینه های نگهداری پایین

لامپ به کار رفته در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L دارای توان 320 وات است. این لامپ در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 4000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی (اکو) از آن تا 5000 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. پس با خرید دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L برای مدتی نسبتاً طولانی از صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ و سرویس دستگاه بی نیاز خواهید بود. ضمن اینکه طول عمر فیلتر هوای این دیتا پروژکتور کلاسی برابر با 15000 ساعت می باشد.

مطالب ارائه شده در این بلاگ تنها بخشی از قابلیت ها و کارایی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی