خرید پاور بانک ریمکس Remax RPP-104 با ظرفیت 20000 هزار میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک Remax RPP-104 از ظرفیت بالا و عملکرد عالی در شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال برخوردار است. این پاوربانک از قابلیت شارژ همزمان چهار دستگاه بهره می برد و برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند مناسب می باشد، بنابراین پاوربانک ریمکس Remax RPP-104 با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به پورت تایپ سی و نمایش میزان شارژ از طریق نمایشگر یکی از پاور بانک های قدرتمند در بازار است. اگر قصد خرید پاور بانک ریمکس Remax RPP-104 دارید ولی نمی دانید چه فاکتور های برای خرید باید مد نظر داشته باشید با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

ابعاد
156*104*16 میلی‌متر
کلاس وزنی
معمولی|200 تا 400 گرم
وزن
380 گرم
محدوده ظرفیت
بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی
20000 میلی‌آمپر ساعت
ولتاژ ورودی
5.0 ولت
ولتاژ خروجی
5.0 ولت

ایده برتر پارسیان:

  • ظرفیت ایده آل برای شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی پاوربانک Remax RPP-104  برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. بنابراین با یک بار شارژ کردن این پاوربانک با ظرفیت بالا، می توانید از آن برای چندین بار شارژ کردن گوشی بهره برده و برای مدتی طولانی نیازی به شارژ دوباره پاوربانک پیدا نکنید! البته توجه داشته باشید که با توجه به ظرفیت باتری گوشی شما، ممکن است این تعداد دفعات شارژ ذکر شده کمتر یا بیشتر از این مقادیر شود. در حالت کلی از پاوربانک ریمکس 20000 هزار میلی آمپر برای شارژ انواع گوشی های هوشمند، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این قبیل می توان استفاده کرد.

  • دارای قابلیت شارژدهی به چهار دستگاه مختلف به صورت هم زمان!

یکی از ویژگی هایی که بر روی قیمت پاور بانک ریمکس RPP-104 نیز مؤثر بوده و سبب تمایز آن با دیگر پاوربانک های موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به چهار پورت خروجی USB است. از طریق این پورت ها قادر خواهید تا چهار دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کنید و دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت. نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با این پاوربانک گوشی موبایل پشتیبانی آن از فناوری فست شارژ است که باعث شارژ شدن گوشی شما با سرعتی بسیار مطلوب می شود. شدت جریان خروجی این پاوربانک فست شارژ در مجموع برابر با 4.8 آمپر است که به خصوص برای شارژ موبایل کاملاً مناسب دانست. توجه داشته باشید که برای بهره بردن از قابلیت فست شارژ، گوشی شما هم باید با این فناوری سازگار باشد.

  • مجهز به دو پورت ورودی MicroUSB و USB Type-C

پاوربانک ریمکس مدل Remax RPP-104 دارای دو پورت ورودی MicroUSB و USB Type-C است که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. مجهز بودن به پورت USB Type-C یکی از ویژگی های قابل توجه این پاوربانک تایپ سی است که امکان شارژ با کیفیت تر باتری پاوربانک را ایجاد می کند. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی پاوربانک ریمکس RPP-104 برابر با 2.1 آمپر می باشد که سرعت قابل قبولی در شارژگیری را به همراه دارد. البته با توجه به ظرفیت بالا و 20 هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک گوشی، ممکن است تا برای تکمیل شدن شارژ باتری آن نیاز به منتظر ماندن برای ساعات نسبتاً طولانی داشته باشید.

در این بلاگ به بررسی ویژگی های پاور بانک ریمکس Remax RPP-104 با ظرفیت 20000 هزار میلی آمپر پرداختیم نظر شما در این رابطه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت سایت ایده برتر پارسیان به اشتراک بگذاریید تا کاربران دیگر نیز از این تجربیات استفاده نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی