هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Book Desktop با ظرفیت 4 ترابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هارد دیسک های Digital My Book Desktop توسط شرکت وسترن دیجیتال طراحی و روانه بازار شده اند، این هارد دیسک به منظور آرشیو اطلاعات و ذخیره فایل مورد استفاده قرار می گیرد که از ظرفیت های متنوعی پشتیبانی می کند. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop با ظرفیت 4 ترابایت یک انتخاب ایده ال برای ذخیره سازی فایل های پشتیبان و بک آپ گیری از اطلاعات شما می باشد. در ادامه متن به معرفی ویژگی های هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Book Desktop می پردازیم و قابلیت های متنوع آن را بررسی می کنیم با نقد و بررسی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید.

دیجی کالا:

ظرفیت 4 ترابایتی

ظرفیت هارد اکسترنال شرکت وسترن دیجیتال  My Book Desktop چهار ترابایت است. این میزان ظرفیت برای میزبانی حجم زیادی از اطلاعات می‌تواند مقدار بسیار مناسبی باشد. معمولا کاربرانی که می‌خواهند به‌صورت حرفه‌ای به آرشیو اطلاعات بپردازند، از هاردهای رومیزی استفاده می‌کنند. برای کاربرانی‌که حجم زیادی از اطلاعات را می‌خواهند در هارد اکسترنال ذخیره کنند، تهیه یک هارد با ظرفیت بالا از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر از تهیه‌ی چند هارد با ظرفیت کم‌تر است.

ذخیره‌سازی ایمن

یکی از فاکتورها بسیار مهم برای کاربران حرفه‌ای کامپیوتر ذخیره‌سازی اطلاعات در هارد با امنیت بالا است. ذخیره‌سازی ایمن اطلاعات در این‌جا به معنی از دست نرفتن اطلاعات است. مشکلات سخت افزاری و نرم‌افزاری در هاردها مسئله‌ی شایعی است که می‌توان با تهیه‌ی یک محصول حرفه‌ای جلوی آن را گرفت. هاردهای دسکتاپی به دلیل آن‌که هنگامی که به کامپیوتر متصل هستند، جابه‌جا نمی‌شوند، تا حد زیادی در برابر انواع شوک‌ها و لرزش‌ها در امان هستند. همین موضوع باعث شده که محصولاتی مانند My Book Desktop بتوانند اطلاعات را امنیت بالا ذخیره‌ کنند.

ایده برتر پارسیان:

  • یک هارد دیسک رومیزی با ابعادی کاملاً مناسب!

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Book Desktop با ظرفیت 4 ترابایت در ابعاد 170 * 139 * 49 میلی متر روانه بازار شده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. این هارد اکسترنال رومیزی دارای کیفیت ساخت مطلوب و طراحی ظاهری زیبایی نیز هست و استفاده از آن جلوه ای جذاب به میز کار شما می بخشد! لازم به ذکر است که این هارد اکسترنال به صورت ضد ضربه و ضد آب طراحی نشده و در هنگام استفاده از آن باید دقت بالایی داشته باشید. البته قسمت زیرین بدنه هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop به گونه ای طراحی شده که هارد را به صورت کاملاً محکم بر روی سطوح صاف نگه می دارد و از لیز خوردن یا تکان خوردن آن در حین انتقال اطلاعات جلوگیری می کند.

  • اتصال آسان به کامپیوتر و لپ تاپ

برای استفاده از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 4TB ابتدا باید آن را از طریق آداپتور ارائه شده همراه با محصول به برق شهری متصل کنید و کابل USB هارد را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود اتصال دهید. پس از آن هارد اکسترنال شما آماده به کار خواهد بود! هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 4TB با سیستم عامل مک و تمام نسخه های سیستم عامل ویندوز سازگار است و محدودیتی در استفاده از آن در ارتباط با دستگاه های مختلف نخواهید داشت.

  • انتخابی ایده آل برای آرشیو فیلم و سریال!

اگر از علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال هستید، هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 4TB با ظرفیت چهار ترابایتی خود یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود! با استفاده از این هارد اکسترنال می توانید فیلم ها و سریال های مورد نظرتان را با بالاترین کیفیت و با حجم های زیاد آرشیو کنید. همچنین هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Book Desktop برای ذخیره فایل های پشتیبان و بک آپ گیری از اطلاعات نیز کارایی بالایی دارد. به طور کلی با توجه به قیمت هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 4TB می توان کارایی آن را در ذخیره اطلاعات و فایل های مختلف کاملاً مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد. ضمن اینکه این هارد دیسک اکسترنال رومیزی دارای قابلیت هایی مانند بک آپ گیری خودکار از اطلاعات و رمزگذاری نیز هست که باعث افزایش کارایی آن شده است.

برای خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 4TB سایت های معتبر اینترنتی منابع خوبی برای کسب اطلاعات می باشند، شما می توانید با مراجعه به وب سایت های اینترنتی ایده برتر پارسیان اطلاعات بیشتری را در زمینه ویژگی ها و کارایی این هارد دیسک کسب نمایید و سپس متناسب با نیاز و بودجه خود اقدام به خرید نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی