آیا دستگاه کپی زیراکس Xerox 5775 برای ستفاده در ادارات، سازمان ها، دانشگاه ها مناسب است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای پاسخ به این پرسش بهتر است تا دو سایت ایده برتر و کپی دیجیتال را که به بررسی این محصول پرداخته اند، مورد بررسی قرار دهیم.

 

سایت ایده برتر

دستگاه کپی زیراکس Xerox 5775 یکی از محصولات قدرتمند و کارآمد شرکت معتبر زیراکس می باشد که برای استفاده در واحدهای تکثیر ادارات، سازمان ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و... یک انتخاب ایده آل است. این دستگاه کپی از نوع چهار کاره است و امکاناتی مانند کپی و پرینت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک، اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما می گذارد. دستگاه کپی زیراکس 5775 با توان ماهیانه 300 هزار کپی در ماه به خوبی از عهده انجام وظایف نیمه سنگین و سنگین برمی آید.

  • سرعتی عالی در کپی بر روی برگه های A3 و A4

اگر قصد خرید دستگاه کپی برای انجام کپی های متوالی در تعداد زیاد را دارید، دستگاه فتوکپی زیراکس 5775 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این دستگاه کپی قادر به انجام 75 کپی در دقیقه بر روی برگه A4 و 42 برگ در دقیقه بر روی برگه A3 است و سرعتی عالی در کپی های متوالی را به شما ارائه می دهد.

دستگاه کپی اداری زیراکس 5775 در هنگام راه اندازی نیز سرعت قابل توجهی دارد و نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای شروع به کار با آن ندارید. زمان گرم شدن این دستگاه کپی برابر با 30 ثانیه و زمان ارائه اولین کپی سیاه و سفید آن برابر با تنها 2.7 ثانیه است. این ویژگی ها به خصوص در هنگام نیاز به انجام کپی فوری کارایی بالایی دارد و باعث سریع تر انجام شدن کارهای شما می شود. سرعت کپی عالی یکی از عوامل مؤثر بر قیمت دستگاه کپی زیراکس 5775 بوده است.

  • کیفیت در کنار سرعت!

علاوه بر سرعت، فتوکپی اداری زیراکس 5775 از کیفیت کپی بسیار مطلوبی نیز برخوردار است. رزولوشن این دستگاه در هنگام انجام کپی برابر با 600*600 dpi است که این مقدار به 4800*600 dpi نیز قابل ارتقا می باشد. بنابراین می توان از وضوح تصاویر و میزان خوانایی متون کپی شده با این دستگاه کپی زیراکس اطمینان کامل داشت. تهیه کپی از کتاب و کارت شناسایی، بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد، حذف حاشیه ها و تنظیم میزان روشنایی و کنتراست تنها بخشی از قابلیت های دستگاه کپی زیراکس 5775 است که باعث شده تا این دستگاه کارایی بالایی داشته باشد.

این دستگاه کپی اداری در هنگام پرینت هم کیفیت بسیار مناسبی را به شما ارائه می دهد و قادر به انجام پرینت با دو رزولوشن 600*600 dpi و 1200*1200 dpi است. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما با کیفیتی عالی چاپ خواهند شد.

  • مناسب برای استفاده های گروهی در شبکه

دستگاه کپی تحت شبکه زیراکس 5775 را به آسانی می توان از طریق پورت اترنت تعبیه شده بر روی بدنه آن به شبکه های کابلی متصل کرد و از آن به صورت گروهی و تیمی بهره برد. با استفاده از این قابلیت می توان از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به این دستگاه کپی ایستاده دسترسی داشت و با آن کار کرد. همچنین از طریق کابل USB می توانید دستگاه کپی زیراکس 5775 را به کامپیوتر متصل کنید. این دستگاه کپی با سیستم عامل های ویندوز (نسخه 7 و قبل تر) و مک سازگار می باشد.

از دیگر ویژگی های کاربردی دستگاه فتوکپی اداری زیراکس 5775 باید به توانایی آن در پرینت فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری اشاره کرد. برای این منظور تنها کافیست تا فلش مموری خود را به پورت USB دستگاه متصل کنید و پس از آن قادر خواهید بود تا بدون نیاز به اتصال دستگاه به کامپیوتر، فایل های موجود بر روی فلش مموری را چاپ کنید.

ادامه مطلب

 

 

سایت کپی دیجیتال

فتوکپی زیراکس xerox workcentre 5775در سال ۲۰۰۵ تولید شد و از جمله دستگاه های کپی لیزری می باشد.

این مدل فتوکپی بسیار مقاوم می باشد. به همین دلیل با نام hard working یعنی سختکار مشهور شده است. دستگاه کپی زیراکس برای دفاتر فنی و انتشارات با تیراژ روزانه ۸۰۰۰ برگ مناسب می باشد.

این دستگاه قابلیت چاپ برروی کاغذ باسایز های A4, A3, A5 را دارد، لذا کاربران گرامی توانند به تهیه ی کپی در سایزهای مختلف بپردازند.

با توجه به این که دستگاه کپی زیراکس در مدل های مختلف در بازار موجود می باشند ، مطالعه ی مشخصات محصول و توجه به ویژگی های آن تاثیر مستقیم در استفاده ی بهینه از آن دارد. لذا توصیه می کنیم پیش از خرید محصول مشخصات فنی آن را با دقت مطالعه نموده و پس از آشنایی با دستگاه ، با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید دستگاه کپی نمایید.

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 3 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی