قیمت، خرید و مشخصات فنی شارژر فندکی هواوی Huawei DC5V0D
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با کاربردی تر شدن دستگاه های دیجیتال نیاز افراد به وسیله ای که بتواند در زمان عدم وجود برق وسایل الکترونیکی را شارژ کند حس شد، به همین منظور شرکت های زیادی اقدام به طراحی و تولید شارژر های همراه کرده اند. اگر شما نیز از افرادی هستید که در تاکسی های اینترنتی کار می کنید و یا بنابر شرایط شغلی خود تایم زیادی را در ماشین سپری می کنید شارژر فندکی هواوی DC5V0D یک وسیله کارامد برای شماست. برای نقد و بررسی این محصول از سایت های ایده برتر پارسیان و دینگولند همراه ما باشید.

دینگولند:

شارژر فندکی Huawei با 1 عدد خروجی 1 آمپری، مناسب برای شارژ همه دستگاه ها است. این مدل از شارژرهای فندکی دارای نشانگر LED و مداری برای محافظت از هرگونه خطر احتمالی مانند داغ شدن دستگاه، شارژ بیش از حد و... می‌باشد. شارژر فندکی Huawei از جنس پلاستیک ساخته شده که برای استفاده مداوم در داخل خودرو و در مسافرت‌های طولانی مناسب است. این محصول با وزن 29 گرم و ابعادی مناسب، شارژری زیبا و کلاسیک محسوب می‌گردد که در داخل خودرو، نمای زیبایی را از خود به تصویر می‌کشد.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ظاهری خاص و شیک

اولین موردی که در هنگام مواجهه با شارژر فندکی Huawei DC5V0D توجه شما را به خود جلب می کند، طراحی ظاهری خاص و متفاوت آن با شارژرهای فندکی دیگر است. به طوری که استفاده از این شارژر فندکی ماشین جلوه زیبایی به فضای داخلی خودروی شما خواهد بخشید. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که در ساخت شارژر فندکی هواوی DC5V0D از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. پس در صورت استفاده صحیح، این شارژر فندکی برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. در مجموع با توجه به قیمت این شارژر فندکی خودرو می توان کیفیت ساخت آن را مطلوب ارزیابی کرد.

  • مناسب برای شارژ انواع گوشی

شارژر فندکی هواوی مدل Huawei DC5V0D دارای یک پورت خروجی از نوع USB 2.0 است. این پورت دارای شدت جریان 1.0 آمپر بوده و سرعت مناسبی در شارژ گوشی، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای دستیابی به بالاترین سرعت و کیفیت در شارژدهی، بهتر است تا از این شارژر فندکی برای شارژ تبلت استفاده نشود.

شارژر فندکی هواوی Huawei DC5V0D

  • سازگار با گوشی های موبایل اندرویدی و آیفون

با استفاده از شارژر فندکی ماشین هواوی DC5V0D محدودیتی در شارژ گوشی های موبایل مختلف نخواهید داشت! این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی کاربرد دارد. همچنین با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ می توانید از شارژر فندکی DC5V0D برای شارژ گوشی آیفون بهره ببرید.

یکی از ویژگی های قابل توجه شارژر فندکی هواوی Huawei DC5V0D مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، افزایش دما، اتصال کوتاه و نوسان شدت جریان و ولتاژ است. بنابراین در صورت رخ دادن چنین اختلالاتی هیچ گونه آسیبی به گوشی شما در حین شارژ شدن وارد نمی شود. پس با استفاده از این شارژر فندکی برای ماشین می توانید از یک شارژ ایمن و با کیفیت بهره مند شوید.

اطلاعات کافی در رابطه با قیمت، مشخصات فنی و نقد تفضیلی هر محصول از ویژگی های وب سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ضمن کسب اطلاعات تکمیلی از شارژر فندکی ماشین هواوی DC5V0D، از خریدی ارزان و مقرون به صرفه نیز برخور دار شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی