راهنمای خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دو آیتم مهم در انتخاب و خرید دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630L توجه به کنتراست و شدت روشنایی آن می باشد، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L از جمله ویدئو پروژکتور های با کیفیت شرکت پاناسونیک است که با کنتراست و شدت روشنایی بالا کوچکترین جزییات را با وضوح بسیار مطلوب نمایش می دهد و در نمایش تصویر در محیط های روشن و پر نور کاربرد دارد. بنابراین شما می توانید از این دیتا پروژکتور مدل MW630L برای انتقال مفاهیم در کلاس های درس و همچنین برگزاری همایش ها و جلسات اداری استفاده کنید. این مطلب را به موضوع راهنمای خرید دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L اختصاص می دهیم. لطفا در ادامه با بررسی ویژگی ها و کارایی این محصول از وب سایت ایده برتر پارسیان ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان استفاده از لنزهای مختلف پاناسونیک

دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630L به صورت بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود از لنزهای مختلفِ سازگار با این دیتا ویدئو پروژکتور در آن استفاده کنید. این ویژگی باعث شده تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L کارایی بالایی در محیط ها و مکان های مختلف داشته باشد و بتوانید از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی و نسبت پرتاب متفاوت (متناسب با محدودیت فضای نصب ویدئو پروژکتور) بهره ببرید. همچنین پارامترهایی مانند فاصله پرده به نمایش ویدئو پروژکتور و امکان تصحیح زاویه تصویر به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. در حالت کلی این ویدئو پروژکتور آموزشی قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ بوده و هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد.

  • شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی!

شاید بتوان ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L را از لحاظ نسبت کنتراست پروژکتور یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار نامید! کنتراست این دستگاه ویدیو پروژکتور برابر با 3000000:1 است که باعث می شود حتی کوچکترین جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با بالاترین وضوح به نمایش درآیند. همچنین این دیتا پروژکتور کلاسی توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف دارد و تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی آن برای نمایش فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و جداول نیز حساب باز کرد.

ویژگی قابل ذکر دیگر دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L شدت روشنایی 6500 لومنی آن است. با توجه به این میزان روشنایی، می توانید از این ویدئو پروجکشن پاناسونیک با خیالی راحت بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های پُر نور و کاملاً روشن نیز استفاده کرده و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور PT-MW630L را کاملاً مناسب دانست.

  • ارائه تصاویر با استفاده از فناوری SOLID SHINE Laser

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW630L از نوع لیزری می باشد و از تلفیقی از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser که یکی از تکنولوژی های پیشرو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری است، بهره می برد. از این جهت تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور لیزری دارای رنگ هایی طبیعی و شاداب هستند. همچنین با توجه به اینکه رزولوشن ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW630L برابر با 1280*800 پیکسل است، می توان از کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر آن اطمینان داشت.

مطالب ارائه شده در بالای صفحه تنها بخشی از نقد و بررسی های سایت ایده برتر پارسیان در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می دهیم که به صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی