راهنمای خرید دستگاه کپی شارپ Sharp MX-B350P
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کیفتی مناسب در چاپ و کپی را با دستگاه کپی اداری شارپ MX-B350P تجربه کنید! اگر برای شرکت ها، ادارات و سازمان ها خود به یک دستگاه کپی خوش ساخت و با کیفیت نیاز دارید دستگاه کپی رومیزی شارپ MX-B350P را مد نظر داشته باشید. این دستگاه از قابلیت کپی به صورت یک رو برخوردار است. اگر به دنبال خرید دستگاه کپی شارپ MX-B350P هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با راهنمای خرید و نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان  همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • سرعت بسیار مطلوب در انجام پرینت و کپی

دستگاه کپی رومیزی شارپ MX-B350P از سرعت قابل قبولی هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی برخوردار است. این دستگاه کپی برای گرم و آماده به کار شدن به 29 ثانیه زمان نیاز دارد و اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 5.5 ثانیه ارائه می دهد. بنابراین نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای آماده به کار شدن دستگاه کپی شارپ MX-B350P پس از روشن کردن آن نخواهید داشت و می توانید کارهای خود را با سرعت بیشتری به پیش ببرید. همچنین سرعت کپی و پرینت دستگاه کپی شارپ مدل  Sharp MX-B350P برابر با 35 برگ در دقیقه است که باعث شده تا بتوانید بر روی این دستگاه برای انجام چاپ های متوالی در تعداد کم و متوسط حساب باز کنید.

  • مجهز به وای فای، قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر به صورت وایرلس

شاید بتوان یکی از ویژگی های کاربردی و مهم دستگاه کپی شارپ -B350P را مجهز بودن آن به وای فای داخلی دانست. با استفاده از این قابلیت به سادگی می توانید انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر را به این دستگاه کپی متصل کرده و با آن به صورت وایرلس کار کنید. این ویژگی بر روی قیمت دستگاه کپی شارپ MX-B350P نیز مؤثر بوده است.

علاوه بر این، دستگاه فتوکپی شارپ MX-B350P از قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری نیز برخوردار است. برای این منظور تنها کافیست تا فلش مموری خود را به پورت USB 2.0 تعبیه شده در قسمت جلوی بدنه دستگاه کپی متصل کنید و بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر، از فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری پرینت بگیرید.

  • یک دستگاه کپی ایده آل برای کارهای گروهی و تیمی

دستگاه کپی چند کاره شارپ مدل MX-B350P از طریق پورت و کابل USB 2.0 تعبیه شده بر روی قسمت پشتی بدنه آن به کامپیوتر متصل می شود. همچنین شما می توانید دستگاه کپی شارپ MX-B350P را به صورت تیمی و گروهی مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه کپی به پورت اترنت مجهز است و از شبکه های کابلی پرسرعت پشتیبانی می کند. بنابراین دسترسی از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن وجود دارد.

در ادامه می توانید مطالب کامل تر و جامع تر در خصوص دستگاه کپی پشت و رو زن شارپ MX-B350P را در لینک پیوست شده زیر مطالعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D9%BE%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%BE-Sharp-MX-B350P





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی