معرفی دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-07MKII
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویس رکوردر ها تنها برای خبرنگاران قابل استفاده نمی باشد بلکه امروزه بیشتر دانشجویان و نوازندگان نیز از آن استفاده می کنند بنابراین اگر شما نیز به ضبط صدای محیط نیاز دارید پیشنهاد می کنیم دستگاه ضبط کننده صدا تسکام DR-07MKII را تهیه نمایید. این ویس رکورد قابل حمل از قابلیت ضبط صدای با کیفیت و شفاف بهره می برد. در ادامه با توضیحات دقیق تر در رابطه با ویس رکوردر تسکام DR-07MKII که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

دیجی کالا:

ابعاد
55*141*26 میلی متر
وزن
126 گرم

حافظه

ظرفیت حافظه داخلی
2 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد

ایده برتر پارسیان:

  • کاربری آسان با استفاده از دکمه های کنترلی و صفحه نمایش

پنل جلویی دستگاه ضبط صدای محیط تسکام مدل DR-07MKII شامل دکمه های کنترلی دستگاه شامل دکمه های آغاز و پایان ضبط، تنظیم میزان صدا، ضبط سریع، منو و نشانه گذاری (MARK) می شود. همچنین این دستگاه ضبط صدای دیجیتال دارای صفحه نمایش سیاه و سفید نیز هست که اطلاعاتی مانند میزان شارژ باتری، فرمت و کیفیت فایل در حال ضبط، مدت زمان سپری شده از ضبط یا پخش و.. بر روی آن قابل نمایش هستند. در مجموع با توجه به دکمه های کنترلی و نمایشگر ویس رکوردر تسکام DR-07MKII، استفاده از این دستگاه برای شما بسیار آسان خواهد بود.

  • پشتیبانی از کارت حافظه های جانبی

حافظه داخلی دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-07MKII دارای ظرفیت 2 گیگابایت است. اگر این میزان حافظه به نظرتان کافی نیست، می توانید با تهیه کارت حافظه جانبی MicroSD (از 64 MB تا 2 GB) آن را ارتقا دهید. لازم به ذکر است که این دستگاه ضبط کننده صدا از کارت حافظه microSDHC با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

از دیگر قابلیت های ویس رکوردر تسکام مدل Tascam DR-07MKII در این زمینه باید به امکان اتصال آن به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل USB اشاره کنیم. برای این منظور نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی نیست و بلافاصله پس از اتصال کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ، می توان به جابجایی فایل میان دو دستگاه اقدام کرد.

  • از صدایی با کیفیت و شفاف بهره مند شوید!

دستگاه ضبط صدا Tascam DR-07MKII قادر به ضبط صدا در فرمت های WAV و MP3 (با بیت ریت حداکثر 320 kbps) می باشد و صدایی با کیفیت و کاملاً واضح را برای شما به ارمغان می آورد. میکروفون های به کار رفته در این ضبط کننده صدا از نوع استریو و تک جهته هستند و همان طور که اشاره شد، امکان تغییر زاویه قرارگیری آنها وجود دارد. بنابراین با توجه به مکان و موقعیت ضبط صدا، می توانید شکل قرارگیری میکروفون های این دستگاه ضبط صدای کوچک را تنظیم کنید.  

بر روی بدنه ویس رکوردر تسکام DR-07MKII جک 3.5 میلی متری به منظور اتصال به میکروفون خارجی تعبیه شده که در صورت نیاز به ضبط صدا با کیفیت بهتر، می توانید از این قابلیت استفاده کنید. این جک 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون به دستگاه نیز کاربرد دارد که در هنگام پخش صدا کارایی بالایی پیدا می کند. با توجه به این مشخصات باید قیمت دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-07MKII را کاملاً مناسب دانست.

اگر شما نیز نکته خاصی برای خرید دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-07MKIIمد نظرتان است یا اگر ویس رکوردری خریداری کرده اید و از آن راضی بودید حتما در قسمت کامنت صفحه ی این محصول، ما و دیگران کاربران سایت دیجی کالا در جریان قرار دهید.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی