پایه نگهدارنده و شارژر گوشی موبایل ریمکس Remax RC-FC2 Letto
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پایه نگهدارنده گوشی ریمکس RC-FC2 Letto قابلیت نگهداری انواع گوشی موبایل اندرویدی و ایفونی را دارد و هم امکان شارژ آن را نیز برای شما فراهم می کند. این پایه نگهدارنده برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی قابل استفاده می باشد، برای بررسی و معرفی این محصول از از اطلاعات سایت ایده برتر پارسیان و نقد و بررسی سایت معتبر دیجی کالا کمک گرفته ایم تا اخر مطلب همراه ما باشید.

دیجی کالا:

  • کیفیت و زیبایی چشم گیر
  • شارژر انواع گوشی و تبلت با سری سه کاره
  • چرخش به تمامی زوایا برای راحتی کار
  • دارای پد ضد لغزش

ایده برتر پارسیان:

  • نصب محکم بر روی داشبورد ماشین و دیگر سطوح صاف

پایه نگهدارنده و شارژر گوشی موبایل ریمکس Remax RC-FC2 Letto دارای یک لایه پلاستیک PU است که در هنگام قرارگیری بر روی سطوح صاف، به شکلی کاملاً محکم در جای خود باقی می ماند. بنابراین در هنگام استفاده از این هولدر در ماشین، خیالتان بابت ثابت ماندن آن در محل نصب شده در اثر تکان های ماشین در دست اندازها، سرعت گیرها و پیچ های تند راحت خواهد بود. همچنین شما می توانید از این پایه نگهدارنده رومیزی در خارج از ماشین و در منزل یا محل کار خود نیز استفاده کنید. این هولدر به آسانی بر روی میز قابل نصب است و امکان کار با گوشی، خواندن کتاب الکترونیکی، انجام بازی و تماشای ویدئو را در حالت ایستاده برای شما فراهم می آورد.

  • قابلیت شارژ گوشی، ارائه همراه با کابل سه سر

همان طور که اشاره شد، پایه نگهدارنده گوشی ریمکس مدل Remax RC-FC2 Letto قابلیت شارژ گوشی را نیز دارد. این هولدر موبایل دارای یک پایه شارژ مغناطیسی است و همراه با آن یک کابل سه سر با رابط های لایتنینگ، MicroUSB و USB Type-C ارائه می شود. پس با خرید این پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو نیازی به تهیه کابل شارژ به صورت جداگانه نخواهید داشت.

برای استفاده از هولدر موبایل ریمکس RC-FC2 Letto ابتدا باید کابل 1.1 متری آن را به شارژر فندکی خودرو یا شارژرهای دیواری اتصال دهید و پس از آن کابل سه سر ارائه شده همراه با هولدر را به سوکت مغناطیسی موجود بر روی بدنه هولدر متصل کنید. پس از آن این نگهدارنده گوشی موبایل قادر به شارژ گوشی شما با شدت جریان حداکثر 2.1 آمپر خواهد بود و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد.

  • امکان تنظیم برای دسترسی به بهترین زاویه دید

از دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده و شارژر گوشی ریمکس Remax RC-FC2 Letto باید به قابلیت تنظیم زاویه آن اشاره کنیم. زاویه قرارگیری این هولدر را می توان در راستای محور افقی تا 360 درجه و در راستای محور عمودی تا 90 درجه تغییر داد و به بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی دست یافت. توجه داشته باشید صفحه نگهدارنده این هولدر که گوشی بر روی آن قرار می گیرد قابلیت چرخش 360 درجه ای ندارد و شما می توانید زاویه قرارگیری هولدر را از محل پایه نصب آن تغییر دهید. بنابراین با استفاده از آن قادر به کار با گوشی خود به صورت افقی خواهید بود.

اگر شما به یک پایه نگهدارنده نیاز دارید که علاوه بر دسترس بودن گوشی موبایل تان در حین رانندگی کارایی شارژر فندکی را نیز داشته باشد،پایه نگهدارنده گوشی ریمکس مدل Remax RC-FC2 Letto گزینه پرکاربردی برای شما خواهد بود، برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با کارشناسان با تجربه این سایت تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی