پاوربانک ریمکس Remax RPP-88
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما هم از دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه یا تبلت و غیره زیاد استفاده می کنید قطعا با مشکل کمبود باتری دستگاه خود مواجه شده اید، به همین منظور امروزه پاوربانک ها به یکی از مهم ترین لوازم جانبی های تلفن همراه تبدیل شده اند. در این خصوص می توان به این نکته اشاره کرد که خرید پاوربانک ریمکس مدل Remax RPP-88 گزینه ای مقرون به صرفه است که برای مصارف روزمره و عادی مناسب می باشد. در ادامه به پارامتر ها و ویژگی های پاوربانک ریمکس RPP-88 می پردازیم، با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و پلازا همراه باشید.

پلازا:

اگر به دنبال یک پاوربانک مقاوم و با طراحی خشن هستید، پاوربانک (Power Bank) ریمکس (Remax) مدل RPP-88 یکی از بهترین انتخاب ها است. کمپانی ریمکس که یکی از موفق ترین شرکت های در زمینه تولید لوازم جانبی دیجیتال به شمار می رود، پاوربانک مدل RPP-88 را با ترکیبی از پلاستیک ABS و پلی کربنات تولید و روانه بازار کرده است. طراحان شرکت ریمکس یک کلید قرمز رنگ روی بدنه این پاوربانک قرار داده اند و نشانگر LED آن را در همین قسمت تعبیه کرده است. به لطف این نشانگر LED کاربران می توانند از شارژ باقیمانده پاوربانک مطلع شوند. پاوربانک ریمکس مدل RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت تولید و به بازار عرضه شده است. بنابراین کاربران می توانند گوشی آیفون خود را حداقل 3 بار به طور کامل شارژ کنند. روی بدنه این پاوربانک یک درگاه USB قرار داده شده که که کاربران می توانند از طریق آن گوشی خود را به پاوربانک ریمکس متصل کنند. وزن کم و ابعاد کوچک این محصول، حمل و نقل آن را راحت تر و خرید آن را مقرون به صرفه تر کرده است. 
 
دیجی کالا:
امروزه پاوربانک بدل به یکی از مهم ترین لوازم جانبی های تلفن همراه شده است. اما اگر پاوربانکی که خریداری میکنید مناسب نباشد یا بخاطر استفاده از جنس های نامرغوب در برق رسانی به موبایل شما مشکل داشته باشند، جدا از هزینه ای که شما برای خرید آن کرده اید موبایل شما هم دچار آسیب های جدی می شود و حتی ممکن است دیگر بلا استفاده باشد. شرکت روموس یکی از برندهای بزرگ در زمینه تولید پاوربانک می باشد پاوربانک REMAX RPP-88 با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر یکی از محصولات شرکت ریمکس است. طراحی این محصول به زیبایی انجام شده و با نشانگر LED میزان شارژی که در پاوربانک باقی مانده را به شکل نمایه باتری نشان میدهد که زیبایی محصول را افزایش می دهد. همچنین REMAX RPP-88 نسبت به رقبای خود سبک است و جابجایی آن راحت می باشد. جنس بدنه پاوربانک نیز به طوری طراحی شده که اگر موبایل خود را روی آن بگذارید خط و خشی روی آن نمی اندازد.
 
ایده برتر پارسیان:
  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای مصارف روزمره

پاوربانک ریمکس RPP-88 برای مصارف روزمره و شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... کارایی بالایی دارد. این پاوربانک با ظرفیت بالا دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم به باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر شود.

  • سرعت بسیار مطلوب هم در شارژدهی و هم در شارژگیری

پورت خروجی پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 دارای شدت جریان 2.4 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث می شود تا دستگاه متصل به پاوربانک (به خصوص گوشی) با سرعت بسیار مطلوبی شارژ شود. همچنین بر روی بدنه پاوربانک RPP-88 یک پورت MicroUSB نیز تعبیه شده که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 2.1 آمپر است و به همین دلیل این پاوربانک گوشی موبایل در هنگام شارژگیری هم سرعت مناسبی دارد.

یکی از ویژگی های کاربردی پاور بانک ریمکس مدل Remax RPP-88 که باعث صرفه جویی در میزان مصرف شارژ باتری آن می شود، خاموش شدن خودکار آن است. این پاوربانک گوشی و تبلت در صورت بدون استفاده ماندن، در حالت خاموش قرار می گیرد و اگر دستگاهی در این حالت به آن متصل شود، بلافاصله روشن خواهد شد. با توجه به این مشخصات قیمت آن را می توان کاملاً مناسب دانست.

شما می توانید انواع پاوربانک را با قیمت مناسب از سایت دیجی کالا خریداری کنید با مراجعه به این سایت ضمن کسب اطلاعات تکمیلی از خریدی آسان و مقرون به صرفه بهره مند شوید.




:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 13 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی