ویژگی های پاور بانک ریمکس Remax RPP-106
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همراه داشتن یک پاوربانک می تواند دغدغه شما را در خصوص تمام نشدن شارژ گوشی موبایل تان در طول روز برطرف سازد، برای این که با کمبود شارژ مواجه نشوید بهتر است که پاور بانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت را با خود به همراه داشته باشید! برای بررسی ویژگی ها و معرفی این محصول ا از اطلاعات سایت ایده برتر پارسیان و نقد و بررسی سایت معتبر نشت اپ کمک گرفته ایم تا اخر مطلب همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • مناسب برای 5 تا 6 بار شارژ گوشی هوشمند

ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی پاوربانک ریمکس RPP-106 برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. بنابراین با یک بار شارژ کردن این پاوربانک با ظرفت بالا قادر به شارژ چند باره گوشی خود خواهید بود! البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی موبایل شما دارد و ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر باشد. علاوه بر گوشی از پاوربانک ریمکس RPP-106 برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست هم می توان استفاده کرد.

  • دارای دو پورت ورودی و دو پورت خروجی

بر روی بدنه پاوربانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت دو پورت خروجی USB تعبیه شده که امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف را ایجاد می کنند. شدت جریان خروجی این پورت ها برابر با 2.1 آمپر است و سرعت قابل توجهی به خصوص در شارژ گوشی را ارائه می دهند.

پاوربانک ریمکس مدل Remax RPP-106 دارای دو پورت ورودی از نوع MicroUSB و USB Type-C نیز هست که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. البته پورت USB Type-C قابلیت شارژدهی به دستگاه های دیگر را نیز دارد و از نوع ورودی/خروجی است. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی هریک از این پورت ها برابر با 2.0 آمپر می باشد. این میزان شدت جریان برای شارژ شدن باتری این پاوربانک تایپ سی با سرعتی مطلوب کافی به نظر می رسد؛ اما با توجه به ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک دو پورت ممکن است تا تکمیل شدن شارژ آن برای ساعات نسبتاً زیادی طول بکشد.

در قسمت بالایی بدنه پاوربانک 20 هزار ریمکس RPP-106 یک نمایشگر قرار دارد که میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک بر روی آن نمایش داده می شود. از طریق این نمایشگر می توانید از شارژ دقیق پاور بانک خود در هر لحظه مطلع شده و برای استفاده از آن در ادامه روز برنامه ریزی کنید. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل Remax RPP-106 نیز مؤثر بوده است.

نشت آپ:

پاوربانک ریمکس مدل RPP-106 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت دارای ابعاد 156*104*16 میلی‌متر می‌باشد همچنین وزن این پاوربانک 380 گرم است. به طور کلی محصولات ریمکس ترکیبی از کارایی و خلاقیت است و طراحان آن به سمت تولید انواع محصولات مختلف خلاق و شیک، شوق دارند و تا به حال، بیش از 700 سری، 2000 نوع از محصولات در این کمپانی توسعه یافته است. ریمکس، در بازار توانسته در این زمینه، جایگاه شناخته شده ای را بدست بیاورد. جنس بدنه‌ی این پاور بانک پلاستیک سخت ABS-PC می باشد. ABS مقاومت محصول را در حد چشمگیری در برابر ضربه و خط و خش بالا برده است. ترکیب هوشمندانه مواد اولیه مرغوب، یک محصول زیبا و جذاب را شکل داده که نظر اغلب مردم را در نگاه اول به سمت خود جلب خواهد کرد.

مشخصات فنی و عملکرد

باتری پشتیبان Remax RPP-106 دارای یک رابط USB دوگانه است که از شارژ 2 دستگاه در همان زمان با حداکثر خروجی DC5V - 2.1A پشتیبانی می کند. گفتنی است این پاور بانک علاوه بر شارژ تلفن همراه امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) را امکان پذیر کرده است. محدوده‌ی ظرفیت این پاور بانک بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت می‌باشد. از آنجا که خروجی‌های USB مجهز به فناوری شارژ هوشمند هستند، دستگاه متصل به آن شناخته می شود و میزان صحیح نیرو را تحویل می‌دهد. این به شما امکان می دهد چندین دستگاه را همزمان با پاور بانک شارژ کنید. نکته‌ی عالی دیگر در مورد این پاور بانک  این است که حدود 5 ساعت زمان لازم است تا شارژ آن تکمیل شود. با توجه به این که از قابلیت شارژ بسیار سریع پشتیبانی می‌کند، مدت زمان شارژ در مدت کوتاهی انجام می‌شود. نحوه نمایش میزان شارژ باتری این پاور بانک صفحه نمایش LCD است. دارای 2 عدد درگاه خروجی است و از باتری لیتیوم-پلیمری بهره می‌برد.

چنانچه هنوز برای خرید پاوربانک ریمکس Remax RPP-106 با ظرفیت 20000 میلی آمپر نیاز به مشاوره دارید توصیه می کنم به سایت نشت اپ سر بزنید و سوالات خود را مطرح کنید.




:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 13 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی