قیمت، خرید و مشخصات فنی شارژر فندکی باسئوس Baseus CCMLC20C
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر از دسته افرادی هستید که مدت زمان زیادی در طول روز به رانندگی می پردازید و یا در پایانه تاکسیرانی اینترنتی مشغول به کار هستید حتما با مشکل تمام شدن شارژ گوشی موبایل تان مواجه شده اید؟ اگر شما نیز از اپلیکیشن های مسیریاب برای یافتن مقصد خود استفاده می کنید جالب است بدانید که این اپ ها در تمام شدن شاررژ گوشی تان نقش پر رنگی دارند، به همین منظور ما به شما شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C را پیشنهاد می دهیم این شارژر فندکی از قابلیت فست شارژ بهره می برد، پس دیگر نگران تمام شدن شارژ موبایل تان نباشید. در ادامه به ویژگی های دیگر محصول در سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا خواهیم پرداخت.

دیجی کالا:

  • *30*30 میلی‌متر
  • وزن
    45 گرم
  • ولتاژ ورودی
    12 تا 24 ولت
  • شدت جریان خروجی
    3.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل , 2.2 آمپر مخصوص تبلت و موبایل , 5.1 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    2 عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0 , USB-C
  • توضیحات
    شارژر فندکی باسئوس با قابلیت شارژ سریع همراه با LED                               

ایده برتر پارسیان:

  • پشتیبانی از تمامی فناوری های شارژ سریع

شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C دارای دو پورت خروجی، شامل یک پورت USB و یک پورت USB Type-C است که با استفاده از آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. نکته قابل توجه در رابطه با این شارژر فندکی دو پورت پشتیبانی آن از تمامی فناوری های شارژ سریع (QC4+، PPS، PD3.0، QC3.0، QC2.0، SCP، AFC و MTK PE) است که سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی شما نیز باید از فناوری فست شارژ پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل معمولی شارژ خواهد شد. شما می توانید از شارژر فندکی فست شارژ باسئوس CCMLC20C علاوه بر شارژ گوشی برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کنید.

  • مجهز به صفحه نمایش LED

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C مجهز بودن آن به صفحه نمایش LED است که باعث می شود تا بتوانید آسان تر و با کیفیت تر از شارژر استفاده کنید. بر روی این نمایشگر به صورت چرخشی ولتاژ باتری خودرو، ولتاژ خروجی و شدت جریان خروجی نمایش داده می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که شارژر فندکی ماشین فست شارژ باسئوس CCMLC20C قابلیت تشخیص ولتاژ مورد نیاز دستگاه های متصل به آن را به صورت هوشمند دارد. این ویژگی باعث می شود تا جریان برق متناسب با ظرفیت گوشی یا دیگر دستگاه های متصل به شارژر فندکی به آنها اختصاص داده شود و به این ترتیب طول عمر باتری آنها افزایش یابد. ضمن اینکه این ویژگی از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری خودرو جلوگیری می کند.

  • طراحی ظاهری زیبا، مقاوم و با دوام

شرکت باسئوس در ساخت شارژر فندکی CCMLC20C از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) استفاده کرده است که باعث مقاومت بالای این محصول در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه، فشار و خراشیدگی شده است. همچنین این شارژر فندکی خودرو برای موبایل در برابر آتش و حرارت زیاد نیز مقاومت قابل توجهی دارد. در مجموع با توجه با توجه به قیمت شارژر فندکی ماشین باسئوس CCMLC20C می توان آن را محصولی خوش ساخت و با دوام دانست که برای مدتی طولانی در خودروی شما قابل استفاده خواهد بود. همچنین طراحی دو رنگ این شارژر فندکی و بدنه براق آن، جلوه ای زیبا به ظاهر این محصول بخشیده است.

اگر شما نیز قصد خرید این شارژر فندکی CCMLC20C را دارید مطالعه دیدگاه کاربرانی که از این شارژر فندکی استفاده کرده اند را فراموش نکنید! این نظرات می تواند راهنمای خوبی برای خرید شارژر فندکی متناسب با نیاز و بودجه شما باشد. به همین منظور به لینک فروش اینترنتی شارژر فندکی مدل CCMLC20C در سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 13 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی