شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C16N
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N از جمله شارژر فندکی هایی است که علاوه اتصال دو دستگاه به صورت همزمان، امکان اتصال یک شارژر فندکی دیگر را مهیا می کند، بنابراین شما از طراحی خاص و کاربردی این محصول بهره خواهید برد و می توانید دستگاه های بیشماری را با آن شارژ کنید. در این مطلب قصد داریم مواردی را که قبل از خرید شارژر فندکی خودرو باسئوس BSC-C16N نیاز به دانستن آن دارید از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا جمع اوری کنیم و ان را به طور ساده و کوتاه برایتان شرح دهیم.

دیجی کالا:

مشخصات فنی شارژر فندکی مدل BSC-C16N

ولتاژ خروجی
5 ولت
شدت جریان خروجی
3.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
تعداد درگاه خروجی
2 عدد
نوع درگاه خروجی
USB 2.0 , USB 3.0
توضیحات
برای استفاده همزمان از شارژر فندکی و فندک خودرو

ایده برتر پارسیان:

  • دارای دو پورت خروجی به همراه درگاه مجزای فندک

شارژر فندکی خودرو باسئوس BSC-C16N دارای طراحی کاربردی و خاصی است. همان طور که می دانید، یک شارژر فندکی در حالت کلی در درگاه فندک ماشین قرار می گیرد و دیگر قادر به استفاده از فندک نخواهید بود. اما این دستگاه دارای یک خروجی برای این منظور بوده و امکان شارژ دستگاه های دیجیتال و استفاده از فندک ماشین را به صورت هم زمان برایتان فراهم می آورد. شما می توانید از این خروجی برای اتصال یک شارژر فندکی دیگر نیز بهره ببرید و دستگاه های بیشتری را با آن شارژ کنید. در این حالت شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N برای تمام سرنشینان خودرو قابل استفاده خواهد بود و کارایی بالاتری پیدا خواهد کرد.

  • شارژدهی با سرعتی عالی

با استفاده از شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N از سرعتی عالی در شارژدهی بهره مند خواهید شد. شدت جریان خروجی پورت های این شارژر فندکی در مجموع برابر با 3.4 آمپر و شدت جریان خروجی درگاه فندک آن برابر با 5 آمپر است که باعث شارژ شدن دستگاه های مورد نظر شما (به خصوص گوشی) با سرعتی عالی خواهد شد. لازم به ذکر است که شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N دارای توان حداکثر 40 وات است و یک شارژر توانمند و کارآمد در شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال (موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...) به حساب می آید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

  • مجهز به تراشه هوشمند

از دیگر ویژگی های شارژر فندکی خروجی 5 ولت باسئوس BSC-C16N باید به مجهز بودن آن به تراشه هوشمند اشاره کنیم که باعث تخصیص شدت جریان به هر یک از دستگاه های متصل به شارژر متناسب با ظرفیت و توان آنها می شود. این ویژگی هم به افزایش طول عمر باتری گوشی موبایل و دیگر دستگاه های متصل به شارژر کمک می کند و هم از وارد آمدن فشار به باتری خودرو جلوگیری می نماید. ضمن اینکه این شارژر فندکی خودرو برای موبایل در برابر نوسانات شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما مقاوم است و از دستگاه های مورد نظر شما در هنگام شارژ شدن به طور کامل محافظت می کند.

مشخصات فنی و قیمت به روز و اطلاعات مورد نیاز برای خرید شارژر فندکی باسئوس را در بخش محصولات سایت دیجی کالا بیابید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی اطلاعات جامعی در خصوص خرید شارژر فندکی باسئوس BSC-C16N کسب نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 13 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی