نقد و بررسی پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Ultra MFP M134fn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Ultra MFP M134fn به منظور استفاده گروهی و اتصال به شبکه کابلی یک انتخاب اگاهانه می باشد، با تهیه این دستگاه می توانید به صورت جمعی و گروهی از قابلیت های متعدد ان بهره مند شوید. این پرینتر شباهت های زیادی با پرینتر HP LaserJet Pro MFP M132fn دارد که هدف اصلی ان بهبود بازده کاری کارمندان یک مجموعه است. در این بلاگ می‌خواهیم به طور کامل و جامع در رابطه با تمام مسائل و موضوعاتی صحبت کنیم که پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Ultra MFP M134fn مربوط می‌شوند. بنابراین با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین همراه ما باشید.

جهان چاپگر نوین:

کیفیت بالا ، هزینه مناسب 

با قرار دادن سه کارتریج با ظرفیت 6900 برگ در هر زمان برای چاپ با حجم بالا و هزینه کم آماده هستید . 

پرینتر مدل HP  LaserJet Ultra MFP M134fn می تواند تا 68 درصد کمتر از هر نسخه قبل چاپ ارائه دهد . 

پرینتر HP  LaserJet Ultra MFP M134fn انتخابی مناسب برای ارائه چاپ هایی با هزینه مناسب می باشد . 

به محض خارج کردن کارتریج پرینتر HP  LaserJet Ultra MFP M134fn آماده برای چاپ سریع می باشید به دلیل وجود کارتریج های از پیش نصب شده ین امر برایتان ساده است . 

طراحی شده برای بهره وری 

  ابعاد جمع و جور پرینتر HP  LaserJet Ultra MFP M134fn به کاربرانش این امکان را می دهد تا در هر مکان که نیاز دارند پرینتر را قرار دهند و کارهایشان را پیش ببرند . 

با پرینتر HP  LaserJet Ultra MFP M134fn با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حدود چاپ 22 صفحه در دقیقه ، پرینت هایتان را بدست آورید . 

اولین صفحات را به سرعت و در زمانی در حدود 7.3 ثانیه با پرینتر  HP  LaserJet Ultra MFP M134fn بدست آورید . 

علاوه بر این ، این چاپگر با دارا بودن تکنولوژی Auto on - Auto off کمک به صرفه جویی در انرژی می کند . 

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت اسکن و کپی در بالاترین سرعت

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید از پرینتر اچ پی M134fn  کمک بگیرید. اسکنر به کار رفته در این دستگاه پرینتر لیزری از نوع ای دی اف دار با ظرفیت 35 برگ است که توانایی اسکن 12 برگ در دقیقه را دارد. از دیگر ویژگی های آن باید به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF ، TIFF،JPEG اشاره کرد. همچنین این اسکنر قادر به ارسال فایل های خروجی به ایمیل، حافظه های USB و SD card می باشد.

با استفاده از پرینتر لیزری مشکی رومیزی اچ پی 134fn می توانید به تهیه کپی از اسناد با کیفیت مناسب  و با سرعت 22 برگ در دقیقه بپردازید. این دستگاه قادر به انجام حداکثر 99 کپی است و قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی یا کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد را در اختیار شما می گذارد.

  • فایل های خود را فکس کنید

در پرینتر لیزری اچ پی M134fn قابلیت ارسال و دریافت فکس با بهترین امکانات قرار داده شده است که با کیفیت 300*300 dpi  و سرعت 33.6 kbps تمام امکاناتی که انتظار دارید را در اختیار شما می گذارد. با استفاده از این دستگاه می توانید 1000 برگ را در حافظه فکس ذخیره کنید و در کمتر از 3 ثانیه فایل های خود را ارسال کنید.

  • سازگار با تونر کارتریج های با دوام

در پرینتر لیزری HP Ultra MFP M134fn از یک تونر کارتریج مشکی مدل HP 33A با ظرفیت چاپ 2300 برگ استفاده شده است. این تونر کارتریج از کیفیتی معمولی برخوردار است و در طول مدت استفاده از آن با مشکلاتی مانند افت کیفیت در چاپ یا خشک شدن مواجه نخواهید شد. اما به دلیل دوام کم ممکن است در مدت زمان کوتاهی تمام شود و برای استفاده از دستگاه باید مجددا تونر کارتریج آن را تهیه کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوالی در رابطه با پرینتر رومیزی اداری اچ پی M134fn می توانید آن در بخش نظرات سایت جهان چاپگر نوین مطرح نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 13 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی