راهنمای خرید پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS517de
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کیفیت عالی در چاپ رنگی و سیاه و سفید و سرعت ایده آل تنها بخشی از ویژگی های پرینتر لیزری مدل Lexmark CS517de می باشد، اگر در منزل و محیط کار خود به یک پرینتر پر بازده و با کیفیت نیاز دارید خرید پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS517de را مد نظر داشته باشید، شما میتوانید با خواندن نکات ارائه شده در این بلاگ تصمیم گیری هدرفدارتری در خصوص این محصول داشته باشید. پس با نقد و بررسی پرینتر تک کاره لکسمارک CS517de از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی و سیاه و سفید

شاید بتوان مهم ترین مشخصه چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS517de را کیفیت چاپ آن دانست. این پرینتر لیزری رومیزی قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi است و کیفیتی عالی در چاپ تصاویر رنگی و به خصوص متون سیاه و سفید را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما نیز با میزان خوانایی و وضوحی بسیار مطلوب به روی کاغذ منتقل خواهند شد.

  • سرعت ایده آل برای مصارف روزمره

پرینتر لیزری مشکی لکسمارک مدل Lexmark CS517de اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 9 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 10 ثانیه به شما ارائه می دهد. از این جهت نیازی به منتظر ماندن های طولانی برای آماده به کار شدن آن نخواهید داشت و می توانید کارهای خود را با سرعت قابل قبولی پیش ببرید. سرعت پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS517de در هنگام چاپ یک رو برابر با 30 برگ A4 در دقیقه و در هنگام چاپ دو رو برابر با 15 برگ A4 در دقیقه است و می توان بر روی آن برای انجام چاپ های متوالی در تعداد کم و متوسط حساب باز کرد.

در حالت کلی پرینتر Lexmark CS517de قادر به انجام 85000 پرینت در ماه است. اما اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای انجام 1500 تا 7000 پرینت در طول ماه استفاده کنید.

  • امکان استفاده در شبکه های کابلی

اتصال پرینتر تک کاره لکسمارک CS517de به کامپیوتر از طریق کابل USB انجام می شود. بر روی بدنه این پرینتر دو پورت USB Type A (یکی در جلو و یکی در پشت بدنه) و یک پورت USB Type B برای این منظور تعبیه شده است. ضمن اینکه شما می توانید فلش مموری خود را به پورت های USB این پرینتر متصل کرده و فایل های ذخیره شده بر روی آن را به صورت مستقیم چاپ کنید. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ به صورت مستقیم از روی فلش انجام می شود.

اما یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر رومیزی لکسمارک CS517de سازگاری آن با شبکه های کابلی پرسرعت است. این پرینتر از طریق پورت اترنت به شبکه متصل می شود و پس از آن می توان از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشت. این ویژگی برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی انجام می شود کارایی بالای دارد و بر روی قیمت پرینتر نیز مؤثر بوده است.

  • قابلیت چاپ بر روی کاغذهای مختلف

در پرینتر تحت شبکه لکسمارک CS517de در حالت استاندارد یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره تک برگی به کار رفته است و شما می توانید از کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، مدیاهای شفاف، مقوای نازک و لیبل به عنوان کاغذ ورودی در این سینی ها استفاده کنید. پرینتر لیزری لکسمارک CS517de با یک سینی 550 برگی و یک سینی 650 برگی (550 برگ + فیدر 100 برگی) دیگر نیز سازگار است که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر می توانید آنها را به صورت جداگانه و اختیاری تهیه کرده و گنجایش کلی کاغذ پرینتر را به 1450 برگ برسانید.

  • چاپ ماندگار و با کیفیت از طریق تونر کارتریج های مرغوب

پرینتر لیزری Lexmark CS517de از یک تونر کارتریج مشکی (با ظرفیت 3000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی (با ظرفیت هر یک 1400 برگ) برای چاپ بهره می برد. در صورت نیاز به تعویض این تونر کارتریج ها می توانید از تونر کارتریج های مشکی در مدل های 71B5XK0 (با ظرفیت 8000 برگ)، 71B5HK0 (با ظرفیت 6000 برگ) و 71B50K0 (با ظرفیت 3000 برگ) در این چاپگر لیزری بهره ببرید. همچنین پرینتر لکسمارک CS517de با سه تونر کارتریج رنگی (آبی، قرمز و زرد) از سری 71B5H (با ظرفیت 3500 برگ) و سری 71B50 (با ظرفیت 2300 برگ) سازگار است که برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با آنها می توانید به بخش «نمشخصات فنی» مراجعه کنید. چنانچه قصد خرید تونر کارتریج این دستگاه را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچی

از طریق صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS517de به آسانی می توانید تنظیمات خود را اعمال کنید. این صفحه نمایش کار با پرینتر را حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار راحت می کند و امکان بهره بردن از تمام امکانات را تنها با چند لمس در اختیار شما می گذارد. کلیک کنید:

شرکت لکسمارک از شرکت های نام آشنا در زمینه تولید انواع پرینتر های لیزری و جوهر افشان می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این چاپگرها به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. شما با مراجعه به این وب سایت ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، مشخصات فنی و ویژگی های این محصول را می توانید تنها با زدن چند کلیک مقایسه کنید در نهایت خریدی متناسب با نیاز و بودجه خود داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 13 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی