هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت هوکو از تولیدکنندگان هندزفری بلوتوث می باشد. مدل E35 این شرکت برای استفاده طولانی مدت در طی روز مناسب می باشد. این محصول با موبایل، تبلت، دستگاه های دارای بلوتوث سازگار می باشد.

 

شما می توانید برای خرید این هندزفری بلوتوثی به سایت دی جی کالا و ایده برتر مراجعه کنید.

 

سایت دیجی کالا

 

از قابلیت های هدست E35 امکان پخش موسیقی با بهترین کیفیت وکم ترین صدای اضافی از محیط اطراف است. شما این فرصت و انتخاب را دارید که به جای خرید 2 هدست ، هدست E35 را بخرید زیرا قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به 2 دستگاه به صورت همزمان را دارا می باشد.هدست E35 این تضمین را به شما می دهد که تا 400ساعت شارژ آماده به کار داشته باشد تا بتوانید با خیال راحت به صورت طولانی مدت و بی وقفه از شنیدن موسیقی لذت ببرید.از خصوصیات منحصر به فرد هدست E35 امکان مکالمه ای با کیفیت صدای HD می باشد و با کلید های کنترلی که روی آن قرار دارد می توانید به راحتی تماس و موسیقی خود را کنترل کنید.دیگر نگران تمام شدن شارژ هدست E35 خود نباشید چرا که به راحتی با شارژ فندکی داخل خودرو و یا هر شارژر دیگری می توانید کم تر از 2 ساعت آن را شارژ کرده و مجدد استفاده نمایید.از دیگر ویژگی های قابل توجه هدست E35 برد آن تا 10 متر می باشد و اینکه ورژن بلوتوث 4.1 را پشتیبانی می کند. این هدست نوع طراحی آرگونومیک و متناسب با سایز گوش شماست که به دلیل وزن کم آن، گوش شما هیچ گونه اسیبی نمی بیند و از گوش شما جدا نمی شود .

 

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

 

شرکت هوکو یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که توانسته با ارائه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت رضایت کاربران را به خوبی جلب نماید. از جمله محصولات این شرکت باید به هندزفری Hoco E35 اشاره کنیم که از نوع بلوتوثی است و برای پخش موسیقی و انجام دادن مکالمه تلفنی در حین انجام دادن کارهای روزمره کاربرد بالایی دارد. این هندزفری با قابلیت اتصال به انواع دستگاه های دارای بلوتوث و طراحی ارگونومیک خود، برای استفاده های طولانی مدت در طی روز کاملاً مناسب می باشد.

  • طراحی ارگونومیک، وزن سبک

یکی از مشخصات هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35 که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی ظاهری زیبا و جذاب آن است! این هندزفری هندزفری بلوتوث تو گوشی به شکل گوش انسان طراحی شده و در ساخت آن اصول ارگونومی به خوبی مورد توجه قرار گرفته اند. به طوری که با قرار دادن سرگوشی هندزفری هوکو E35 داخل گوش، قسمت بدنه آن دور قسمت بیرونی گوش قرار می گیرد و از لغزش یا خارج شدن هندزفری در حین حرکت شما جلوگیری می کند. مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم وزن سبک هندزفری تک گوشی هوکو E35 (10 گرم) است که باعث می شود تا در صورت استفاده های طولانی مدت از هندزفری دچار خستگی و ناراحتی نشوید.

  • قابل اتصال به انواع دستگاه های بلوتوثی

هندزفری بی سیم هوکو E35 به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است و به آسانی به گوشی های موبایل، تبلت و به طور کلی تمام دستگاه های دارای بلوتوث قابل اتصال می باشد. برای استفاده از هندزفری بلوتوثی هوکو E35 تنها کافیست تا آن را روشن کنید و پس از آن هندزفری در لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظر شما قابل دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که حداکثر بُرد این هندزفری برابر با 10 متر می باشد و برای اینکه اتصال هندزفری و دستگاه متصل به آن قطع نشود، فاصله میان آنها نباید از این مقدار بیشتر شود.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی