خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Mercedes Benz
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Mercedes Benz یک هولدر موبایل 360 درجه ای است که بر روی آن ارم کمپانی بنز حک شده است، این محصول شرکت جنکا کارایی بالایی در نگهداری انواع گوشی موبایل دارد. در ادامه با بررسی های سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید تا نگاه دقیق تری به این محصول داشته باشیم.

دیجی کالا:

روی قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این مدل از پایه نگهدارنده‌ها‌ی «جنکا» لوگوی خودروی Mercedes Benz طراحی شده است؛ بنابراین می‌توان گفت این پایه برای دارندگان خودروهای این برند یا علاقه‌مندان به این شرکت ساخته شده است. اساس کار در این سری از پایه نگهدارنده‌های جنکا نیروی مغناطیس آهنرباست. این پایه به صورتی طراحی شده که قابلیت اتصال به داشبورد خودرو را دارد. شما می‌توانید این مدل از پایه‌های جنکا را به‌سادگی با استفاده از چسب دو طرفه‌ی زیر آن، روی داشبورد خودرو نصب کنید و سپس گوشی موبایلتان را روی آن قرار دهید. این محصول با انواع گوشی‌های موبایل سازگاری دارد و باعث می‌شود هنگام رانندگی تمرکز بیشتری داشته باشید و احتمال تصادف در اثر استفاده از گوشی موبایل کاهش پیدا کند. برای استفاده و قرار دادن گوشی موبایل روی این مدل کافی است، یکی از صفحه‌های فلزی داخل بسته‌بندی را به پشت گوشی موبایل یا کاور آن متصل کنید؛ سپس گوشی را به پایه نزدیک کرده تا آهنربای به‌کاررفته در قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل، صفحه‌ی فلزی چسبانده‌شده پشت دستگاه را به سمت خود کشیده و ارتباط برقرار شود. حالا می‌توانید گوشی موبایل را به حال خود رها کرده و بدون نگرانی به رانندگی‌ ادامه دهید.

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با انواع گوشی های موبایل اندرویدی و آیفون

درون صفحه پایه نگهدارنده گوشی جنکا مدل MH009 Mercedes Benz از آهنرباهای قوی استفاده شده و شما می توانید انواع گوشی های اندرویدی، گوشی های  آیفون و دستگاه های GPS را به صورت آهنربایی بر روی آن قرار دهید. برای این منظور ابتدا باید ورقه فلزی ارائه شده همراه با هولدر را بر روی بدنه گوشی بچسبانید یا آن را درون قاب گوشی قرار دهید. پس از آن گوشی شما به سادگی و به شکلی کاملاً محکم بر روی پایه نگهدارنده مگننتی گوشی جنکا MH009 Mercedes Benz قرار خواهد گرفت.

  • دستیابی به بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی

پس از قرار دادن گوشی بر روی هولدر گوشی جنکا MH009 Mercedes Benz به آسانی می توانید زاویه دید آن را تنظیم کنید. این پایه نگهدارنده آهنربایی دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا از گوشی خود بتوانید به صورت عمودی، افقی یا در هر زاویه ای که تمایل دارید استفاده کنید. بنابراین با استفاده از این نگهدارنده موبایل ماشین ضمن تجربه یک رانندگی بی خطر، می توانید به صفحه نمایش گوشی خود احاطه کامل داشته باشید. ادامه مطلب:

امروزه به دلیل دغدغه کاری همه افراد به دنبال خریدی هستند که علاوه بر کاهش هزینه، در وقتشان نیز صرفه جویی شود، پیشنهاد می کنیم شما هم برای خرید گوشی بر روی هولدر گوشی جنکا MH009 Mercedes Benz به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 13 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی