پاوربانک کلومن Koluman KP-220 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک کلومن Koluman KP-220 یک انتخاب ایده آل برای کسانی است با مشکل کمبود شارژ گوشی همراه و یا تبلت خود در بیرون از منزل مواجه هستند و به پریز برق و شارژر دسترسی ندارند. این پاور بانک با ظرفیت 1000 میلی امپر برای مصارف روزمره مناسب است و از قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه نیز برخوردار می باشد. در این مطلب به طور کلی شما را با پاوربانک کلومن مدل koluman KP-220 10000mAh آشنا خواهیم کرد، با نقد و بررسی دو سایت معتبر کلومن و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

کلومن:

ظرفیت اسمی 10000 میلی‌آمپر ساعت
محدوده ظرفیت 5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ولتاژ ورودی 5.0 ولت
ولتاژ خروجی 5.0 ولت
شدت جریان ورودی 2.0 آمپر
شدت جریان خروجی 1.0 آمپر , 2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی 2
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LED

ایده برتر پارسیان:

  • امکان شارژ ایمن

علاوه بر سرعت مناسب، پاوربانک کلومن KP-220 کیفیت مطلوبی را نیز در شارژدهی برای شما به ارمغان می آورد. این پاور بانک مناسب تبلت و گوشی در برابر اختلالاتی مانند نوسانات ولتاژ و شدت جریان، شارژ بیش از حد، تخلیه باتری، افزایش دما و اتصال کوتاه مقاوم است و از دستگاه های متصل به آن در برابر این اختلالات به طور کامل محافظت می کند. پس پاور بانک دو پورت کلومن KP-220 علاوه بر تأمین شارژ گوشی، باعث افزایش طول عمر باتری آن نیز خواهد شد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک کلومن 10000 را کاملاً مناسب دانست.

  • سرعت مناسب در شارژ شدن باتری پاوربانک

پاوربانک کلومن مدل koluman KP-220 10000mAh به یک پورت MicroUSB نیز مجهز است که برای شارژ کردن باتری دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت که دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است، باعث می شود تا باتری پاوربانک با سرعت قابل قبولی شارژ شود. شما می توانید برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری شارژر همراه کلومن KP-220 از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن بهره ببرید.

  • دارای ابعاد کوچک و جمع و جور

یکی از ویژگی های کاربردی پاوربانک کلومن Koluman KP-220 با ظرفیت 10000 میلی آمپر که باعث می شود تا در حمل و جابجایی آن کار بسیار آسانی پیش رو داشته باشید، ابعاد جمع و جور آن است. این پاوربانک جیبی در اندازه 90 * 60 * 14 میلی متر و وزن 295 گرم عرضه شده و می توان آن را به سادگی با خود حمل کرد. ضمن اینکه بدنه آن از پلاستیک مرغوب ساخته شده و در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربه و فشار مقاوم است. اینجا کلیک کنید.

نکته اخر این است که پاور بانک های غیر اورجینال و بی کیفیت در بازار به فور یافت می شود، اما شما سعی کنید شارژ همراه مورد نیاز خود را را از مراکز معتبر تهیه کنید. سایت های فروشگاهی ایده برتر پارسیان از سایت های برتر در خصوص خرید و فروش انواع لوازم جانبی اورجینال و اصل می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر به این وب سایت مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی