معرفی و بررسی هندزفری بلوتوث پلنترونیکس Plantronics Explorer 502
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 هندزفری پلنترونیکس Plantronics Explorer 502 با قابلیت اتصال بلوتوثی به دو دستگاه طراحی شده است، اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که بنابر نیاز های شغلی خود از دو گوشی همراه استفاده می کنید با این هندزفری به راحتی می توانید به هر دوی ان ها متصل شوید و از کیفیت بالای هندزفری تو گوشی پلنترونیکس Explorer 502 در پخش موسیقی و مکالمه بهره مند شوید. در این بلاگ با شما هستیم با معرفی این هندزفری، پس اگر قصد خرید هندزفری بی سیم پلنترونیکس Explorer 502 دارید با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

  • وزن
    20 گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    تک گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی     

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه صدایی با کیفیت HD

با استفاده از هندزفری تو گوشی پلنترونیکس Explorer 502 می توانید از صدایی با کیفیت HD در هنگام مکالمه و پخش موسیقی بهره مند شوید. بنابراین اگر به دنبال صدایی شفاف، واضح و رسا هستید، این هندزفری بلوتوث انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. همچنین هندزفری بی سیم بلوتوث پلنترونیکس Explorer 502 به یک میکروفون قدرتمند مجهز است که از قابلیت حذف نویزها و سروصدا های محیطی بهره می برد. به طوری که حتی در مکان های شلوغ و در شرایط جوی نامناسب (مانند وزش باد شدید) صدای شما به شکلی کاملاً واضح به طرف مقابل در هنگام مکالمه انتقال پیدا می کند. در مجموع می توان با توجه به قیمت هندزفری تو گوشی پلنترونیکس Explorer 502 کیفیت عملکرد آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • یک هندزفری راحت و مناسب برای استفاده های طولانی مدت

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل Explorer 502 به گونه ای طراحی شده که به شکلی کاملاً راحت و محکم درون گوش قرار می گیرد. تک گوشی این هندزفری فضای داخلی گوش را به طور کامل دربر می گیرد و از ایجاد مزاحمت صداهای اضافی جلوگیری می کند. همچنین هندزفری بلوتوث تو گوشی پلنترونیکس Explorer 502 دارای یک قلاب پلاستیکی نیز هست که دور قسمت بیرونی گوش قرار می گیرد و باعث محکم ماندن آن در هنگام حرکت های شما می شود. به طور کلی این هندزفری تو گوشی بیسیم برای استفاده های طولانی مدت و پیوسته در طول روز انتخاب مناسبی است و سبب ایجاد خستگی و ناراحتی برای شما نخواهد شد. ادامه مطلب

اگر در مجموع قصد خرید هندزفری با کیفیت و کارایی بالا را دارید ما به شما هندزفری تو گوشی پلنترونیکس Explorer 502 را پیشنهاد می دهیم. شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان ضمن کسب اطلاعات جامع تر از خریدی مطمئن نیز بهره مند شوید، به همین منظور بر روی لینک ادامه مطلب کلیک نمایید.                                                                                           





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی