پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Citroen
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Citroen یک وسیله کوچک اما کارامد برای استفاده در داخل خودروی شماست. اگر شما نیز از گوشی موبایل در هنگام رانندگی برای پاسخگویی به تماس های دریافتی و یا اپ های مسیریاب استفاده می کنید این هولدر را مد نظر داشته باشید، شرکت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا به بررسی این محصول پرداخته اند در ادامه بخش هایی از ان را می خوانیم.

دیجی کالا:
روی قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این مدل از پایه نگهدارنده‌ها‌ی «جنکا» لوگوی خودروی Citroen طراحی شده است؛ بنابراین می‌توان گفت این پایه برای دارندگان خودروهای این برند یا علاقه‌مندان به این شرکت ساخته شده است. اساس کار در این سری از پایه نگهدارنده‌های جنکا نیروی مغناطیس آهنرباست. این پایه به صورتی طراحی شده که قابلیت اتصال به داشبورد خودرو را دارد. شما می‌توانید این مدل از پایه‌های جنکا را به‌سادگی با استفاده از چسب دو طرفه‌ی زیر آن، روی داشبورد خودرو نصب کنید و سپس گوشی موبایلتان را روی آن قرار دهید. این محصول با انواع گوشی‌های موبایل سازگاری دارد و باعث می‌شود هنگام رانندگی تمرکز بیشتری داشته باشید و احتمال تصادف در اثر استفاده از گوشی موبایل کاهش پیدا کند. برای استفاده و قرار دادن گوشی موبایل روی این مدل کافی است، یکی از صفحه‌های فلزی داخل بسته‌بندی را به پشت گوشی موبایل یا کاور آن متصل کنید؛ سپس گوشی را به پایه نزدیک کرده تا آهنربای به‌کاررفته در قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل، صفحه‌ی فلزی چسبانده‌شده پشت دستگاه را به سمت خود کشیده و ارتباط برقرار شود. حالا می‌توانید گوشی موبایل را به حال خود رها کرده و بدون نگرانی به رانندگی‌ ادامه دهید.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به آهنرباهای قدرتمند

همان طور که اشاره شد، پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Citroen از نوع آهنربایی است و قادر به تحمل وزن انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های ios و دستگاه های GPS می باشد. برای استفاده از این هولدر گوشی برای ماشین ابتدا باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با آن را درون قاب گوشی قرار دهید یا آنها را بر روی بدنه گوشی بچسبانید. پس از آن موبایل به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی پایه نگهدارنده مغناطیسی گوشی جنکا MH009 Citroen قرار خواهد گرفت و تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها باعث جدا شدن آن از هولدر مگنتی موبایل نخواهد شد. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Citroen می توان کیفیت عملکرد آن را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

  • بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی

از دیگر قابلیت های هولدر موبایل جنکا MH009 Citroen باید به امکان چرخش 360 درجه ای آن اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد تا بتوانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زوایای دیگر بر روی هولدر موبایل 360 درجه استفاده کنید. بنابراین با استفاده از این هولدر چرخشی گوشی موبایل به طور کامل نسبت به صفحه نمایش گوشی خود در پشت فرمان احاطه خواهید داشت و می توانید برای دسترسی به بهترین زاویه دید، آن را متناسب با موقعیت خود تنظیم کنید. ادامه مطلب:

مشخصات فنی و قیمت به روز و اطلاعات مورد نیاز برای خرید پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Citroen را در بخش محصولات سایت ایده برتر بیابید. همچنین کارشناسان مجرب و با تجربه ایده برتر پارسیان آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خرید انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی آن هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر به این وب سایت مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی