خرید پاور بانک باسئوس Baseus M36
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فناوری شارژ وایرلس یکی از تکنولوژی های است که امروزه در بعضی از گوشی های موبایل به کار رفته است، از قابلیت های شارژ وایرلس این است که شما را از حمل کابل شارژ بی نیاز خواهد کرد. از پاوربانک هایی که به این تکنولوژی مجهز می باشد می توان به پاور بانک 10000 میلی آمپر باسئوس M36 اشاره کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاه دقیق تری به پاوربانک باسئوس M36 با ظرفیت 10000 میلی آمپر داشته باشیم و مزایا و معایب ان را از دیدگاه ایده برتر پارسیان و جانبی باهم بررسی کنیم.

جانبی:

شارژ سه دستگاه همزمان

روی شارژر همراه بیسوس M36 دو پورت خروجی USB با جریان و خروجی DC 5V/1A و 5V/2.1A و یک پورت ورودی میکرو یو اس بی با جریان و ولتاژ DC 5V/2A وجود دارد که می توانید علاوه بر صفحه شارژ بی سیم آن، دو دستگاه و در مجموع سه دستگاه را همزمان شارژ کنید.

هنگامی که چند دستگاه را به طور همزمان به پاوربانک متصل می کنید، به طور خودکار جریان خروجی را با آنها مطابقت می دهد.

نشانگر LED

روی پاوربانک 4 نشانگر LED وجود دارد که میزان شارژ باقی مانده آنرا نشان می دهد. در کنار این LEDها, یک LED دیگر نیز وجود دارد که هنگام استفاده و شارژ بی سیم پاوربانک به رنگ سبز روشن خواهد شد.

قابلیت شارژ و شارژدهی همزمان

هنگامی که این پاوربانک در حال شارژ شدن است و به آداپتور برق متصل شده است می توانید همزمان نیز گوشی خود را به آن متصل کرده و آن را نیز شارژ نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • مناسب برای حمل و استفاده در مکان های مختلف

پاوربانک جیبی باسئوس M36 دارای ابعاد 145*68 18 میلی متر و وزن 250 گرم است و مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. به طوری که به آسانی می توانید این پاور بانک دو پورت را در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی خود گذاشته و آن را در تمام طول روز به همراه داشته باشید. ضمن اینکه بدنه پاوربانک باسئوس M36 از پلاستیک مرغوب ساخته شده و مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب هایی مانند ضربه و خراشیدگی دارد.

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

در پاور بانک باسئوس 10000 میلی آمپر مدل Baseus M36 از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده شده که از طریق پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه پاوربانک شارژ می شوند. با توجه به اینکه شدت جریان ورودی این پورت برابر با 2.0 آمپر است، می توان از سرعت مطلوبِ شارژ شدن باتری پاوربانک باسئوس 10000 اطمینان داشت. ضمن اینکه در قسمت کناری بدنه پاور بانک باسئوس M36 پنج نشانگر LED قرار دارند که شما را از میزان شارژ تقریبی باتری آن مطلع می کنند.

  • شارژ ایمن، قابلیت شارژدهی و شارژگیری هم زمان

یکی از ویژگی های کاربردی پاور بانک بی سیم باسئوس M36 قابلیت شارژ ایمن است. این پاور بانک گوشی موبایل از دستگاه های متصل به آن به طور کامل در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می کند که به افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های شما منجر می شود. همچنین شما می توانید در همان حال که پاوربانک در حال شارژ شدن است، دستگاه های مورد نظر خود را به آن متصل کنید.

این روز ها به دلیل دغدغه کاری همه افراد به دنبال خریدی هستند که علاوه بر کاهش هزینه، در وقتشان نیز صرفه جویی شود پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعت تکمیلی در خصوص ویژگی ها و قیمت پاور بانک باسئوس Baseus M36 با ظرفیت 10000 میلی آمپر به سایت جانبی مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی