پاور بانک باسئوس Baseus Choc
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر از دسته افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل سپری می کنید و  همیشه دغدغه تمام نشدن شارژ موبایل را دارید، پاور بانک باسئوس Baseus Choc با ظرفیت 10000 میلی آمپر می تواند برای شما یک گزینه پر کاربرد باشد. در این بلاگ می‌خواهیم به طور کامل و جامع در رابطه با تمام مسائل و موضوعاتی صحبت کنیم که پاوربانک Baseus Choc مربوط می‌شوند. بنابراین با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

جانبی:

شارژر همراه یا همان پاور بانک ها در واقع باتری های خاص و قابل حمل هستند که در یک مدار فشرده شده اند. پاور بانک ها انرژی الکتریکی را در خود ذخیره میکنند و در صورت نیاز برای شارژر تبلت، گوشی موبایل، لپ تاپ، اسپیکر های بلوتوث، سیستم های GPS و سایر گجت ها مورد استفاده قرار می گیرند.امروزه پاور بانک ها  بخشی از نیاز دارندگاه تلفن های هوشمند شده اند و در تامین شارژ نقش به سزایی دارند. پاور بانک ها معمولا از یه درگاه Micro USB یا لایتنینگ شارژ میشوند و از درگاه USB شارژ خود را منتقل میکنند و در بعضی ار مدل ها بصورت وایرلس هم قابل استفاده هستند. پاور بانک ها دارای چند ویژگی خیلی مهم هستند که در زمان خرید باید به آنها توجه کرد. ابتدا باید با توجه به نیاز، ظرفیت مورد نظر را انتخاب کرد و مواردی همچون تعداد خروجی ها و سرعت انتقال شارژ ، برند و اندازه هم از نکات مهم و قابل توجه هستند.

طراحی و ظرفیت پاوربانک بیسوس

پاور بانک baseus Choc BS-10KP103 باطراحی ساده امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. پاور بانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر می باشد و باطری آن لیتیوم پلیمری است. دارای دو پورت ورودی و یک پورت خروجی است.
این پاور بانک زیبا دو ورودی Micro USB و Type-C برای شارژ شدن و یک خروجی USB برای شارژ کردن دارد.  ظرفیت 10000 میلی آمپری این پاور بانک این اجازه را به شما می دهد دستگاه های خود را چندین بار شارژ کنید. 

ایده برتر پارسیان:

  • ظرفیتی برای چندین بار شارژ یک گوشی هوشمند

در پاور بانک گوشی اپل و اندروید باسئوس مدل Baseus Choc از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده شده که ظرفیت کلی 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت برای حدود 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته در نظر داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی موبایل دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده کمتر یا بیشتر شود.

  • سبک و خوش دست!

اما شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات پاوربانک Baseus Choc را در ابعاد آن دانست که باعث شده تا به آسانی بتوان این پاوربانک را در تمام طول روز با خود به همراه داشت! پاوربانک باسئوس Choc در ابعاد 128*63*13 میلی متر و وزن 242 گرم روانه بازار شده است. ضخامت فقط 1.3 سانتی متری پاوربانک جیبی باسئوس Choc به شما در حمل و استفاده راحت تر از آن کمک زیادی می کند.

  • سرعت بسیار مناسب در شارژ گوشی موبایل

بر روی بدنه شارژر همراه باسئوس Choc یک پورت خروجی USB تعبیه شده که دارای شدت جریان حداکثر 2.0 آمپر می باشد. این میزان شدت جریان، سرعت بسیار مناسبی در شارژ دستگاه های دیجیتال (به خصوص شارژ گوشی) به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که علاوه بر شارژ گوشی، می توان از این پاوربانک برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... نیز استفاده کرد. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک باسئوس Choc می توان میزان کارایی آن را قابل قبول دانست. ادامه مطلب:

اگر به دنبال خرید پاور بانک باسئوس Baseus Choc با ظرفیت 10000 میلی آمپر هستید پیشنهاد می کنیم به لینک ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب ثبت سفارش نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی