نگاه سایت های معتبر به هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5329
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با هندزفری تسکو مدل TSCO TH 5329 در هر لحظه قادر به پاسخگویی به تماس های دریافتی خود هستید و لذت گوش دادن به موسیقی برایتان دو چندان می شود، در نظر داشته باشید که این هندزفری به وسیله بلوتوث به دستگاه های دیجیتال متصل می شود. با هم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و تسکو می اندازیم.

تسکو:

هدست بلوتوث «تسکو» (TSCO) مدل «TH 5329» وزن بسیار کمی دارد و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. هدست مدل TH 5329 امکان ۲٫۵ ساعت مکالمه را برای کاربر فراهم می‌کند. پشتیبانی از نسخه‌ی پیشرفته‌ی بلوتوث ۴٫۱ از دیگر ویژگی‌های این محصول تسکو است. این محصول از طریق درگاه microUSB تغذیه می‌شود. سرگوشی TH 5329 به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌خوبی در گوش قرار می‌گیرد و نگران افتادن آن از گوش نخواهید بود. این هندزفری تسکو دارای محدوده عملکرد ۱۰ است؛ بنابراین می‌توانید تا شعاع ۱۰متری از گوشی یا دستگاه دیجیتال خود از آن استفاده کنید. داشتن صدای استریو از دیگر مشخصات مهم این دستگاه است. زمان موردنیاز برای شارژ این محصول شرکت تسکو نیز در حدود ۱ تا ۲ است. هندزفری TH 5329 همراه با کابل شارژ microUSB و ۲ عدد سرگوشی یدک روانه‌ی بازار شده است. تهیه‌ی این محصول برای آن دسته از کاربران هدست بلوتوث پیشنهاد می‌شود که به ظاهر و کیفیت صدای دستگاه خود اهمیت زیادی می‌دهند.

ایده برتر پارسیان:

  • ک هندزفری فوق العاده سبک و جمع و جور!

شاید بتوان هندزفری تسکو مدل TSCO TH 5329 را یکی از سبک ترین و کوچک ترین هندزفری های بلوتوثی موجود در بازار دانست. این هندز فری شارژی تسکو در ابعاد 30*23*18 میلی متر و وزن فقط 4.9 گرم عرضه شده و به آسانی داخل گوش شما قرار می گیرد. به طوری که پس از قرار دادن هندزفری در گوش و مشغول شدن به کارهای روزمره، اصلاً وجود آن را فراموش خواهید کرد! این ویژگی باعث شده که هندزفری تو گوشی تسکو TH 5329 یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای استفاده های طولانی مدت در طی روز باشد.

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر به صورت بی سیم

همان طور که اشاره کردیم هندزفری بی سیم تسکو TH 5329 از نوع بلوتوثی است و به آسانی به انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود. در این هندزفری شرکت تسکو از بلوتوث نسخه 4.1 بهره برده شده و برای استفاده از آن تنها کافیست تا هندزفری روشن کرده و از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی یا دیگر دستگاه مورد نظرتان به آن متصل شوید. توجه داشته باشید که محدوده عملکرد هندزفری بی سیم بلوتوثی تسکو TH 5329 برابر با 10 متر است و برای برقرار ماندن اتصال هندزفری بلوتوث و دستگاه مورد نظر شما، فاصله بین آنها نباید از این مقدار بیشتر شود. در حالت کلی هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5329 توانایی بالایی در اتصال بلوتوثی دارد و به ندرت با قطعی و وصلی صدا مواجه می شود.

  • مجهز به یک دکمه همه کاره!

بر روی بدنه هندزفری بلوتوث تسکو مدل TSCO TH 5329 یک دکمه چندکاره تعبیه شده که از طریق آن قادر به انجام کارهایی مانند روشن و خاموش کردن هندزفری، پذیرفتن یا رد تماس دریافتی، خاتمه تماس، عوض کردن قطعه موسیقی در حال پخش، آغاز و توقف پخش موسیقی و... خواهید بود. دسترسی به این دکمه بسیار آسان است و دیگر نیازی به دسترسی به گوشی برای انجام دادن کارهای ذکر شده نخواهید داشت. با توجه به این ویژگی می توان قیمت هندزفری بلوتوث تسکو TH 5329 را مناسب دانست. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

اگر در خصوص ویژگی ها این هندزفری بی سیم تسکو TH 5329 به نقد و بررسی کوتاه تری نیاز دارید به سایت تسکو مراجعه نمایید ولی اگر می خواهید به اطلاعات جامع و کاربردی تری اشراف داشته باشید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید. به همین منظور لینک دو سایت ذکر شده در بالای صفحه برای شما پیوست گردیده است.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی