قیمت، خرید و مشخصات فنی هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری بلوتوث از لوازم جانبی مهم موبایل به شمار می رود. یکی از شرکت های تولید کننده هندزفری شرکت جبرا می باشد. مدل استیل این شرکت از با کیفیت ترین محصولات آن می باشد. هندزفری بلوتوث Jabra Steel مناسب برای استفاده در محیط های صنعتی، کارگاه ها، مکانیکی ها و مشاغلی از این دست مناسب می باشد.

 

این هندزفری در سه سایت دی جی کالا، جانبی و ایده برتر موجود می باشد.

 

سایت دی جی کالا

 

شرکت «جبرا» هدست بلوتوث «Steel» با ویژگی‌هایی چون ضد آب بودن، مقاومت در برابر ضربه و گردوخاک را برای افرادی که در شرایط کارهای سخت و فیزیکی قرار دارند معرفی و عرضه کرده است. همان‌طور که از اسم آن برمی‌آید (فولاد) باید انتظار داشت که این محصول از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد و حساسیت و آسیب‌پذیری بدنه آن در کمترین مقدار ممکن باشد. از طریق بلوتوث نسخه 4.1 با گوشی جفت می‌شود و می‌تواند به‌طور همزمان به دو دستگاه متصل باشد و اتصالش به چند دستگاه قبل را در حافظه بسپارد و در محدوده 30 متری عملکرد قابل قبولی دارد. کیفیت صدای خوبی دارد و به لطف استفاده از میکروفن دوتایی «Omni-Directional» نویز را به حداقل رسانده و می‌تواند در هر شرایط آب و هوایی، صدایی باکیفیت را انتقال دهد.  باتری لیتیومی آن با دو ساعت شارژ می‌تواند برای 6 ساعت مکالمه انرژی داشته باشد و در صورت عدم استفاده تا ده روز در حالت استندبای باقی بماند. تنظیم صدای آن به‌صورت خودکار است و دکمه‌ای برای تنظیم صدا روی هدست تعبیه نشده است. اما باید گفت که دکمه‌های آن به حدی بزرگ و راحت است که حتی می‌توان با دستکش از آن‌ها استفاده کرد. دکمه پاور، دکمه تماس و دکمه‌ای برای فعال‌سازی دستیارهای صوتی «Siri و Google Now»  وجود دارد و قابلت فرمان پذیری صوتی برای پاسخگویی به تماس‌ها هم در نظر گرفته شده است (البته گوشی موبایل باید این قابلیت را داشته باشد). اما مهم‌ترین ویژگی این هدست طراحی بدنه آن است که آن را در برابر آب، ضربه و گردوخاک مقاوم ساخته است.  این هدست (بدون در نظر گرفتن سرگوشی و قلاب) حدود 71.5 میلی‌متر طول، 15.4 میلی‌متر عرض و 25.5 میلی‌متر ضخامت دارد. بسیار سبک است و وزنش به 10 گرم می‌رسد. جبرا Steel مطابق با استاندارد «IP54» ساخته شده است.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت جانبی

 

هدست ها و هدفون ها انواع متفاوتی دارند و کاربران بر اساس نوع کاربری خود می توانند مناسبت ترین آن را برای خود انتخاب کنند. در این میان، کمپانی جبرا که در طراحیو  تولید انواع هندزفری و هدفون ها فعال است هدست بلوتوثی Steel را عرضه کرده که با داشتن یک طراحی صنعتی برای کاربران فعال در حوزه صنعت به کار می آید.


قابل استفاده در همه محیط ها

این هدست بلوتوثی ویژگی های مختلفی دارد که آن را برای استفاده در محیط های سخت و خشن مناسب می کند. کارگران صنعتی و افرادی که به مشاغل سخت مشغول هستند، می توانند بدون نگرانی از آسیب این هدست در محیط های پر سر و صدا و آلوده، آن را مورد استفاده قرار دهند.

به گفته کمپانی سازنده، هدست Jabra Steel در محیط های کارگاهی که فضای آن از ذرات خاک، گرد و غبار پر شده است، به خوبی دوام خواهد آورد. همچنین در محیط هایی که احتمال خیس شدن آن حیس کار وجود داشته باشد، هدست جبرا استیل آسیبی نخواهد دید. چرا که هدست Jabra در برابر آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است و با گواهی تایید IP54 می تواند در محیط های سخت به خوبی دوام بیاورد.


مقاوم و با دوام

برای کاربرانی که کار آن ها وابسته به قدرت دستانشان است، هیچ چیز کارآمدتر از یک هندزفری بادوام و بی سیم نیست. چرا که مدیریت تماس های ورودی درست به اندازه کیفیت کار برای این افراد مهم خواهد بود. بنابراین هدست جبرا استیل می تواند حین کار، کاربران را همراهی کند تا همانظور که آزادانه به انجام کارهای خود می پردازند، بتوانند تماس های مشتریانشان را پاسخ داده یا موزیک های مورد علاقه شان را گوش دهند.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

 

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel همان طور که از نام آن پیداست، یک هندزفری از جنس فلز است و می توان آن را یکی از سخت ترین و مقاوم ترین هندزفری های موجود در بازار دانست. این هندزفری که دارای یک گوشی است، برای استفاده در محیط های صنعتی، کارگاه ها، مکانیکی ها و مشاغلی از این دست طراحی شده و کیفیتی عالی در انجام مکالمه های تلفنی را به شما ارائه می دهد. پس اگر در محیط هایی با شرایط سخت مشغول به کار هستید، با استفاده از هندزفری جبرا Steel می توانید به تماس های دریافتی خود به آسانی در حین انجام کارهایتان پاسخ دهید.

  • مقاومت کامل در برابر آسیب های محیطی

یکی از مواردی که در هنگام خرید هندزفری باید به آن دقت کرد، شرایط استفاده از آن هندزفری می باشد. هندزفری تک گوشی جبرا Steel برای استفاده در شرایط سخت طراحی و تولید شده و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب های محیطی دارد. این هندزفری دارای استاندارد IP54 است و در برابر نفوذ آب و مایعات، گرد و غبار و ضربات احتمالی به طور کامل مقاوم می باشد. بنابراین با خیالی آسوده می توانید از هندزفری جبرا Steel در محیط های صنعتی و... استفاده نمایید و با دست روغنی یا آلوده خود بدون نگرانی با آن کار کنید. همچنین اگر شرایط شغلی شما مستلزم داشتن تحرک زیادی است، نگران افتادن هندزفری و برخورد آن با زمین نباشید!

  • امکان استفاده از سرگوشی های متفاوت

شما می توانید متناسب با نیاز خود از سرگوشی سیلیکونی یا قلاب نگه دارنده استفاده نمایید. توجه داشته باشید که سرگوشی هندزفری جبرا مدل Jabra Steel از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و به خوبی فضای داخلی گوش را پوشش می دهد.

هندزفری تو گوشی جبرا Steel با اینکه از فلز ساخته شده، وزنی سبک و در حدود 10 گرم دارد و برای استفاده های طولانی مدت در طول روز مناسب است. به طوری که در هنگام مشغول به کار شدن، اصلاً حضور آن بر روی گوشتان را فراموش خواهید کرد!

  • یک هندزفری بی سیمِ قدرتمند

اتصال هندزفری بی سیم جبرا Steel به دستگاه های دیگر مانند موبایل و تبلت از طریق بلوتوث و به صورت بدون سیم انجام می شود. بلوتوث به کار رفته در این هندزفری دارای نسخه 4.1 است و از این جهت اتصال آن به انواع گوشی ها و تبلت ها امکان پذیر است. هندزفری بلوتوثی جبرا Steel دارای حداکثر بُرد 30 متری می باشد که در مقایسه با اغلب هندزفری های بلوتوثی (با برد 10 متر)، کاملاً مناسب می باشد.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی