خرید و مشخصات فنی پاور بانک هوکو Hoco J11
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک J11 از محصولات شرکت هوکو می باشد که با موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دستگاه های دارای قابلیت شارژ وایرلس است. این محصول که دارای 2 پورت می باشد از ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

 

با هم به بررسی این محصول در سایت ایده برتر و دی جی کالا می پردازیم.

 

سایت ایده برتر

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco J11

اگر قصد خرید پاور بانک دارید و به دنبال دستگاهی مجهز به پورت های متنوع هستید، پاور بانک هوکو Hoco J11 با ظرفیت 10000 میلی آمپر انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این پاوربانک از فناوری شارژ وایرلس هم پشتیبانی می کند و سرعت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. با استفاده از پاوربانک هوکو J11 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید بود و با خیالی آسوده می توانید کارهای خود را به پیش ببرید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco J11

  • طراحی ظاهری زیبا، شیک در عین حال با دوام

پاور بانک هوکو مدل Hoco J11 در ابعاد 147 * 74 * 15 میلی متر و وزن 299 گرم عرضه شده و برای حمل و جابجایی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت. این پاوربانک دارای طراحی ظاهری زیبایی نیز هست و در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار شده است. بدنه پاور بانک جیبی هوکو J11 از پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و مقاومت مطلوبی در برابر ضربه، خراشیدگی و فشار دارد. سطح بدنه این پاوربانک دارای خطوط موربی است که علاوه بر افزودن به جلوه های ظاهری دستگاه، از سُر خوردن آن از دست در هنگام استفاده جلوگیری می کند. در مجموع پاور بانک هوکو J11 دارای طراحی ظاهری زیبایی است و انتظارات شما را به خوبی در این زمینه برآورده می کند.

طراحی ظاهری زیبا، شیک در عین حال با دوام

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

ظرفیت شارژر همراه هوکو J11 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است و شما می توانید انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و... را با آن شارژ نمایید. ظرفیت این پاوربانک برای حدود 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند و از این جهت می توان پاوربانک 10000 هوکو J11 را برای استفاده های روزانه کاملاً مناسب دانست. البته توجه داشته باشید که این میزان تعداد دفعات شارژ به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد.

ظرفیت مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

  • گوشی خود را به صورت وایرلس شارژ کنید!

شارژ وایرلس یکی از فناوری های کاربردی و جذابی است که این روزها در بسیاری از دستگاه های دیجیتال و گوشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با استفاده از پاوربانک وایرلس هوکو J11 از این فناوری بهره برده و گوشی خود را به صورت وایرلس شارژ کنید! همچنین این پاوربانک دارای دو پورت خروجی از نوع USB نیز هست و در مجموع امکان شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان (دو دستگاه از طریق کابل و یک دستگاه به صورت بی سیم) را به شما می دهد. دقت نمایید که برای استفاده از قابلیت شارژ وایرلس، گوشی مورد نظر شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند.

 گوشی خود را به صورت وایرلس شارژ کنید!

شدت جریان خروجی یکی از پورت های پاور بانک 10000 میلی آمپر هوکو J11 برابر با 1.0 آمپر و شدت جریان خروجی پورت دیگر برابر با 2.1 آمپر است. برای دستیابی به بالاترین کیفیت و سرعت شارژدهی این پاوربانک، بهتر است تا از پورت 1.0 آمپری آن برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست استفاده نمایید.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

سایت دی جی کالا

امروزه به دلیل گسترش استفاده از گجت ها و دستگاه های الکترونیکی و نیاز فراوان آن ها به شارژر در طول روز و عدم دسترسی به برق در بیشتر مواقع ، نیاز به داشتن پاوربانک برای هر شخص حس می شود. پیشنهاد هوکو برای شما پاوربانک J11 هوکو می باشد که به دلیل داشتن باتری لیتیوم پلیمری و با ظرفیت 10000میلی آمپر دستگاهای شما را از جمله تلفن همراه، تبلت،دوربین،هدست و … را در روز،شارژ می کند و طراحی نمایشگر LED بر روی آن میزان مصرف باتری را نشان می دهد. پاوربانک J11 هوکو از جنس ABS می باشد که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. خوب است بدانید پاوربانک J11 هوکو دارای کلید کنترل برای روشن و خاموش کردن دستگاه می باشد.همچنین وزن مناسب پاوربانک J11 هوکو شما را قادر خواهد ساخت که همه جا از جمله در سفر ، بیرون از منزل ، در محل کار و دیگر مکان ها … آن را با خود داشته باشید.از ویژگی قابل توجه پاوربانک J11 هوکو می توان به داشتن دو خروجی USB اشاره کرد که همزمان دو دستگاه را با جریان 2.1 آمپر شارژ می کند. از مواردی که باعث تمایز پاوربانک J11 هوکو از دیگر پاوربانک های موجود در بازار می شود ، پشتیبانی از برنامه QI می باشد که تلفن های همراه دارای این برنامه می توانند به راحتی به آن وصل و شارژ شوند.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی